Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 05-09-12, 12:06   #136
boh_325t

Stage 5
 
boh_325t's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 336
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Corect!
niste timpi cu masina mea ...de care nu sunt multumit deloc

nr name car 60FT 660FT SPEED ET
307 rus catalin m3 3200 turbo 1.98 7.47 211.96 11.18
307 rus catalin m3 3200 turbo 1.95 7.49 206.54 11.27
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.04 7.58 212.76 11.29
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.01 7.54 209.09 11.29
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.05 7.58 210.03 11.32
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.04 7.57 205.23 11.39
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.05 7.72 206.90 11.50
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.00 7.63 176.96 11.53
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.12 7.83 206.69 11.59
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.02 7.82 206.93 11.64
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.04 7.78 197.40 11.68
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.01 7.96 208.45 11.75
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.05 8.05 207.88 11.86
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.11 7.68 151.93 11.97
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.10 8.30 207.15 12.13
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.41 8.33 205.80 12.15
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.09 8.22 177.13 12.20
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.12 8.34 123.91 13.34
307 rus catalin m3 3200 turbo 1.99 8.00 75.95 14.38
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.15 7.84 74.37 14.49
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.10 13.65 47.31 27.03
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.08 8.05 0.00 65.00
307 rus catalin m3 3200 turbo 1.94 8.42 0.00 65.00
307 rus catalin m3 3200 turbo 2.19 8.91 0.00 65.00
307 rus catalin m3 3200 turbo 0.00 0.00 0.00 65.00
boh_325t is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 12:15   #137
boh_325t

Stage 5
 
boh_325t's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 336
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

am fost in aceeasi configuratie de suspensie ca la tulcea unde cu 60 ft de 1.6.am scos 10.6 et la prietenii nostrii ttttttt ( prietenii stiu de ce ) am scos best 60 ft 1.98 si et 11.18
am uitat sa zic cu un setup de putere mai bun adica tulcea 630 cp vs bulgaria ( ttttt ) 730 cp



*** oricum plutea ceva in aer ***
boh_325t is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 14:56   #138
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Teoretic pare simplu insa din calcule si in realitate faptele se decanteaza altfel.
Aici vorbim de o miscare de rotatie(rotile care se invart pe suprafata de rulare), fiind necesar sa comparam momentul activ (ce determina forta de tractiune) in raport cu punctul de rotatie cu momemtul rezistent( determinat de greutatea care se opune schimbarii starii de miscare), care se rostogoleste in jurul punctului de rotatie.
din cite imi amintesc de la fizica clasei a 9 situatia sta cam asa:
-nu momentul determina forta ci invers
-capacitatea unui obiect de a se misca pe o distanta cind asupra lui actioneaza o forta se numeste lucru mecanic
-inertia intregului ansamblul auto+roti+planetare+si tot ce este in transmisie inclusiv vibrochenul au moment de inertie care este cu semnul - si se opune momentului de determina inaintarea autoturismului.
-intervina forta de frecare care e direct proportionala cu masa auto si suprafata de contac
Ca sa concluzionez dupa parerea mea este necesar:
-stabilirea regimului de lucru a motorului .in plaja de lucru avem 2 componete, putere si cuplu dezvoltat de motor
-incercarea de a folosi pe cit posibil plaja optima de lucru pe parcursul celor 400 m prin corelarea cu o cutie de viteze dedicata acestei operatiuni
- cu cit raportul cp/kg este mai mare cu atit este mai bine
-greutatea prea mica poate sa impiedice la plecare dar pe parcurs poate fi un cistig
-cred ca in cazul masinilor f usoare care au probleme mari la plecare trebuie facute teste cu balast si gasit varianta optima
DAR cum spuneam cel mai important este masa,puterea si cuplu pe plaja de lucru.
Teoria asta se poate continua la infint dar totul de bazeaza la inceput pe calcule si apoi pe multe , foarte mlte teste (cronometrate evident)
Bafta,

Last edited by bogdan_kwx; 05-09-12 at 14:58.
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 15:18   #139
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Forta motorului e una si forta de tractiune e alta.
Dar ce ai spus e corect si sunt perfect de acord cu asta.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 17:43   #140
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Forta motorului e una si forta de tractiune e alta.
Dar ce ai spus e corect si sunt perfect de acord cu asta.
da dar cea de tractiune deriva din cea a motorului si anume la un anumit moment este egala cu diferenta dintre forta motorului si pierderile ce au loc la acel moment(pierderi transimisie , frecarea la inaintare , frecarea cu aerul etc)aceste doua valori sint in continuu schimbate si in nici un moment nu sunt egale pe parcursul unei perioade de acceleratie.(valorile se pastreaza constante pe parcursul unei deplasari cu o viteza constanta in aceleasi conditii de drum)
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 18:25   #141
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Absolut, motorul este cel care genereaza forta "multiplicata-demultiplicata' de cutia de viteze prin tot lantul cinematic si este atat de mare ceea ce ajunje la roti la start incat frecarea care ne ajuta sa plecam dar care ne opune rezistenta pe tot parcursul, joaca feste. Indeea este sa obti acel compromis care iti permite sa utilizezi cat mai multa forta in mod eficient fara sa o transformi in pierdere sub forma de caldura cand patinezi. In mod cert masa trebuie sa scada insa pana la anumite viteze cand poti sa obti apasare aerodinamica trebuie sa te joci cu multi factori.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 05-09-12 at 18:28.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 21:27   #142
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

In final e tot cum zice americanu: Cine testeaza mai mult, ala castiga.
Kelu is offline   Reply With Quote
Old 06-09-12, 12:02   #143
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

like
Skma is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 18:05   #144
zx9rmania

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 27
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

eu zic mai degraba ca e un fel de https://www.youtube.com/watch?v=gQyzIly4D9g
zx9rmania is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 20:06   #145
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Si pana la urma care a fost explicatia cu timpii?
Cred ca trebuie cautat ceva mai simplu.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 22:34   #146
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Si pana la urma care a fost explicatia cu timpii?
Cred ca trebuie cautat ceva mai simplu.
patinaj artistic...))
haplea is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 23:10   #147
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: 1-2 septembrie Dragracing Sofia(BG)

BOH-ule ce dreaq ai facut,ai stat nemancat la Sofia si d'aia n'ai mai avut aderenta?
GTA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -