Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-12, 19:27   #121
Rius

Stage 2
 
Rius's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 32
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Parerea mea...la ceea ce am vazut acolo...e ca ar trebui sa fim putin mai permisivi cu NOS-ul....adica sa nu te mai urce 'spe grupe.
Bulgarii aveau NOS si pe lanterne....ne-au dat cu nos de ne-au zapacit....
si nu au urcat in grupe.....noi le tinem in camara...ca daca il montez....pic in grupa cu cine stie ce OZN-uri.


Baietii oricum stiau sa modifice masini mult mai bine si mai cu cap ca noi...80% aveau crabotate si secventiale iar noi aveam "mermelite". Nu am vazut nici un bulgar sa "bage fise".

Bulgaria a fost o lectie dureroasa....Acolo si Trabantu' ne batea pe toti
Rius is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 20:03   #122
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

https://www.youtube.com/watch?v=i8CXN6UP7Os

un link de la bulgari...
si si tu vreo 2 tari ...Bulgaria
dragusu is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 20:05   #123
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by Rius View Post
Parerea mea...la ceea ce am vazut acolo...e ca ar trebui sa fim putin mai permisivi cu NOS-ul....adica sa nu te mai urce 'spe grupe.
Bulgarii aveau NOS si pe lanterne....ne-au dat cu nos de ne-au zapacit....
si nu au urcat in grupe.....noi le tinem in camara...ca daca il montez....pic in grupa cu cine stie ce OZN-uri.


Baietii oricum stiau sa modifice masini mult mai bine si mai cu cap ca noi...80% aveau crabotate si secventiale iar noi aveam "mermelite". Nu am vazut nici un bulgar sa "bage fise".

Bulgaria a fost o lectie dureroasa....Acolo si Trabantu' ne batea pe toti

Am zis eu ca rusii ii ajuta, dar ce facea Traby acolo?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 20:13   #124
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Cred ca nu ati luat in calcul conditiile de acolo, la fel ca la Brasov (altitdinea), de ex, la masinile turbo, in functie de cum e facut softul trebuie adaptate (daca nu o face automat), altfel sunt pierderi de putere semnificative. Legat de parte de transmisie, putini isi permit costurile de 6000e + minim pentru o transmisie secvential / dog. Pentru masini cu turbo mari o transmisie de gen, scade timpul cu aprox 0.5 sec (cel putin in cazul).
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 22:05   #125
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Ce e 6000 pe langa 20 000 ???

Daca o faci,fa-o pana la capat

Cert e ca au solutii pe audi si golf 4x4 capabile cu masina complet echipata sa scoata de la 10,8 la 10,5 , ce sa mai zic de 1,55 60ft(vezi audi negru cu hoosier din poze)

Da-i un ban, dar stai in fata
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 22:06   #126
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Am zis eu ca rusii ii ajuta, dar ce facea Traby acolo?
A facut un 12,9
gaju is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 22:17   #127
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

de ce nu pot pune poze??? si video foarte interesante...
haplea is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 22:30   #128
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
A facut un 12,9
Bun timp , ce configuratie avea?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 22:38   #129
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
Ce e 6000 pe langa 20 000 ???

Daca o faci,fa-o pana la capat

Cert e ca au solutii pe audi si golf 4x4 capabile cu masina complet echipata sa scoata de la 10,8 la 10,5 , ce sa mai zic de 1,55 60ft(vezi audi negru cu hoosier din poze)

Da-i un ban, dar stai in fata
1.55 e fix pix, atat scotea muu cu r888, eu scoteam 1.6 cu cauciucuri de strada vechi de 4 ani. 6000e sunt putini bani cand ii ai. Iti garantez ca anul asta vezi timpi de 9.xx la noi, cu transmisii STOCK.
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 23:00   #130
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Bun timp , ce configuratie avea?
1,8 sau 2,0 N/A de golf cu ceva clapetute pe acolo

Quote:
Originally Posted by vcsomin View Post
1.55 e fix pix, atat scotea muu cu r888, eu scoteam 1.6 cu cauciucuri de strada vechi de 4 ani. 6000e sunt putini bani cand ii ai. Iti garantez ca anul asta vezi timpi de 9.xx la noi, cu transmisii STOCK.
Cosmin - vb de masini cu tot interiorul , iar cu 9,xx Doamne ajuta
gaju is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 23:09   #131
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

La puteri mari ceva greutate in plus chiar ajuta, pe 60ft , concret 1500kg, radiale, 900hp, 1.4 60ft, awd.
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 00:15   #132
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

fara sa te simti ofensat cosmin, insa n-am mai auzit ca o masa mai MARE, deci o inertie mai mare, sa ajute la un 60ft mai..BUN (mic) .. ceva nu prea se pupa nici cu ce am constatat in practica si nici cu ce spune fizica ...Cu cat inertia e mai mare, cu atat forta de forfecare la nivelul anvelopa/carosabil are si ea o valoare mai mare (da, ar ajuta o masina turbo mai fara vlaga si MUSAi cu aderenta exceptionala, prin sarcina mai mare , respectiv o turbina antrenata mai eficient... insa nu cred ca poate fi cazul la 700-900bhp).... Insa iti doresc sa ai ocazia a demonstra ca nu am dreptate .. aducem balast pe care il punem in masina si apoi il luam..si masuram timpii.. la awd .
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 06:29   #133
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Teoretic pare simplu insa din calcule si in realitate faptele se decanteaza altfel.
Aici vorbim de o miscare de rotatie(rotile care se invart pe suprafata de rulare), fiind necesar sa comparam momentul activ (ce determina forta de tractiune) in raport cu punctul de rotatie cu momemtul rezistent( determinat de greutatea care se opune schimbarii starii de miscare), care se rostogoleste in jurul punctului de rotatie.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 08:33   #134
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
fara sa te simti ofensat cosmin, insa n-am mai auzit ca o masa mai MARE, deci o inertie mai mare, sa ajute la un 60ft mai..BUN (mic) .. ceva nu prea se pupa nici cu ce am constatat in practica si nici cu ce spune fizica ...Cu cat inertia e mai mare, cu atat forta de forfecare la nivelul anvelopa/carosabil are si ea o valoare mai mare (da, ar ajuta o masina turbo mai fara vlaga si MUSAi cu aderenta exceptionala, prin sarcina mai mare , respectiv o turbina antrenata mai eficient... insa nu cred ca poate fi cazul la 700-900bhp).... Insa iti doresc sa ai ocazia a demonstra ca nu am dreptate .. aducem balast pe care il punem in masina si apoi il luam..si masuram timpii.. la awd .
Ce am vrut sa zic, este ca in teorie toate variabilele au valori optime (sau apropiate de optim), dar in realitate este aproape imposibil sa le atingi, si atunci in mod paradoxal o masina mai grea poate avea un 60ft mai bun. (chiar daca pe parcurs pierde). De ex gtr-ul Alpha Omega de 1500+ (teoretici ) whp, are 60ft de 1.4x la 1700++ kg. Dar deviem de la topic. Morala este ca am progresat ca si timpi, fata de anii anteriori , dar nu ca si ... optica , multi dintre noi investesc in cati mai multi cai, putini se uita la suspensie, transmisie, mijloace electronice de ajutor (Launch control, traction control.etc). Cel mai bun exemplu sunt eu , care in loc sa pun punctul pe I, am ignorat sfatul celor cu experienta, si am tot incercat diverse turbine, in loc sa bag banii unde trebuia
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 08:56   #135
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Corect!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -