Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 29-12-09, 09:14   #16
LAZ'u

Stage 4
 
LAZ'u's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 286
Member of:
[PEUGEOT]
[2 Roti]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

Deci in afara de pista si tribune trebuie facute multe anexe precum parcarea locuri pentru standuri, o scena as face eu pt evenimente si acordarea premiilor, standuri cu simulatoare daca vrei sa iasa ceva adevarat. O pista de drag nu iinseamna decat asfalt si tribune.
__________________
Dacia 4 fun!!!
BMW 4 speed!!!
Peugeot 4 ever!!!
LAZ'u is offline   Reply With Quote
Old 29-12-09, 12:34   #17
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

Eu sincer as investi intr-un asemenea proiect, pentru ca la noi in tara sunt extrem de multi doritori de astfel de curse; la inceput, cel putin, va fi feerie: doritori din toate colturile tarii vor lua cu asalt pista. In plus, vor fi organizate mult mai des evenimentele; nu mai ai nevoie de aprobari de la primarii si tot felul de nebunii...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 29-12-09, 14:06   #18
Dodo_998

Stage 5
 
Dodo_998's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,353
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

Am mai discutat astazi cu persoana asta, mi-a zis ca vrea sa fie undeva langa Bucuresti terenul, 20-30 km. Vrea sa stie ce aparatura trebuie, eventual niste linkuri cu semafoarele, cronometrare si tot ce mai e nevoie. Va cer ajutorul voua, care mai aveti timp sa imi scrieti aici toate detaliile, ca sa-si faca o socoteala sa vada daca e ok. Deci vreau idei, cum v-ar place sa fie! Cum a spus cineva mai sus, ar fii buna o scena, pentru fel si fel de evenimente, concursuri, etc. Unde este cea mai apropiata pista de Bucuresti? Vrea sa mergem acolo sa-si faca o idee, sa vada asezarea si detaliile.
__________________
No Romance Without Finance
Dodo_998 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-09, 17:01   #19
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

vezi ca ai un link in ultimul post al meu legate de sistemul de cronometrare si semaforizare sunt un top
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-09, 18:38   #20
Craxy
VW Driver

Stage 5
 
Craxy's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 714
Member of:
[VW]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

uite cateva poze cum ar trebui sa fie...bine nu identic dar sa-si faca o idee...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	drag strip track.jpg
Views:	209
Size:	50.7 KB
ID:	1242470   Click image for larger version

Name:	Dsc01553.jpg
Views:	263
Size:	72.4 KB
ID:	1242471   Click image for larger version

Name:	lms_track.jpg
Views:	198
Size:	10.3 KB
ID:	1242472  

Click image for larger version

Name:	track_sm.jpg
Views:	175
Size:	29.0 KB
ID:	1242473  
Craxy is offline   Reply With Quote
Old 30-12-09, 11:19   #21
TuningBoy

Stage 5
 
TuningBoy's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 699
Member of:
[FOTO]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

http://www.newarabia.net/images/bahrain_drag_track.jpg
TuningBoy is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 09:34   #22
bimmer3

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 541
Talking Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

[QUOTE=Dodo_998;2931747]Unde este cea mai apropiata pista de Bucuresti? [QUOTE]

in ungaria
Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! se mai construieste o pista.
bimmer3 is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 16:55   #23
DONU'
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
DONU''s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[4Rally]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

O pista eu cred ca ar trebui sa aiba mai bine de 1 km lungime.
Nu toata lumea se da pe 402 m. Sunt masini care se dau si pe 800 sau 1000 m.
Latimea pistei cum am vazut mai sus... 12 m??? adica 6 m pentru fiecare masina? Si daca derapeaza unul ce faci? unde se duce? sa n-aiba loc sa se opreasca decat in cel de langa el sau in public care ar sta pe margine, nu?
Am vazut curse in strainatate unde au derapat masini si daca nu era pista destul de lata se faceau praf si ei si intrau si in public.
Uite aici: https://www.youtube.com/watch?v=VkgzeC8oBLk
Ce se intampla daca pista asta avea 12 m latime? Cerd ca se rasturna grav omu...
Se pot confectiona si tribune din fier si cu shezut din lemn pe care sa stea lumea, pista trebuie imprejmuita cu garduri rezistente ca sa nu stea lumea sprijinita pe ele si sa cada cu ele si maxim pana la 200 m de la start sa fie lasati sa stea. In rest, zona interzisa! Nu de alta, dar deja dupa 200 m este foarte riscant pentru ca masinile incep sa prinda viteza foarte mare. Nu mai zic de motociclete...
WC-uri publice neaparat pe ambele parti ale pistei (cum am vazut tot afara), terase cu sucuri si mancare si un prezentator priceput care sa nu se balbaie sau sa intrebe concurentul "daca are cumva sub capota la ursuletz un 2.5 V6 "
Adica, daca tot vrem o pista, sa nu facem totusi o ulitza de la tzara pe care sa ne rupem gatul, ci sa facem ceva cu care sa devenim cunoscuti, sa vina lumea sa se dea in sigurantza si sa plece fara un gust amar de-acolo. Ar veni lume din toata tzara.
Ganditzi-va ca si la noi, sunt multi concurenti care prefera sa se dea numai la curse organizate cum trebuie, prefera sa se dea in strainatate decat pe o strada oprita de politie, cu gropi, in curba si cu termen limitat.
Un aeroport parasit, sau cineva care isi poate permite o asfaltare de calitate pe un teren in afara orasului. Acces ok pana la teren, sa-ti poti parca masina fara frica nu s-o lasi pe camp sau sa vii direct pe camp prin noroaie cu ea.
Sponsori? De ce nu.
Inaintea liniei de start pe o lungime destul de mare poti pune standuri ale firmelor, jante, anvelope, accesorii tuning, de la iei poti lua o suma frum,usica de bani. Adica o chirie pe ziua respectiva. Cluburile isi pot expune si ele masinile acolo.
Idea este sa nu se plictiseasca lumea intr-o zi de curse. Te saturi de liniutze, te duci sa mananci ceva, sa bei un suc, mai casti gura la un magazin de tuning, te mai uiti la masinile expuse...
Si inca ceva. Cursele nu trebuie facute saptamanal. Cred ca maxim o cursa pe luna ar fi de ajuns sa potoleasca nebunii stiind ca au 3-4 saptamani la dispozitie sa-si aranjeze inca ceva la masina ca sa vina si sa participe la concurs.
Fiind imprejmuita zona, bineinteles ca vei lua si taxa publicului. De ce sa vina toti spargatorii de semintze si toti cei care n-au treaba cu cursele de masini si sa am probleme din cauza lor? (vezi cursa februarie Craiova) Pui o taxa pe care ei sigur n-o sa vrea s-o plateasca si ai sa vezi la curse cum se sorteaza lumea si iti vin doar cei pasionati.
Asfalt, garduri, loc de parcare, terase, wc, cosuri de gunoi din 10 in 10 m, mici tribune...
Mergi in Ungaria la urmatoarea cursa in martie sa-ti faci o idee. Este foarte realizabila.
Succes!
__________________

If I win, I take the cash and I take the respect!™
2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata!
2006 - OPEL VECTRA - C20NE
2007 - 2009 - VW VENTO VR6
2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com
DONU' is offline   Reply With Quote
Old 04-03-10, 11:05   #24
T@zMania

Stage 5
 
T@zMania's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

Quote:
Originally Posted by DONU' View Post
O pista eu cred ca ar trebui sa aiba mai bine de 1 km lungime.
Nu toata lumea se da pe 402 m. Sunt masini care se dau si pe 800 sau 1000 m.
Latimea pistei cum am vazut mai sus... 12 m??? adica 6 m pentru fiecare masina? Si daca derapeaza unul ce faci? unde se duce? sa n-aiba loc sa se opreasca decat in cel de langa el sau in public care ar sta pe margine, nu?
Am vazut curse in strainatate unde au derapat masini si daca nu era pista destul de lata se faceau praf si ei si intrau si in public.
Uite aici: https://www.youtube.com/watch?v=VkgzeC8oBLk
Ce se intampla daca pista asta avea 12 m latime? Cerd ca se rasturna grav omu...
Se pot confectiona si tribune din fier si cu shezut din lemn pe care sa stea lumea, pista trebuie imprejmuita cu garduri rezistente ca sa nu stea lumea sprijinita pe ele si sa cada cu ele si maxim pana la 200 m de la start sa fie lasati sa stea. In rest, zona interzisa! Nu de alta, dar deja dupa 200 m este foarte riscant pentru ca masinile incep sa prinda viteza foarte mare. Nu mai zic de motociclete...
WC-uri publice neaparat pe ambele parti ale pistei (cum am vazut tot afara), terase cu sucuri si mancare si un prezentator priceput care sa nu se balbaie sau sa intrebe concurentul "daca are cumva sub capota la ursuletz un 2.5 V6 "
Adica, daca tot vrem o pista, sa nu facem totusi o ulitza de la tzara pe care sa ne rupem gatul, ci sa facem ceva cu care sa devenim cunoscuti, sa vina lumea sa se dea in sigurantza si sa plece fara un gust amar de-acolo. Ar veni lume din toata tzara.
Ganditzi-va ca si la noi, sunt multi concurenti care prefera sa se dea numai la curse organizate cum trebuie, prefera sa se dea in strainatate decat pe o strada oprita de politie, cu gropi, in curba si cu termen limitat.
Un aeroport parasit, sau cineva care isi poate permite o asfaltare de calitate pe un teren in afara orasului. Acces ok pana la teren, sa-ti poti parca masina fara frica nu s-o lasi pe camp sau sa vii direct pe camp prin noroaie cu ea.
Sponsori? De ce nu.
Inaintea liniei de start pe o lungime destul de mare poti pune standuri ale firmelor, jante, anvelope, accesorii tuning, de la iei poti lua o suma frum,usica de bani. Adica o chirie pe ziua respectiva. Cluburile isi pot expune si ele masinile acolo.
Idea este sa nu se plictiseasca lumea intr-o zi de curse. Te saturi de liniutze, te duci sa mananci ceva, sa bei un suc, mai casti gura la un magazin de tuning, te mai uiti la masinile expuse...
Si inca ceva. Cursele nu trebuie facute saptamanal. Cred ca maxim o cursa pe luna ar fi de ajuns sa potoleasca nebunii stiind ca au 3-4 saptamani la dispozitie sa-si aranjeze inca ceva la masina ca sa vina si sa participe la concurs.
Fiind imprejmuita zona, bineinteles ca vei lua si taxa publicului. De ce sa vina toti spargatorii de semintze si toti cei care n-au treaba cu cursele de masini si sa am probleme din cauza lor? (vezi cursa februarie Craiova) Pui o taxa pe care ei sigur n-o sa vrea s-o plateasca si ai sa vezi la curse cum se sorteaza lumea si iti vin doar cei pasionati.
Asfalt, garduri, loc de parcare, terase, wc, cosuri de gunoi din 10 in 10 m, mici tribune...
Mergi in Ungaria la urmatoarea cursa in martie sa-ti faci o idee. Este foarte realizabila.
Succes!
din pacate toate proiectele astea raman deocamdata la stadiul de vise......
T@zMania is offline   Reply With Quote
Old 04-03-10, 11:48   #25
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

Deja ne invatam...acu nu e bine nici 402m...sa facem 3000m ...nu fratilor...facem 402m...si aiai care se dau pe 1000m sa se dea in alta parte )...voi nu va dati seama ca practic se tripleaza automat costurile? pt ce??? Pt 2/3 masini care chiar au de ce sa se dea pe 1000m. Sa fim seriosi. O pista 8m/8m cred ca este de ajuns...dar acum si voi cu motzu' pe sus...nu e bun un 402m pe care sa ne dam...vreti dragstrip la standarde americane...

Eu sincer as fi multumit cu o proprietate privata ingradita care sa aiba 600m de asfalt si taxa la intrare. Restul, tribune, garduri...tampenii...nu conteaza pt sofer

P.S. Vad ca ati vb. de garduri, tribune, loc de drift, parcari...dar sa gandit cineva ca asfaltul care o sa se toarne sa fie de cea mai buna calitate posibila??? E un proiect consistent care trebuie gestionat de un arhitect impreuna cu un inginer pe baza altor proiecte de genu. Noi haideti sa ne limitam la informare cu ce stim si poate trezim interesul cuiva sa investeasca.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 05-03-10, 00:58   #26
T@zMania

Stage 5
 
T@zMania's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
Deja ne invatam...acu nu e bine nici 402m...sa facem 3000m ...nu fratilor...facem 402m...si aiai care se dau pe 1000m sa se dea in alta parte )...voi nu va dati seama ca practic se tripleaza automat costurile? pt ce??? Pt 2/3 masini care chiar au de ce sa se dea pe 1000m. Sa fim seriosi. O pista 8m/8m cred ca este de ajuns...dar acum si voi cu motzu' pe sus...nu e bun un 402m pe care sa ne dam...vreti dragstrip la standarde americane...

Eu sincer as fi multumit cu o proprietate privata ingradita care sa aiba 600m de asfalt si taxa la intrare. Restul, tribune, garduri...tampenii...nu conteaza pt sofer

P.S. Vad ca ati vb. de garduri, tribune, loc de drift, parcari...dar sa gandit cineva ca asfaltul care o sa se toarne sa fie de cea mai buna calitate posibila??? E un proiect consistent care trebuie gestionat de un arhitect impreuna cu un inginer pe baza altor proiecte de genu. Noi haideti sa ne limitam la informare cu ce stim si poate trezim interesul cuiva sa investeasca.
nu crezi ca e prea scurta doar de 600m?
sunt si masini foarte puternice care vin.....si nu ca nu s-ar opri in 200 de m,dar dupa cateva curse ramane fara frane
min 800-900 m dupa parerea mea ar trebui lungimea,spatziul de franare sa fie minim egal cu spatiul de accelerare.
dar noi ne batem capul aiurea aici,cum spuneam,nu ramanem decat la stadiul de vise
__________________
T@zMania is offline   Reply With Quote
Old 05-03-10, 11:56   #27
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Sa presupunem ca am om sa investeasca intr-o pista.. haideti sa-mi dati detalii

Am scris si eu la repezeala 600m...ai dreptate in ce ai scris dar intram in polemici bolnavicioase. Cel mai simplu mod de a invata, zic eu...e exemplul altora. Deci sa ne uitam la ungari, la germani, la americani...dupa dragstrips...blueprints...poate facem niste poze cu google earth si gasim un layout potrivit (oricum ce facem noi e frectie la picior de lemn) dar poate totusi conturam niste idei generale.

Lateredit:

...erau niste filmulete pe 4tuning cu un "dragstrip" din rusia parca...mai exact era o strada de 8m/8m...luuunga...o fotocelula...si cam atat. in stanga padure, in dreapta padure...la start un rond mare unde asteptau masinile ce urmau a se da...si cam atat. Fara tribune, fara garduri fara sarme prostii... asa ceva nu o fi de ajuns???

...am gasit filmuletul...ceva n genu http://www.4tuning.tv/yvENJhXk91N/Mo...00_Part_2.html ...

Last edited by morpheusmaster; 05-03-10 at 12:08.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -