20-03-08, 02:27
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Pe 29 martie pe pista de drag de la Kiskunlachaza (aeroport dezafectat) va avea loc o etapa de liniute pe 402m. Timisorenii au participat anul trecut, a fost superfain, cronometrare cu celule, afisare pe panouri, masini supertari. Ca sa va faceti idee, vedeti filmuletul ACESTA - cursa de anul trecut intre masini de 10 secunde. Locatia se afla langa Budapesta, din Timisoara participa anul acesta cca. 14 masini. Care mai vrea, sa se anunte, ii ajutam cu informatii.
Anul trecut am avut inscrierea gratuita, probabil si anul acesta.
Ca si divertisment, in aceeasi zi si aceeasi locatie va avea loc si un concurs de indemanare si concurs de drift - si ungurii au deja traditie in asa ceva!
|
|
|
20-03-08, 02:31
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
La ei grupele se fac dupa cilindree, nu pe CP, astfel:
Categoria Street:
AS1: sub 1600cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat sub 1600 sau turbo/compresor sub 1000 cmc, benzina de pompa
AS2: sub 2500cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 1601-2500cmc sau turbo/compresor/wankel sub 1600 cmc, benzina de pompa
AS3: sub 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 2501-3800cmc sau turbo/compresor intre 1601-2500cmc sau wankel cu supraalimentare sub 1600 cmc, benzina de pompa
AS4: peste 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat peste 3801cmc (inclusiv) sau turbo/compresor peste 2501cmc, benzina de pompa
AS5: AWD
Masini tractiune 4 roti si benzina de pompa
AS6: Diesel
Tot ce e diesel, indiferent de tractiune, supraalimentare, cilindree
Categoria Profi:
AP1: turbo/compresor/nitro FWD sub 1500cmc
AP2: turbo/compresor/nitro FWD peste 1500cmc
AP3: turbo/compresor/nitro RWD/AWD sub 2100cmc
AP4: turbo/compresor/nitro RWD/AWD peste 2100cmc
AP5: aspirat sub 2000cmc si diesel (aspirat sau turbo) sub 2000cmc, AWD/FWD/RWD
AP6: aspirat sub 2000cmc si diesel (aspirat sau turbo) peste 2000cmc, AWD/FWD/RWD
AP7: Special: orice combustibil, sasiu de orice fel sau timp sub 9.5 sec sfertul de mila
Regulile categoriei Street:
- masini de serie
- nu e permisa schimbarea pozitiei motorului fata de original
- nu e permisa utilizarea altui motor decat cel de origine
- e permisa modificarea motorului, trenului de rulare sau evacuarii; supraalimentarea te ridica o grupa
- se interzice usurarea masinii - masina trebuie sa dispuna de nr. de scaune din talon, elementele de caroserie si geamurile nu au voie sa fie din alte materiale decat cele de fabrica, elementele de siguranta prevazute de lege trebuie sa fie prezente pe masina; se permit adaugiri sau evazari pt tuning optic
- masina trebuie sa dispuna de talon de inmatriculare
- nu se poate inscrie la alta grupa decat cea destinata
- anvelopele permise sunt doar cele de strada, simbol E; de asemenea pe ambele axe trebuie sa existe anvelopele de dimensiunea minima cea omologata pt tipul de masina
- NU se permite folosirea protoxidului de azot (NOS)
- combustibilul folosit poate fi doar cel gasit in comert (nu de curse, nu metanol, etc)
Regulile categoriei Profi:
- e permisa orice modificare a motorului, evacuarii, trenului de rulare, supraalimentare aftermarket etc
- motorul masinii poate sa difere de tipul masinii, adica poate fi un motor Ford intr-un Renault
- se pot schimba componentele de caroserie si geamurile cu altele mai usoare - se prevede o grosime minima de 3mm, din policarbonat, cu exceptia parbrizului care va trebui sa fie minim 5mm
- e permisa folosirea oricarui tip de anvelopa slick
- daca masina realizeaza un timp mai bun de 9.5 sec pe 402m sau 6.5 sec pe 201m ea poate trece in grupa Special
- e obligatorie folosirea castii de protectie pt timp mai bun de 11.5 sec pe 402m (7.5sec pe 201m).
- e obligatoriu rollcage pt masini mai bune de 9.0s/402m (5.5s/201m)
- se recomanda folosirea echipamentelor omologate FIA pt stingerea incendiului, intreruperea alimentarii si echiparea pilotului
- orice butelie in masina, alta decat extinctorul, ridica o grupa
- se permite combustibil de curse, nu si cel preparat dupa reteta proprie cu proprietati neverificabile
|
|
|
25-03-08, 12:29
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Vor participa si cateva honde civic turbo - masini care anul trecut au scos 11.5 secunde pe sfert. De asemenea o lada turbo, masina de 12 secunde, si alte nebunii. Acestea nu vor fi la categoria Street, deci nu va fie frica
|
|
|
26-03-08, 16:48
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Si uite si masina de strada de 9 secunde! - este vreo "motocicleta" in Romania care se incumeta?
Acest Audi va fi prezent pe 29 martie.
|
|
|
02-04-08, 02:36
|
#5
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Felicitari RR pt prezenta si prestatia deosebita
|
|
|
02-04-08, 12:19
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 698
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
|
|
|
02-04-08, 12:28
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Sambata a scos doar 10.2 ca a avut ceva probleme.
Mersi Achim de felicitari
Pe 19 aprilie va fi Honda meeting (anul trecut au fost sute de honde) iar pe 20 aprilie din nou liniute.
Niste imagini de sambata:
|
|
|
11-09-08, 03:45
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
O noua etapa va avea loc in 27 septembrie. Cronometrare profi, cu timeslip, afisaj pe panou etc. Distanta Bucuresti-Kiskunlachaza este 780km. Se pleaca masiv din Timisoara, probabil petrecem weekendul acolo. Va fi si un minicircuit pe o pista aditionala. Vine iarna, ar fi pacat sa ratam evenimentul...
Atasez o harta, pentru doritori. De asemenea, puteti veni prin TM si plecam organizat catre destinatie.
PS: provoc pe CZR, WPP, TXA, sau oricare de talia respectiva, daca se incumeta la asa un drum
Last edited by Jeff; 20-09-08 at 20:42.
|
|
|
20-09-08, 16:34
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Quote:
Originally Posted by Jeff
PS: provoc pe CZR, WPP, TXA, sau oricare de talia respectiva, daca se incumeta la asa un drum
|
Noteaza cu BOLD sa se vedea bine de tot ! :P
|
|
|
20-09-08, 20:12
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Placerea ar fi de partea mea desi ma gandesc ca e cam departe pentru ei. Oricum, ungurii vor sa faca un show major, poate cel mai mare de anul asta. De la noi pleaca pana acum vreo 14 masini (2 x S2000, M6, F430, 2 x EVO, CTR, Audi S3 etc). Pregatirea pistei include si tratarea primei portiuni cu un soi de adeziv, pentru a facilita aderenta. Vin multi concurenti din Slovacia si Austria, si starurile ungurilor (masini de 9 si 10 secunde).
|
|
|
20-09-08, 22:00
|
#11
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
ce bine suna... sa vdm dak raspunde cineva la provocare
|
|
|
23-09-08, 20:56
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
Se pare ca avem participare de la Bucuresti o sa spuna ei cum s-au simtit, dupa.
|
|
|
24-09-08, 19:32
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
sunt f onorat de invitatie jeff,dar cred k era mult mai comod sa fi venit tu la pitesti acum 10 zile unde ai fi putut vedea exact cum stai cu mine
1 la mana e drumul lung
2 la mana am masina atat de modificata incat sincer iti spun nu cred k am sanse sa ajung cu ea pana acolo )
3 la mana.lafel de serios iti zic,traversez o perioada mai nefasta cu banii
|
|
|
24-09-08, 20:23
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
O comitem candva, doar ca se cam incheie sezonul. Nu atat pentru a ne incorda v-am invitat, cat pentru a vedea si voi cum te distrezi la un eveniment organizat profi, la care pentru o taxa modica ti se ofera cronometrari cu timeslip, show, competitivitate. Noi suntem la al doilea an de participare si daca am de ales intre a merge 280km (dintre care 200 pe autostrada) pana la unguri sau 380km de drum prost pana la Pitesti, e logic ce aleg. Pe de alta parte pentru voi e foarte incomod, financiar si logistic.
|
|
|
24-09-08, 21:59
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
|
Re: Hungarian Dragracing 29 martie 2008, 402m
m-ai luat si din scurt,trebuia sa-mi dai pm mai din timp ca azi mi-a zis cineva dupa masa si miercuri fiind nu prea am timp sa ma invart de niste treburi
si ai perfecta dreptate...decat pitesti,mai bine unguri,voi sunteti mai aproape de civilizatie...autostrazi...noi suntem la mama dracu
dar pitesti macar nu era in aceeasi zi
poate mai faceti si voi ceva pe acolo prin vest,ca ne-am simtit mereu bine la voi
si multa bafta la eveniment
p.s. wpp a vandut masina si din kte a vazut nu mai e ce era (
|
|
|
|
|