Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 03-11-11, 21:54   #301
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
Noi vom face tot posibilul sa fie aderenta

Tavi - da de ce radialu nu e bun ???

Daca scot un 1,5 cu ele ,dai o bere ???

Totusi , au fost 4 curse pe lipici,prima a fost mai de show , dar deja la ultima cursa a fost deja cam ce trebuie sa fie

La anu insistam undeva dupa a 2 cursa de pe lipici , se va schimba situatia,am mai prins si noi experienta
Radialul e bun, plus ca e mai stabila masina, si oricum ofera mai multa protectie la start, fata de un slick rally sau ceva de gen.

Concret 1.28 60ft cu radial aici https://www.youtube.com/watch?v=_zggeYokFFI (pe la 1.1 , iar versiunea mai nou a masini cu punte rigida, si super slickuri de drag a scos, 1.1 60ft, deja vorbim de avioane.
Cristi oricum o sa scoata 1.5 IMHO
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 22:13   #302
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE

Bine mai Cosmin

Ala e 4x4

Andy a mers 8,7 cu radial

Avantajul la mine e ca am 53-47

IMHO ?????


La George trebuie incalzite si e prea usor de spate
Eu la 1400 kg cu 550 n/m crestere de la 5000 la 5500 nu am rupt aderenta cu 275 ,el o rupe cu 445 , si totusi vb de TH400 care merge 140 km/h in treapta 1.
Cu timpul le va rezolva si bine-nteles practica
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 22:32   #303
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE

Puterea e putere! Si nimeni nu se joaca cu ea cum vreaa.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-11-11, 08:59   #304
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE

la 600 whp daca reuseste sa echilibreze masina nu are voie sa rupa aderenta cu 445 , nici la 800 whp

oricum George a facut progrese la cursa la cursa,pacat ca are numai 2 la activ , cu timpu le va regla pe toate
gaju is offline   Reply With Quote
Old 04-11-11, 09:24   #305
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
Bine mai Cosmin

Ala e 4x4

Andy a mers 8,7 cu radial

Avantajul la mine e ca am 53-47

IMHO ?????


La George trebuie incalzite si e prea usor de spate
Eu la 1400 kg cu 550 n/m crestere de la 5000 la 5500 nu am rupt aderenta cu 275 ,el o rupe cu 445 , si totusi vb de TH400 care merge 140 km/h in treapta 1.
Cu timpul le va rezolva si bine-nteles practica

IMHO = In My Humble Opinion
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 04-11-11, 09:27   #306
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE

gaju is offline   Reply With Quote
Old 04-11-11, 14:47   #307
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
la 600 whp daca reuseste sa echilibreze masina nu are voie sa rupa aderenta cu 445 , nici la 800 whp

oricum George a facut progrese la cursa la cursa,pacat ca are numai 2 la activ , cu timpu le va regla pe toate
Noi nu facem supozitii despre putere, iar cifrele reale le detine proprietarul asa cum este si normal.
Lucrurile sunt ceva mai complicate decat par dar directia spre care au virat cu proiecul este destul de sigura.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -