 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Acceleratie Suceava 25.06.2006
bun.am citit si vreau sa fac cateva comentarii si cateva specificatii.
1.In Romania,cursele auto iau amploare,de acolo si o continua dorinta de afirmare a tuturor participantilor pe pista.Intervine invidia fata de castigatori si tendinta de a insela participantii doar pentru a lua un premiu si a fi pomenit pe un site/ziar/TV/etc.
2.Vorbim de curse auto,nu de test-drive-uri cu masini stock.Dupa ce lumea la inceput ma blagoslovea cu vorbe de genul "ce cauta si ***ul ala mic pe pista",in urma victoriilor care au inceput sa devina repetitive,am inceput sa primesc ABERANTA intrebare:"I-ai facut ceva la motor?"
Pai bine,frati participanti,noi ne ocupam de scoala de pilotaj sau de modificari?Fireste ca i-am facut ceva la motor,ca altfel nu aveam cum sa va sparg vedetele locale si sa ma tin si de un 5GTI,pe care,in niste conditii impinse la extrem (insemnand posibilitatea de a pleca tractat acasa) sunt sigur ca il pot lasa in urma pe 400m.
Toti tineau capotele inchise,amintiti-va de cate ori am deschis capota in timpul cursei sa vedeti ca vorbim de o ruda geamana a motorului de Dacia,supraalimentat,ce echipeaza o ascutitoare de masina,care are 830kg.Simpatic mi s-a parut cel care a zis ca sigur am multi cai,ca uite chestiile alea albastre de la motor:tipule,alea nu erau decat filtrul de aer si fanta de admisie vopsite,cu vopsea albastru cameleon care da vreo 15CP la 4000rpm.
3.Aminteam sus de tunerii de certificat,gen Vectra de la grupa A,de fapt Vectrele...oameni buni,nu zice nimeni sa nu va schimbati motorul,dar incadrati-va la grupa voastra...din ce am inteles,la grupa A exista o vectra gt de 115CP si o vectra cu motor SFI de 150CP,bineinteles ca in certificat probabil ca aveau 1.8 de 90CP...daca eram in locul celor care au luat bataie de la voi,va gauream rotile...e bataie de joc de cauciucurile,ambreiajul si tot ceea ce tine de consumabile pe pista ale celor care participa contra voastra pe buna dreptate la clasa lor de putere....
Acest lucru nu se poate indrepta decat printr-o buna cunoastere a masinilor de catre organizatori si o atenta verificare la inceput de cursa,a corespondentei motorului din certificat cu ceea ce este sub capota.
4.Inevitabila era aparitia comentariilor despre masina mea:
Compunere
Masina mea
Masina mea se cheama Renault 5 GTT.GTT vine de la GT Turbo,adica un fel de bad motherfucker.Masina mea este Phase 1,de 115CP sau 85KW.Vorbim de date stock.
Imi iubesc mult masina si de aceea m-am decis sa o ajut sa-si haleasca mai usor adversarii pe 400 metri.Nu am NOS sau motor de 2000,ci am dopat acel motor de 1.4.Cu niste jiglere mai mari,cu putina presiune in plus in turbo,cu artificii la intercooler,cu consumabile (bujii,capac distribuitor,ulei,f aer,f ulei,fise) schimbate nebuneste la intervale de 2000-2500km max,cu ambreiaj sport, cu cauciucuri noi,cu multi banuti stransi din greu si cu multe ore de munca printre licenta si servici,am reusit performanta de a face ceva pe aeroport la Suceava.
As estima cu nostalgie puterea masinii mele dupa aceasta "cosmetizare",insa risc sa dau pe teren necunoscut,preferand sa simt caii putere decat sa-i stiu pe hartie.
Sfarsit de compunere
DA.SA ZICEM CA AM 150 DE CAI PUTERE.SA ZICEM...MI I-ATI DAT VOI CUMVA?ATI INVESTIT VOI VREUN BAN IN A URCA O MASINA DE 115CP LA VALOAREA ASTA?E MERITUL MEU,PE CARE IL SAVUREZ DIN PLIN.AM TOT DREPTUL SA INTRU LA GRUPA MEA,LA C,PENTRU CA 115CP SUNT BAZA DE LA CARE AM PLECAT.RESTUL E MUNCA,PRICEPERE SI NU IN ULTIMUL RAND BANI.ATI FI VRUT SA MA INCADRATI MAI SUS?SI CE ATI FI FACUT?CEEA CE ATI FACUT LA GRUPA URMATOARE,PE CARE AM CASTIGAT-O TOT EU?DE CE AR TREBUI SA MA LUPT IN VIZIUNEA VOASTRA COT LA COT CU MASINI STOCK DE PUTERE MAI MARE,IN CONDITIILE IN CARE FIABILITATEA MASINII MELE E PUSA SUB SEMNUL INTREBARII LA SETARILE ACTUALE?MI-AM FACUT CRUCE DE NU STIU CATE ORI MULTUMIND LUI DUMNEZEU CA NU IMI POCNESTE IAR GARNITURA DE CHIULASA IERI IN TIMPUL CURSEI...CATI DINTRE VOI V-ATI FACUT IERI PROBLEME,MAI ALES CU MASINI STOCK DE PUTERE MARE,CA NU V-ATI PUTEA INTOARCE ACASA CU MASINA INTREAGA?SI NU STIU DE UNDE MIRAREA ASTA FATA DE PERFORMANTELE MASINII:V-AM SPUS CLAR PE NET SA VA ASTEPTATI LA O LOVITURA CRUNTA DIN PARTEA RENAULT-ULUI SI NU VORBEAM AIUREA.
Tot blamati Astra albastra de data trecuta.Sa va explic?Ati citit Miorita?De ce?Acolo era vorba de comuniunea om-natura...in cazul Astrei,e comuniunea om-masina...la Astra aia,miezul actiunii e soferul,care isi cunoaste masina din firul debitmetrului pana in capatul furcii de a 5-a...il ajuta si masina,dat fiind faptul ca este echipata(din fabrica) cu o cutie de viteze desteapta,pe care al nostru Cortez o exploateaza la maxim...restul sunt povesti.
5.O concluzie nu atat de imbucuratoare:nivelul competitiv al partilor Moldovei (aici includ Bacau,Suceava,Iasi,includ pe toata lumea) fata de restul tarii e foarte jos,mai ales in ceea ce priveste grupele C si D.
Sa va specific ca Renault-ul care v-a dat ieri batai de cap e mult in urma celorlalte ascutitori de prin tara? Atat timp cat va exista un KWX sau un REW in Bucuresti,un Yknot la Braila,un Johnny la Craiova,sansele Moldovei de a castiga ceva sunt nule.Am vazut pe pielea mea ce inseamna Renault 5 impins rau la Baneasa,cand Johnny efectiv m-a spulberat.Da...masina care ieri v-a facut spectacol pe aeroport a ramas la 4-6 masini in urma pe 400 metri.
Eu ieri am folosit niste setari de care probabil ceilalti proprietari de Renault ar rade:jet principal 135 si 1.0 bar in turbo...inca suntem in limitele de fiabilitate prescrise de Renault...
Pentru baiatul cu Golful rosu de NT: desi replicile tale erau destul de incisive,sper ca ai retinut ideea vis-a-vis de puterea motorului stock si puterea rezultata in urma prepararii motorului.Cursele intre masini stock nu isi au farmecul,in parerea mea.
6.Doresc sa felicit toti participantii de ieri pentru o cursa frumoasa,cu exceptia celor 2 care au trisat la grupa A.
7.Doresc sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat propriu-zis sau macar m-au sprijinit moral.Multe multumiri lui Yknot si Lucian,sunt taticii motoarelor turbo de 1.4/1.6. Multumiri si baietilor mei de la Iasi care m-au sustinut:Cortez,Qumatru,Johan,DEI,Andrei,Costelus, Emy,Costin,Incompetent,Puf,Armand,Manz mic,Manz mare,Cezar,Bunduc si toti ceilalti...sunteti tari,baietii...
Un mare + lui Johan,pentru aceeasi pasiune iesita din comun care l-a ajutat sa impinga un banal 1.9TDI de 90CP la un nivel alarmant de sus...
8.Multe multumiri organizatorilor si baietilor din Crazy Drivers:Stefan,Fritz,Heparu ( nu am nimic cu tine si imi place f mult A3-ul tau:insa as vrea sa ne intelegem o data cu incadrarea asta in grupe dupa baza de plecare ,nu dupa ceea ce se obtine in urma muncii fiecaruia ),Killer_B,etc...
O foarte frumoasa initiativa este cea de acordare a cupelor,medaliilor si premiilor,initiativa ce ar trebui urmata si de altii.
9.M-am simtit foarte bine,ne-ar face placere daca baietii din Crazy Drivers ne-ar mai vizita la Iasi si abia astept urmatoarele curse la Suceava.
|