Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 14-08-10, 17:08   #46
TOBA^

Vicepresedinte Anonymous MotorSport

Stage 5
 
TOBA^'s Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Am discutat cu unul dintre organizatori si mi-'a spus ca cronometrarea este profi( gaju), m-am interesat si nu este adevarat ! Cronometrarea nu mai vine! Cum este ????exista cronometrare? Nu? Facem cronometrare la ceas ?
__________________
Hotel Amphitryon - www.hotelamphitryon.ro
Spalatoria Auto Amphitryon
TOBA^ is offline  
Old 14-08-10, 19:28   #47
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

chiar cand s-a anuntat cursa,au fost incepute niste discutii intre Gergo(organizator la cursei de la Satu Mare si si imputernicit de catre niste oameni care chiar vor sa faca ceva pt dragul romanesc) pentru ca aceasta cursa sa fie inclusa intr-un fel de campionat format din aceasta,cursa de la Tulcea din 11 sept si inca o cursa care momentan se lucreaza la organizarea ei.(ideea de campionat e un pic impropiu zis,s-a dorit mai degraba o testare a sistemului de campionat pt care unii se agita foarte tare ca la anul sa apara si la noi si sunt convins ca vom reusi)

noi am oferit cronometrarea si rugamintea noastra sa se mearga pe un sistem de grupe comun cu celelalte curse.Din pacate , la inceput am fost refuzati,iar dupa un timp au reinceput niste discutii cu un rezultat foarte neclar.

Clubul organizator Autocrono dispune de un sistem de cronometrare folosit la etapele de raliu,deci ceva timpi vor fi oricum

sper ca am fost clar si toata lumea a inteles,nu vreau sa starnesc nici o polemica.
__________________

The power is HERE
gaju is offline  
Old 14-08-10, 19:41   #48
energie

Stage 3
 
energie's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 127
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
chiar cand s-a anuntat cursa,au fost incepute niste discutii intre Gergo(organizator la cursei de la Satu Mare si si imputernicit de catre niste oameni care chiar vor sa faca ceva pt dragul romanesc) pentru ca aceasta cursa sa fie inclusa intr-un fel de campionat format din aceasta,cursa de la Tulcea din 11 sept si inca o cursa care momentan se lucreaza la organizarea ei.(ideea de campionat e un pic impropiu zis,s-a dorit mai degraba o testare a sistemului de campionat pt care unii se agita foarte tare ca la anul sa apara si la noi si sunt convins ca vom reusi)

noi am oferit cronometrarea si rugamintea noastra sa se mearga pe un sistem de grupe comun cu celelalte curse.Din pacate , la inceput am fost refuzati,iar dupa un timp au reinceput niste discutii cu un rezultat foarte neclar.

Clubul organizator Autocrono dispune de un sistem de cronometrare folosit la etapele de raliu,deci ceva timpi vor fi oricum

sper ca am fost clar si toata lumea a inteles,nu vreau sa starnesc nici o polemica.
Destul de naspa... vazusem cu o pagina inainte ca a scris cineva ceva de cronometrare dar vad nu se mai "fructifica". Eu nu fac parte din grupul celor care organizeaza asa ca nu ma intrebati ce si cum si nu sariti pe mine chiar daca am adus ceva informatii aici Presupun ca se va merge pe cronometrarea de anu trecut, cine a concurat anul trecut poate sa zica cum a fost sa stie si lumea...
energie is offline  
Old 15-08-10, 11:58   #49
alexone

Stage 5
 
alexone's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[Suzuki]
[BMW]
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Prezent si eu ...
alexone is offline  
Old 15-08-10, 13:17   #50
energie

Stage 3
 
energie's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 127
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Poate intereseaza pe cineva afisul
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	accelerare-402-m-2010 AFIS.jpg
Views:	127
Size:	184.1 KB
ID:	1611350  
energie is offline  
Old 16-08-10, 08:26   #51
energie

Stage 3
 
energie's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 127
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Inca o actualizare...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	AAA4.JPG
Views:	169
Size:	134.2 KB
ID:	1612345  
energie is offline  
Old 17-08-10, 11:35   #52
energie

Stage 3
 
energie's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 127
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Vad ca au aparut niste mici modificari
----------------------------------------
Pentru organizarea concursului de accelerare de la Tg. Secuiesc, Clubul Auto Crono a intrat in parteneriat cu Dragracing Events Romania.
Acest lucru implica unele modificarei ale regulamentului particular pentru a se adapata le cerintele curselor de accelerare de nivel European.
Astfel se modifica departajarea grupelor conform categoriei Street iar sistemul de masurare va fi la nivelul normelor Dragracing

Categora Street
S1- sub 1550 cmc

Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub 1550cmc normal aspirat sau sub 1000cmc supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85,benzina de curse

S2-sub 2500 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 1551-2500cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc supraalimentat
(turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse

S3-sub 3800 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse

S4-peste 3800 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste 3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse

S5-AWD
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala.
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse

S6-Diesel
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina sau biodiesel.
(Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala)

Regulile generale ale categoriei Street.
· Se incadreaza in categoria Street acele autovehicule care au fost produse in serie si se
pot/puteau achizitiona din comert.
· Nu este permisa schimbarea pozitiei motorului fata de cea originala.
· Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii, dar numai daca dispunerea motorului
corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala.
· Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea
motorului poate fi marita pana la maxim cota R2, acest lucru nu schimba incadrarea in grupa chiar daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva.
Se admite modificarea cilindreei originale prin folosirea altor componente interne (stroker kit) cu mentiunea ca daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva, masina va fi incadrata in grupa corespunzatoare noii cilindree. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit). Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original.
· Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc). Masina trebuie sa dispuna de toate scaunele si banchetele prevazute in talon, geamurile nu pot fi inlocuite cu altele din plastic. Elementele de siguranta prevazute de codul rutier trebuie de asemenea sa existe. Sunt permise evazari, adaugiri pt tuning vizual.
· Masina trebuie sa dispuna de certificat de inmatriculare valabil.
· Nu este permisa urcarea cu o grupa mai sus.
· Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!
· Anvelopele permise sunt doar cele de strada, cu simbol E, (incluzând şi modelele de
semi-competitie, de ex. Yokohama A048 sau Toyo R88 respectiv anvelopele de strada simbol D.O.T. de mai jos: Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, BFGoodrich : g-Force T/A KDW, BFGoodrich : g-force Sport, BFGoodrich : Radial T/A , Cooper Cobra GT, Hoosier : Pro Street, GoodYear : Eagle GT II, GoodYear : Coker Pro Trac, General Tires
De asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea minima cea omologata pentru tipul de caroserie, respectiv pe toata suprafata de rulare a anvelopei trebuie sa existe profil de minim 2mm adancime. Cea mai mare dimensiune admisa pentru anvelope este cea pentru care acestea nu depasesc aripa in exterior.

Sistemul de masurare
Benzile de concurs:

Cursele permit de fiecare data startul a doi concurenti. Cele doua benzi de concurs beneficiaza de start comun, dar cronometrarea este independenta. Concurentii pot lua startul nu numai in perechi ci si individual, iar in finale in cazul unei curse „bye” concurentul e obligat sa realizeze o cursa regulamentara de unul singur. Atingerea cu roata sau traversarea liniei de separare a benzilor sau de demarcare a marginii pistei duce la anularea cursei respective pentru concurentul in cauza.
Semaforul
Semaforul de start ofera functiile necesare pentru alinierea la start si alegerea corecta a momentului startului. Sirul de lampi ofera informatii despre momentul cand concurentul poate
intra la start, respectiv daca acesta a oprit in pozitia corecta pentru start. Pe baza aprinderii succesive a lampilor, lumina verde va semnaliza momentul startului. Lumina rosie indica
startul incorect efectuat (start furat sau dat in marsarier). Lumina verde indica si castigatorul
cursei.
Fotocelulele
Exista minim 6 fotocelule pe fiecare banda de concurs, care sesizeaza pozitia masinii de
concurs in fiecare punct de masura. Acestea sunt dispuse astfel:
· 3 bucati fotocelule la start: pre stage(1), stage(2) si guard beam(3)
aceste 3 linii sesizeaza pozitia corecta a concurentului la start si startul incorect si respectiv ajuta la declansarea cronometrarii si masurarea timpului de reactie.
· 1 buc fotocelula la 60 feet (60 picioare)
· 1 buc fotocelula la linia de sosire (la 1/4 sau 1/8 mile)
· 1 buc celula cu 20m inaintea liniei de sosire, pentru masurarea vitezei de sosire.
Valoarea vitezei este media vitezei pe ultimii 20m.
I. Cronometrarea
In fiecare punct de masurare rezultatul are precizia de o miime de secunda.
· Masurarea timpului net e declansata de deblocarea razei celulei stage (2.) sau intreruperea razei celulei guard beam (3.). Pentru cronometrarea timpului net e nevoie de un start corect, respectiv timp de reactie pozitiv.
· Durata timpului de reactie tine de la aprinderea luminii verzi a semaforului pana la inceperea masurarii timpului net.
· Timpul brut este suma timpului net si a timpului de reactie.
· Organizatorul are posibilitatea masurarii unor timpi informativi partiali la jumatatea pistei, la 330, 660 sau 1000 feet (picioare).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	AAA5.JPG
Views:	122
Size:	155.2 KB
ID:	1613834  
energie is offline  
Old 17-08-10, 12:25   #53
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

rog un moderator sa inchida aceest topic,se va crea unul nou dedicat cursei pentru a nu interveni neclaritati.
gaju is offline  
Old 17-08-10, 19:51   #54
velurdecor

Stage 1
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 18
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
rog un moderator sa inchida aceest topic,se va crea unul nou dedicat cursei pentru a nu interveni neclaritati.
Scuze pentru nelclaritatile din finalul acestui topic si imi pare bine ca sa lamurit problema intre organizatorii concursului drag racing si am scapat de "minciuni"
In continuare rog sa urmariti topicul deschis de gaju
https://forum.4tuning.ro/16-curse-acc...ingevents.html
velurdecor is offline  
Old 17-08-10, 20:52   #55
energie

Stage 3
 
energie's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 127
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Quote:
Originally Posted by velurdecor View Post
Scuze pentru nelclaritatile din finalul acestui topic si imi pare bine ca sa lamurit problema intre organizatorii concursului drag racing si am scapat de "minciuni"
In continuare rog sa urmariti topicul deschis de gaju
https://forum.4tuning.ro/16-curse-acc...ingevents.html
Ceva noutati pentru Tuning Show?
energie is offline  
Old 17-08-10, 21:27   #56
velurdecor

Stage 1
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 18
Default Re: Tuning Show Tg. Secuiesc 27-29 aug. 2010

Quote:
Originally Posted by energie View Post
Ceva noutati pentru Tuning Show?
Ti-am trimis un p.m....
velurdecor is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -