09-02-09, 01:36
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
calibra/vectra 2.0 turbo (LETurile) unde cad?
|
|
|
09-02-09, 01:49
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [FORD] [2 Roti] [Opel]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by mistreku
calibra/vectra 2.0 turbo (LETurile) unde cad?
|
daca 4x4 e functional , o sa cada la grupa E ( 201-250 cp )
daca e fwd , grupa D ( 166-200 cp )
|
|
|
09-02-09, 02:37
|
#48
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of: [4 Speed Squad]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Nu vreau sa supar pe nimeni dar sunt de acord cu radu_lkv, dar putin din alt punct de vedere.
Fiecare 2 masini care se trag au o sansa sa creeze un accident, probleme, etc. Stiind ca majoritatea masinilor inscrise sunt mai slabe si se dau primele, daca e sa se imtample ceva sunt sanse destul de mari sa se intample inainte de a se ajunge la clasele mai mari.
Nu zic ca n-are fiecare dreptul sa se dea, dar oricine cred ca poate fi de acord ca ar vrea mai degraba sa vada masinile nebune cum se dau decat clasa A1 - de exemplu ultima cursa de la pitesti, cand s-au dat STIu, pisicile turbo, etc, a fost absolut criminal! Si a trebuit sa stam nu stiu cate ore sa vedem loganuri taxi si alte chestii pana sa vedem miezul evenimentului.
Poate va mai amintiti evenimentul LR de la Dragonul Rosu, unde BMWu ala a intrat in masinile de la finish si s-a termiant evenimentul. Si din cate am auzit oriunde s-a intamplat ceva aia a fost finalu.
Date fiind acestea, mi se pare mai corect sa incepi cu grupele mari si dupa aia cele mici. Poate o sa ziceti ca sunt si eu subiectiv, dar cred ca am dreptate macar putin
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
|
|
|
09-02-09, 08:15
|
#49
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
motorul de opel turbo C20LET are 204 cai stock
|
|
|
09-02-09, 17:55
|
#50
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
super tare locatie,chiar super tare, de abia astept
cine are putina bunavointza sa ma ajute si pe mine
bmw e30 rwd 2.5 12v 170 hp
la ce grupa intru?
__________________
|
|
|
10-02-09, 00:27
|
#51
|
No Speed Limit
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
-Pai eu daca as veni cu masina mea Bmw325Turbo , adica 192x1,6...as intra la 307Cp.....iar un Subaru stok 265x1,15 intra la 305Cp. Stim ca oricine are STI nu vine stok la curse.....ce sanse am pe 400m avand in vedere ca este integral.
-Mie mi se ia i considerare turbina pt ca este un motor custom , dar la Subaru nu....pt ca este fabrica. Vreti sa fiti corecti...adauga si la Subaru coieficientul Turbo sa se bata cu Galardo, Porsche , Evo ....undeva la +500...acolo unde defapt i i este locul.
-La Bz anul trecut in finala aveam 3 masini din 4....si am spus sa i dea cupa omului ca o merita...pt ca nu exista termen de comparatie....STI de +700 cu bmw uri de 350-400.
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
|
|
|
10-02-09, 00:31
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Tu ai 1000kg si el are 1500kg.
Cred ca e echilibrat.
WPP-ul scoate pe 400m sub 12.5s
|
|
|
10-02-09, 00:50
|
#53
|
No Speed Limit
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Are 1250 kg masina...chiar usurata cu tot ce sa putut dar cu roolcage tot acolo ajung. Nu poti pune jos cu RWD cum pune integrala.Era o parere ,care faptic noi am trait o la Bz si toata lumea intelegea ca ceva nu era ok..
|
|
|
10-02-09, 01:04
|
#54
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [4Rally]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
scuze dar n am avut timp sa citesc tot ..vor fi celule sau piramidal ???
|
|
|
10-02-09, 01:07
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,772
Member of: [VW] [Nissan]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
da frate , hai sa luam in calcul si turbo din fabrica
ce draku , cu atatea gtt`uri la B eu ies ultimu
|
|
|
10-02-09, 01:17
|
#56
|
No Speed Limit
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
E piramidal Alex...a trebuit sa citesc 4 pagini sa gasesc.
|
|
|
10-02-09, 01:18
|
#57
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [4Rally]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by NSL_Florica
Are 1250 kg masina...chiar usurata cu tot ce sa putut dar cu roolcage tot acolo ajung. Nu poti pune jos cu RWD cum pune integrala.Era o parere ,care faptic noi am trait o la Bz si toata lumea intelegea ca ceva nu era ok..
|
man tot timpul vor fi "probleme" de genu ...la diferite grupe !
normal pe pista cu aderenta si slick - ai fi avantajat tu ...dar la "joaca" noastra are castig de cauza integrala ca oricat de bun ar fi drumu nu se compara cu pista !
cand m-am dat cu cezar la pitesti cu mustangul si mi-a dat 5 masini din plecare ...a mai zis cineva ceva ? nici nu mi venea sa mai dau in ea
bine macar ca s au pus coeficientii aia de tractiune ...pana acu 1 an 2 nu erau nici aia ! -> si tom cu sti stock in 2005 parca l a batut pe sorici cu m5 LOOOL pe baneasa
frumosu', cred k voi fi prezent cu tine in grupa ....vin cu stiu' =))))))))
__________________
|
|
|
10-02-09, 01:26
|
#58
|
No Speed Limit
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Nu stiu daca sunt gata cu ea pana pe 8 Martie....motorul l am inchis astazi.....eu ma dau oricum dar inca mai trebuiesc slefuite incadrarile in grupe. E f greu sa i multumesti pe toti asta stiu si mai ales cand org evenimente dar cred ca sistemul inca are multe greseli si mai ales lipsa impartirii masinilor in functie de tractiune.
|
|
|
10-02-09, 01:31
|
#59
|
No Speed Limit
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Eu sunt sigur ca avem nevoie de asta...
|
|
|
10-02-09, 06:42
|
#60
|
Oltcit Driver
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 108
Member of: [INSANE RACERS] [Oltcit]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by NSL_Florica
-Pai eu daca as veni cu masina mea Bmw325Turbo , adica 192x1,6...as intra la 307Cp.....iar un Subaru stok 265x1,15 intra la 305Cp. Stim ca oricine are STI nu vine stok la curse.....ce sanse am pe 400m avand in vedere ca este integral.
-Mie mi se ia i considerare turbina pt ca este un motor custom , dar la Subaru nu....pt ca este fabrica. Vreti sa fiti corecti...adauga si la Subaru coieficientul Turbo sa se bata cu Galardo, Porsche , Evo ....undeva la +500...acolo unde defapt i i este locul.
-La Bz anul trecut in finala aveam 3 masini din 4....si am spus sa i dea cupa omului ca o merita...pt ca nu exista termen de comparatie....STI de +700 cu bmw uri de 350-400.
|
te contrazic putin aici, cei cu turbo de fabrica au kw in certificat cu tot cu turbo, gtt`u fara turbo nu ar avea mai mult de 75 de cai, 1.4 linie, aprox cel de dacie, nu poti sa arunci gttu in 185 de cai(116*1.6), ca nu ajunge acolo doar din boost...
iar la partea cu masina stock, n`are rost sa mai discutam... e totusi vb de 402m, nu de masina de dus la piata cu ea...
__________________
Ex oltcit 1.4 turbo
Ex 206 hdi
A3 8L 1.6 avu
A4 B7 2.0 TFSI
|
|
|
|
|