Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 09-02-09, 01:36   #46
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

calibra/vectra 2.0 turbo (LETurile) unde cad?
mistreku is offline  
Old 09-02-09, 01:49   #47
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
calibra/vectra 2.0 turbo (LETurile) unde cad?
daca 4x4 e functional , o sa cada la grupa E ( 201-250 cp )
daca e fwd , grupa D ( 166-200 cp )
dRR-XWX is offline  
Old 09-02-09, 02:37   #48
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Nu vreau sa supar pe nimeni dar sunt de acord cu radu_lkv, dar putin din alt punct de vedere.

Fiecare 2 masini care se trag au o sansa sa creeze un accident, probleme, etc. Stiind ca majoritatea masinilor inscrise sunt mai slabe si se dau primele, daca e sa se imtample ceva sunt sanse destul de mari sa se intample inainte de a se ajunge la clasele mai mari.

Nu zic ca n-are fiecare dreptul sa se dea, dar oricine cred ca poate fi de acord ca ar vrea mai degraba sa vada masinile nebune cum se dau decat clasa A1 - de exemplu ultima cursa de la pitesti, cand s-au dat STIu, pisicile turbo, etc, a fost absolut criminal! Si a trebuit sa stam nu stiu cate ore sa vedem loganuri taxi si alte chestii pana sa vedem miezul evenimentului.

Poate va mai amintiti evenimentul LR de la Dragonul Rosu, unde BMWu ala a intrat in masinile de la finish si s-a termiant evenimentul. Si din cate am auzit oriunde s-a intamplat ceva aia a fost finalu.

Date fiind acestea, mi se pare mai corect sa incepi cu grupele mari si dupa aia cele mici. Poate o sa ziceti ca sunt si eu subiectiv, dar cred ca am dreptate macar putin
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
flexus is offline  
Old 09-02-09, 08:15   #49
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

motorul de opel turbo C20LET are 204 cai stock
radu_lkv is offline  
Old 09-02-09, 17:55   #50
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

super tare locatie,chiar super tare, de abia astept
cine are putina bunavointza sa ma ajute si pe mine
bmw e30 rwd 2.5 12v 170 hp
la ce grupa intru?
__________________
EvLSant0S is offline  
Old 10-02-09, 00:27   #51
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

-Pai eu daca as veni cu masina mea Bmw325Turbo , adica 192x1,6...as intra la 307Cp.....iar un Subaru stok 265x1,15 intra la 305Cp. Stim ca oricine are STI nu vine stok la curse.....ce sanse am pe 400m avand in vedere ca este integral.
-Mie mi se ia i considerare turbina pt ca este un motor custom , dar la Subaru nu....pt ca este fabrica. Vreti sa fiti corecti...adauga si la Subaru coieficientul Turbo sa se bata cu Galardo, Porsche , Evo ....undeva la +500...acolo unde defapt i i este locul.
-La Bz anul trecut in finala aveam 3 masini din 4....si am spus sa i dea cupa omului ca o merita...pt ca nu exista termen de comparatie....STI de +700 cu bmw uri de 350-400.
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
F_L_R is offline  
Old 10-02-09, 00:31   #52
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Tu ai 1000kg si el are 1500kg.
Cred ca e echilibrat.
WPP-ul scoate pe 400m sub 12.5s
SEBASTIAN is offline  
Old 10-02-09, 00:50   #53
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Are 1250 kg masina...chiar usurata cu tot ce sa putut dar cu roolcage tot acolo ajung. Nu poti pune jos cu RWD cum pune integrala.Era o parere ,care faptic noi am trait o la Bz si toata lumea intelegea ca ceva nu era ok..
F_L_R is offline  
Old 10-02-09, 01:04   #54
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

scuze dar n am avut timp sa citesc tot ..vor fi celule sau piramidal ???
AlecsM is offline  
Old 10-02-09, 01:07   #55
Cataaa_

Stage 5
 
Cataaa_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,772
Member of:
[VW]
[Nissan]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

da frate , hai sa luam in calcul si turbo din fabrica
ce draku , cu atatea gtt`uri la B eu ies ultimu
Cataaa_ is offline  
Old 10-02-09, 01:17   #56
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

E piramidal Alex...a trebuit sa citesc 4 pagini sa gasesc.
F_L_R is offline  
Old 10-02-09, 01:18   #57
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Quote:
Originally Posted by NSL_Florica View Post
Are 1250 kg masina...chiar usurata cu tot ce sa putut dar cu roolcage tot acolo ajung. Nu poti pune jos cu RWD cum pune integrala.Era o parere ,care faptic noi am trait o la Bz si toata lumea intelegea ca ceva nu era ok..
man tot timpul vor fi "probleme" de genu ...la diferite grupe !

normal pe pista cu aderenta si slick - ai fi avantajat tu ...dar la "joaca" noastra are castig de cauza integrala ca oricat de bun ar fi drumu nu se compara cu pista !

cand m-am dat cu cezar la pitesti cu mustangul si mi-a dat 5 masini din plecare ...a mai zis cineva ceva ? nici nu mi venea sa mai dau in ea

bine macar ca s au pus coeficientii aia de tractiune ...pana acu 1 an 2 nu erau nici aia ! -> si tom cu sti stock in 2005 parca l a batut pe sorici cu m5 LOOOL pe baneasa

frumosu', cred k voi fi prezent cu tine in grupa ....vin cu stiu' =))))))))
__________________
AlecsM is offline  
Old 10-02-09, 01:26   #58
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Nu stiu daca sunt gata cu ea pana pe 8 Martie....motorul l am inchis astazi.....eu ma dau oricum dar inca mai trebuiesc slefuite incadrarile in grupe. E f greu sa i multumesti pe toti asta stiu si mai ales cand org evenimente dar cred ca sistemul inca are multe greseli si mai ales lipsa impartirii masinilor in functie de tractiune.
F_L_R is offline  
Old 10-02-09, 01:31   #59
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Eu sunt sigur ca avem nevoie de asta...
F_L_R is offline  
Old 10-02-09, 06:42   #60
micu
Oltcit Driver

Stage 3
 
micu's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 108
Member of:
[INSANE RACERS]
[Oltcit]
Default Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009

Quote:
Originally Posted by NSL_Florica View Post
-Pai eu daca as veni cu masina mea Bmw325Turbo , adica 192x1,6...as intra la 307Cp.....iar un Subaru stok 265x1,15 intra la 305Cp. Stim ca oricine are STI nu vine stok la curse.....ce sanse am pe 400m avand in vedere ca este integral.
-Mie mi se ia i considerare turbina pt ca este un motor custom , dar la Subaru nu....pt ca este fabrica. Vreti sa fiti corecti...adauga si la Subaru coieficientul Turbo sa se bata cu Galardo, Porsche , Evo ....undeva la +500...acolo unde defapt i i este locul.
-La Bz anul trecut in finala aveam 3 masini din 4....si am spus sa i dea cupa omului ca o merita...pt ca nu exista termen de comparatie....STI de +700 cu bmw uri de 350-400.
te contrazic putin aici, cei cu turbo de fabrica au kw in certificat cu tot cu turbo, gtt`u fara turbo nu ar avea mai mult de 75 de cai, 1.4 linie, aprox cel de dacie, nu poti sa arunci gttu in 185 de cai(116*1.6), ca nu ajunge acolo doar din boost...
iar la partea cu masina stock, n`are rost sa mai discutam... e totusi vb de 402m, nu de masina de dus la piata cu ea...
__________________
Ex oltcit 1.4 turbo
Ex 206 hdi
A3 8L 1.6 avu
A4 B7 2.0 TFSI
micu is offline  
- Copyright 2025 4Tuning -