Quote:
Originally Posted by john33exe
tare sunt curios daca la accelerare incadrarea pe grupe va fi pe bune!
pun pariu ca sunt multi cu un nr. de kw trecuti pe talon si altul in realitate.
in asemenea cazuri ce criteriu se va aplica? talonul, "declaratie pe proprie raspundere" sau "buna credinta"?
|
Grupele si felul de departajare este destul de bun.
Avem in spate experienta a cca 60etape pt amatori.
Tuningul este castigul participantului sau daca e prost ghinion.
Doar la anumite modificari majore se schimba clasa fata de "talon", la inscriei nu conteaza ce ai pe talon sau in carte ci ceea ce ai pe masina, motorul de atunci.
Daca nu transformi un motor in altul pastrand doar seria de bloc adica iin pui configuratie de 16 din 8v sau ... montezi turbo, nos..., compresor clasa ramane cea a dictata de mototrul care echipeaza masina.
In zecile de curse nu am avut decat 2-3 pacaleli si acum se intampla si pe la f1 cateodata...
Promitem ca vom incerca sa fim vigilenti.