Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-08, 09:28   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Concursul va fi organizat în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Particular. Participarea este deschisă tuturor conducătorilor auto amatori, indiferent de sex, care posedă carnet de conducere categoria B şi au vechime de cel puţin un an calendaristic.

PROGRAM

- Începerea înscrierilor: 13 septembrie 2008 ora: 8: 00
- Verificări administrative şi tehnice: 13 septembrie 2008 ora: 9: 00
- Start concurs prima manşă 13 septembrie 2008 ora: 10: 00
- Curse demonstrative de karturi 13 septembrie 2008 ora: 12: 30
şi maşini de raliu
- Start concurs a doua manşă 13 septembrie 2008 ora: 14: 00
- Festivitate de premiere 13 septembrie 2008 ora: 17: 00

1. DESCRIERE TRASEU
1.1 Denumire concurs: ” TROFEUL PITEŞTI ” – AUTOMOBILISM
1.2 Startul / Sosirea: Calea Bascovului
1.3 Parc service: Calea Bascovului
1.4 Date tehnice:
Lungime: 380 m
Lăţime: 10 m
Suprafaţa de rulare: asfalt

2. ORGANIZATORI
2.1 C.S. PROCAR RACING TEAM PITEŞTI
2.1.1. Adresa: Piteşti, str. Alexandru Vălescu, bl. J 14, sc. E, ap. 4
2.2. Direcţia pentru Sport a Judeţului Argeş.
2.2.1. Adresa: Piteşti, str. Griviţei, nr. 1-3. Tel. 0740 – 78.65.37

Comitetul de organizare:
Preşedinte TUDOR PENDIUC
Primarul Municipiului Piteşti
Director de concurs VLAICU GHEORGHE
Director organizatoric OTOBÎCU CRISTIAN
Responsabil cu securitatea MOICEANU ANIŞOARA
Secretar şef BURNEI CĂTĂLINA
Resp. relaţii cu concurenţii NIŢĂ IANCU
Comisar tehnic POPA VALENTIN
Cronometror şef ŞENCHEA DUDU
Responsabil transmisiuni ION ADRIAN
Poliţie Comisar IOSIF CRISTIAN
Jandarmerie Colonel ŞERBĂNICĂ GEORGE
Ambulanţă __________________
Pompieri __________________

3. ÎNSCRIERI
3.1 Începerea înscrierilor: 13 septembrie 2008 ora: 8: 00 Locaţia: Calea Bascovului, în faţa Universităţii ”Constantin Brâncoveanu”.
3.2 Taxa de înscriere: 30 RON

4. AUTOMOBILE ADMISE
4.1 Sunt admise să participe toate automobilele înmatriculate în România şi în altă ţară, cu Inspecţie Tehnică Periodică şi Asigurare Obligatorie.
4.2 Automobilele vor fi împărţite după cilindreea motoarelor în următoarele clase:

Grupe de participare

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp si peste
H VIP
Detalii despre competitia auto

* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de400 si 1000m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:

A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP

Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.

Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa

Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
5. ASIGURĂRI
Fiecare participant va lua parte la competiţie pe propria răspundere şi îşi asumă întreaga răspundere, juridică şi materială, în legătură cu acţiunile, taxele, cheltuielile, revendicările şi reclamaţiile faţă de eventualele pagube sau prejudicii produse automobilului de concurs sau unor terţe persoane.


6. PUBLICITATE
La înscriere, fiecare concurent va primi nr. de concurs pentru afişare pe maşină şi ecuson de participare din partea organizatorului.

7. VERIFICĂRI ADMINISTRATIVE
7.1 Locaţia: Calea Bascovului, în faţa Universităţii ”Constantin Brâncoveanu”. - 13 septembrie 2008 ora: 9: 00
7.2. Documente necesare: Cerere de înscriere în original; Dovada achitării taxei de înscriere; Permis de conducere; RCA; ITP.

8. VERIFICĂRI TEHNICE
8.1 Locaţia: Calea Bascovului, în faţa Universităţii ”Constantin Brâncoveanu”.
13 septembrie 2008 ora: 9: 00
8.2 Documente necesare: Talonul de înmatriculare.

9. STARTUL
9.1 Ordinea de start se afişează pe panoul oficial de afisaj.
9.2 Start:
- prima manşă 13 septembrie 2008 ora: 10: 00
- a doua manşă 13 septembrie 2008 ora: 14: 00
10. DESFAŞURAREA
10.1 Concursul cuprinde 2 (două) manşe obligatorii de viteză în linie dreaptă, care se desfăşoară contra cronometru, cu starturi simultane pentru 2 (două) maşini şi concurs de îndemânare, la finalul fiecărei manşe.
10.2 Clasamentul întocmindu-se prin cumularea timpilor realizaţi în cele 2 (două) manşe.
10.3 Startul se va face la semnal vizual – semafor electric.

11. CLASAMENTE
Se întocmesc clasamente pe clase:
..........................conform grupelor

12. FESTIVITATEA DE PREMIERE
12.1 Locaţia: Calea Bascovului, în faţa Universităţii ”Constantin Brâncoveanu”. 13 septembrie 2008 ora: 17: 00
12.2 Premii acordate: cupe, plachete, diplome şi tricouri.

Pentru detalii de participare, inscriere ... va rog sa sunati la :
0754666312
0740786537
Pentru detalile tehnice privind grupele va rog sa contactati un reprezentant Legal Racing.

Initial a fost vorba de alte grupe au fost modificate si s-a ajuns la formula actuala, cea folosita in mod curent de LR pe 400m.

NU ESTE DRUM IN CURBA! asa cum a fost data trecuta.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 11-09-08 at 09:36.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 10:54   #2
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Sebi sunt Kiki, am stat noi de vb la bucharest chalange, cu Eagelul, sa imi ti si mie un loc pt liniutze sambata ms numai bine
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 11:24   #3
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

De ce nu se fac tot duminica? ... unii mai si muncesc sambata ~X(
Rebel_Boy is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 14:36   #4
morcov_ssl
Dacia Rally Team Member

Stage 5
 
morcov_ssl's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 782
Member of:
[Dacia Rally Team]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

am inteles k e si proaspat asfaltat .....
morcov_ssl is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 17:25   #5
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Sunt locuri pentru toata lumea.
Sambata s-a putut in general noi tindem spre Duminica dar acum asta e.
Pentru a se evita manevrele la inscriere si pt a nu confunda organizatorul cu politia, jandarmii sau alt organ ... fiecare se va inscrie si isi va declara pe propie raspundere grupa.
Acolo vor fi expuse in clar iar cine nu se conformeaza cu regulametul este descalificat.
Nu inscriem noi gresit pe nimeni, verificam prin sondaj.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 19:57   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Se va cronometra cu celule.

Sambata, Septembrie 13 - Max:26˚C - Min:9˚C
ploaie / tunete
Sanse de precipitatii:70%
Umiditate: 69%
Vant: 16 km/h din directia NV
moderat ploaie
Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 77%
Vant:11 km/h din directia NNE

Alta sursa e mai imbucuratoare:


Sambata
(13/09)
Starea vremii:
Ploi razlete
Minima:
9°C

Last edited by SEBASTIAN; 11-09-08 at 20:01.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 23:00   #7
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Sebi dar indemanare nu se mai face? Sa dea dreaq daca mai inteleg ceva...in 3 zile s-au schimbat multe....chiar prea multe .
ps: sa faci ceva la rc-u ca e defect.....scoate flacari pe dreapta...pe la jumate asa......si se incinge rau vopseaua...pacat de ea ca e asa frumoasa ...:P
le: stiu ca este imposibil dar daca tot organizeaza lr ar trebui sa se puna accentul pe verificarea motoarelor......
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 23:09   #8
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Verificam prin sondaj si suntem cu ochii pe participanti.
Incercam sa fim vigilenti insa nu facem politie, cine stie ca e ceva in neregula sa reclame acolo si verificam in masura cunostintelor noastre.
RC-ul trage grozav si poate in plus dar nu mai are aderenta 1-2-3 e in aer, patineaza violent cu slicuri de 200.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 23:17   #9
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Stiu cum trage/ patineaza....l-am vazut la ranca si de asta ti-am zis de flacari.
Din punctul meu de vedere cred ca vrea sa ajunga la nivelul fostei toyota a lui graef. Tot nu mi-ai zis de indemanari
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 23:25   #10
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Nu am spus de indemnari, pt ca aici pe plan local nimic... insa pregatim un Iasi.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 07:35   #11
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Vremea in Pitesti

Astazi e sambata, 13 Septembrie 2008. Soarele rasare la 6:57 dimineata si apune la 7:35 dupa-amiaza.

Temperatura acum: 16˚C (se simte ca: 16˚C)
Starea vremii: innorat
Ultraviolete (0-10): 0
Vizibilitate: 10.0 km
Presiunea atmosferica: 981.4 mb, constanta

Sambata, Septembrie 13 - Max:24˚C - Min:9˚C
moderat ploaie
Sanse de precipitatii:70%
Umiditate: 78%
Vant: 11 km/h din directia NNV
ploaie
Sanse de precipitatii:80%
Umiditate: 79%
Vant:18 km/h din directia NE
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 18:23   #12
aysmen

Stage 5
 
aysmen's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 389
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

Care aveti poze sau clipuri sunt rugati sa posteze aici...eu am cateva clipuri filmate cu telefonul...
aysmen is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 18:36   #13
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

totul e bine cand se termina cu bine. asteptam poze si filmulete
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 19:56   #14
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

a iesit f bine cam de 7,5, iar calura oamenilor si a motoarelor a evaporat apa.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 20:35   #15
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,846
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default Re: Important: DRAG RACING 1/4mile(real 380m) PITESTI 13.09.2008

a fost frumos, pacat de evo si de fiat....spectacol frumos a facut chev SS la indemanare
am fost surprins la drag de crossfire si de cele 2 colt
sil4tuning is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -