17-08-09, 14:28
|
#16
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
merita fiecare metru...anu trecut la brasov a fost super...si ma voi duce si anu asta...ATENTIE mare la spectatori....si tinerea lor infrau din punctu meu de vedere asta e esential
__________________
S-TECH Performance chiptuning
|
|
|
17-08-09, 14:34
|
#17
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Exista gard pe ambele parti.
|
|
|
18-08-09, 03:16
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Aug 2005
Posts: 140
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Prezent alaturi de colegi mei de la A.C.S ANONYMOUS MOTORSPORT..
|
|
|
18-08-09, 06:24
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Sincer vin si eu dc imi spune cineva clar cum e asfaltul acolo....nu de altceva dar la Slatina mi-am luat cea mai mare tzeapa posibila!
|
|
|
18-08-09, 08:33
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 167
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
prezent la acest eveniment
|
|
|
18-08-09, 08:39
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
bobi, te agiti degeaba, din pacate mereu cursele in Romania, in afara de cele din aeroport vor fi pe asfalt normal (facut cu economie de bitum).
tot ce poti face e sa speri ca va fi cald afara sa fie mai aderent.
eu in locul tau nu as participa decat la cele pe aeroport, in rest masina nu are cum sa arate potetialul de care este in stare, si are la greu.
in plus, ia-ti niste slick-uri adevarate (nu semi slick-uri, parca 888 erau nu ) ?
ia-ti slick soft sau medium de competitie, nu stradale, cu talon cel putin cu 50% mai mare decat il aveai acum (ar trebui sa vezi o filmare slow motion cu un cauciuc cum aveai tu cu talonul mic la plecare cu 400-500 cp de pe loc....pur si simplu nu are cum sa se deformeze pentru a prinde aderenta).
|
|
|
18-08-09, 12:48
|
#22
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
pune cineva poze cu finishu ?
e in curba am inteles?
sunt sau nu 400 de metri ?
mai multe detalii va rugam,ca sa nu batem din nou sute de km ca sa se ajunga la franari in curbe si alte ***uri de genu...
__________________
|
|
|
18-08-09, 12:52
|
#23
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Santos ai poza mai sus cu Z-u lu Onofrei. E linie dreapta. Nu se franeaza in curba. Sunt 400m. Finish-u e undeva la masina de pompieri.
|
|
|
18-08-09, 13:03
|
#24
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Regulament particular
Introducere
Editia a VII-a concursului de accelerare Speed Tg. Secuiesc se desfasoara in conformitate cu prevederile prezentului regulament particular elaborat de Clubul Auto Crono Cv. Orice modificare adusă prezentului regulament va fi comunicat concurentilor.
Condiţii de participare
Numărul concurenţilor maxim admişi este 80.
Concurentii trebuie sa poseda permis de conducere si sa aiba minim un an vechime.
Un concurent poate sa participe la diferite categorii iar intr-o categorie poate sa se inscrie doar o singura data.
Inscrieri
Inscrierile se fac prin e-mail sau prin sms cu respectarea termenelor de inscriere.
Verificari administrative
Fiecare concurent participa sub propria responsabilitate.
Orice persoană care doreşte să participe, trebuie să depună la secretariatul concursului cererea de înscriere individuală, permis de conducere, certificatul de inmatriculare al automobilului.
Prin semnarea cererii de înscriere, concurentul îl scuteşte pe organizator de orice responsabilitate în legătură cu acţiunile, taxele, cheltuielile, revendicările şi reclamaţiile referitoare la răniri mortale, provocate sau rezultate prin înscrierea sau participarea sa la concurs.
Automobile admise
Verificarea si încadrarea pe grupe a automobilelor este efectuată de către comisia tehnică al concursului.
Dacă un automobil nu este conform cu cele declarate la înscriere sau este găsit din punct de vedere tehnic necorespunzător, sau în timpul concursului, i se refuză startul, taxa de înscriere fiind reţinută de organizator.
Parc închis
Automobilele incepand de la verificari administrative pana la festivitatea de premiere sunt în regim de parc închis şi se interzice sub sancţionarea cu excludere, executarea orice fel de reparaţie, părăsirea parcului fără aprobare sau depăşirea vitezei maxime de 30km/h.
Traseul de concurs
Lungimea traseului este 1/4 mile, adică 402 metrii cu o latime de 14 m, acoperit cu asfalt. Are doua parti: zona de accelerare 1/4 mile (care se cronometreaza) si zona de franare cu o lungimea de 600 de metrii. Linia de mijloc al traseului se va marca cu conuri.
Linia de start
Va fi marcata vizibil precedat de linia „stage line” la cca 50 m.
Fiecare concurent se pozitioneaza pe linia de start sub indrumarea arbitrului de start. Pe banda de accelerare se interzice cu desăvârşire virarea la dreapta sau la stânga. Sunt interzise acele manevre care duc la destabilizarea maşinii.
Linia de sosire
Va fi marcata cu steag de sosire
Zona de franare
Inceputul zonei de franare va fi marcat cu steag de culoare galbena. Franarea va fi progresiva in asa fel incat masina sa nu intra in derapaj.
Cronometrarea
Cronometrajul va fi realizat folosind celule fotoelectrice cu o precizie de 1/1000 secundă.
Desfăşurarea concursului
Startul este „ tipul plecare de pe loc cu motorul pornit”, la automobile cu geamurile ridicate şi cu centura de siguranţă în folosinţă iar la moto obligatoriu cu haina si cască de protecţie.
Semnalul de start incepe cu aprinderea semnalului alb timp de 2 sec, dupa care la fiecare 0,05 sec urmeaza semnalele galben, galben si verde.
Fiecare concurent are la dispozitie 5 sec pentru start, iar daca in acest interval de timp nu a luat startul pierde mansa respectiva.
În situaţia în care un concurent pleacă înainte de semnalul verde, pierde mansa respectiva.
Sosirea este lansata. Mansa se termina cand automobilul trece linia de sosire; imediat dupa aceasta, viteza automobilului trebuie sa fie redusa.
Daca in timpul parcurgerii traseului, comisarii de traseu semnalizeaza cu steagul galben concurentul este obligat sa reduca viteza si sa opreasca.
Calificări
Se acorda fiecarui concurent o mansa libera pentru acomodarea.
Fiecare concurent trebuie sa efectueze minim doua manse de calificari si se ia in considerare timpul cel mai bun.
Daca sunt doi concurenti cu acelasi timp departajarea se face in functie de al doilea timp rezultat.
Calificari ulterioare Bye
Daca un concurent nu poate parcurge traseul din motive obiective are dreptul la un nou start. In cazul unei opriri din motive tehnice, pierde acest drept.
Rezultatele calificarilor
Se califica in finala primii 8 concurenti din fiecare categorie.
Finalele
La fiecare categorie primii doi clasati in calificari se vor intalnii doar in finala.
In functie de timpii realizati in calificari se formeaza urmatoarele grile de start
Tabel cu 8 concurenti: 1-8, 2-7, 3-6, 4-5 1-8><4-5 2-7><3-6
Tabel cu 7 concurenti: 1-bye, 2-7, 3-6, 4-5. 1-bye><4-5 2-7><3-6
Tabel cu 6 concurenti: 1-6, 2-5, 3-4 1-6>< bye 2-5><3-4
Tabel cu 5 concurenti: 1-bye, 3-4, 2-5 1-bye 3-4 ><2-5
Tabel cu 4 concurenti: 1-4, 2-3
Tabel cu 3 concurenti: 1-bye, 2-3
In sistemul de eliminari directe, pe grila de start numarul concurentilor ideal este 8, dar se poate desfasura si cu un numar mai mic.
Alegerea pistei are dreptul concurentul care a realizat cel mai bun timp in mansele anterioare sau in calificari.
Castigator este concurentul care trece primul linia de sosire, fara ajutor din afara.
Un concurent nu poate fi inlocuit si nu are voie sa paraseasca masina in timpul competitiei.
Asigurare
Fiecare participant trebuie sa aiba asigurare de raspundere civila auto (RCA), exceptie fac concurentii licentiati.
Excludere din concurs
Este exclus din concurs cel care:
Ř trecere pe o alta banda de accelerare
Ř intenţionat pereclitează viaţa altora sau încearcă să producă pagube materiale
Ř nu se prezintă la timpul de start
Ř atitudine nesportiva
Ř în orice situaţie deosebită la hotărârea organizatorilor
Concurenţii excluşi nu primesc înapoi taxa de înscriere.
Clasificarea categoriilor
O clasa se considera constituita daca sunt minim 5 autovehicule. Clasa neconstituita se include intr-o clasa imediat superioara.
Moto:
M1 = sub 750 cmc
M2 = peste 750 cmc
Auto:
Fac parte automobile de serie, in 2 sau in 4 timp, conceput in linie, in V, Boxer sau Wankel, dispun de 4 roti cu 2 sau 4 roti motrice, puterea motoarelor se incadreaza conform tabelului de mai jos:
Categoria N1 –tractiune FWD
Motor cu aspiratie sub 1500 cmc / motor sub 1000 cmc dotat cu turbo sau compressor
Categoria N2 –tractiune FWD, RWD
Motor cu aspiratie intre 1501-1800 cmc / motor sub 1400 cmc dotat cu turbo sau compressor / motor diesel pina la 2000 cmc
Categoria N3 –tractiune FWD, RWD
Motor cu aspiratie intre 1801-2500 cmc / motor sub 1600 cmc dotat cu turbo sau compressor / motor diesel pina la 3000 cmc
Categoria N4 –tractiune FWD, RWD
Motor cu aspiratie intre 2501-3500 cmc / motor intre 1600- 2000 cmc dotat cu turbo sau compressor / motor diesel cu turbo intre 1800-2200
Categoria N5 –tractiune FWD, RWD
Motor cu aspiratie peste 3501 cmc / motor peste 2000 cmc dotat cu turbo sau compressor / motor diesel cu turbo peste 2200
Categoria N6 – AWD, indiferent de capacitate, motoarele dotate cu turbo ajutat de compressor, motoare cu sistem NOS
Specificatii: FWD –tractiune fata, RWD – tractiune spate, AWD- tractiune integrala
In cazul folosirii de slick-uri sau anvelope subtiri este obligatoriu folosirea casti de protectie, precum si in cazul realizarii unui timp sub 9,5s.
Numere de concurs
Fiecare participant este obligat sa aiba pe parbrizul din fata (sus) numere de concurs asigurat de organizator.
Clasificarea
Clasificarea se face pe categorii.
Timpii realizaţi se măsoară cu celula fotoelectrică asigurat de organizator.
Reclamatii
Termenul limita de depunere a reclamaţiilor împotriva rezultatelor va fi de 30 min. după afişarea rezultatelor provizorii. Taxa pentru reclamaţie este 30 euro si va fi plătita la depunerea reclamaţiei, daca reclamaţia va fi favorabil atunci taxa va fi returnata.
Premierea
Se premiază primii 3 din fiecare categorie.
|
|
|
18-08-09, 14:02
|
#25
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Concurentii sunt asteptati sa se alinieze la startul editiei a II-a Speed Racing Tg. Secuiesc, o competitie a cailor putere la turatia maxima. Sectiunea auto va astepta cu 6 categorii pe 402m iar cea de moto cu 2 categorii pe 201m. Nu vor lipsi nici momentele de drifting oferite de clubul GTT.
Programul - 09:30 validari
11:00 manse libere
12:00 2 manse de calificari
14:00 manse finale
15:30 premiere
Scuze de triplu post insa nu mai pot sa editez sa le pun pe toate intr-unul.
|
|
|
18-08-09, 14:18
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Quote:
Originally Posted by elspa
bobi, te agiti degeaba, din pacate mereu cursele in Romania, in afara de cele din aeroport vor fi pe asfalt normal (facut cu economie de bitum).
tot ce poti face e sa speri ca va fi cald afara sa fie mai aderent.
eu in locul tau nu as participa decat la cele pe aeroport, in rest masina nu are cum sa arate potetialul de care este in stare, si are la greu.
in plus, ia-ti niste slick-uri adevarate (nu semi slick-uri, parca 888 erau nu ) ?
ia-ti slick soft sau medium de competitie, nu stradale, cu talon cel putin cu 50% mai mare decat il aveai acum (ar trebui sa vezi o filmare slow motion cu un cauciuc cum aveai tu cu talonul mic la plecare cu 400-500 cp de pe loc....pur si simplu nu are cum sa se deformeze pentru a prinde aderenta).
|
Da, R888....sincer dc e asfaltul bun (nou) pleaca destul de bine si recuperez pe 2-3 si 4...si nu tzin neaparat sa iau cupa sau ceva de genul....FOR FUN SI PASIUNE!
|
|
|
18-08-09, 14:21
|
#27
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Trebuia sa imi ascult eu instinctul sa nu ma duc la Sl si sa vin aici
|
|
|
18-08-09, 14:24
|
#28
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
instinctul feminin ?
cel primar ?
da , probabil era bine ptr toata lumea,d'aia ar fi frumos sa nu se mai organizeze curse in curbe,ca lumea sa-si tzina banii ptr curse care merita...
anuntati-va si voi prezenta pe aici ca sa stim daca venim si noi sau nu
|
|
|
18-08-09, 14:26
|
#29
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Am vorbit cu organizatorul sa-mi trimita lista de inscrieri actualizata cat mai des. Cand o primesc o s-o postez aici.
|
|
|
18-08-09, 14:44
|
#30
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Concurs de accelerare TG SECUIESC - 400m
Momentan nu am ce sa anunt.....macar sa rezolv eu cu goromelele sa fiu prezent la start. Oricum am o presimtire ca or sa fie masini inscrise....si din alea rele
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
|
|