Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 08-05-08, 02:50   #1
ionut-01nsl

Stage 3
 
ionut-01nsl's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Default

ce turbina credeti ca e mai buna pentru motorul asta m50b25

GT3082R SAU GT3582R

MOTORUL ESTE DECOMPRIMAT CU O GARNITURA DE 3.5mm

sau GT3563R

Last edited by 200SX; 08-05-08 at 03:48.
ionut-01nsl is offline   Reply With Quote
Old 10-05-08, 20:17   #2
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

Quote:
Originally Posted by ionut-01nsl View Post
ce turbina credeti ca e mai buna pentru motorul asta m50b25

GT3082R SAU GT3582R

MOTORUL ESTE DECOMPRIMAT CU O GARNITURA DE 3.5mm

sau GT3563R


Prima e perfecta, al doilea e foarte mare pentru circulatie pe strada, al treilea nu merita.

Dar garnitura respectiva nu o sa tina mult, nu asa se decomprima motorul, mai ales ca in asa fel si distributia este modificata (supapele nu deschid unde trebue). Lasa originalul si pana la 0.8bar nu ai problema cu o electronica de turbo, nu piggyback, nu resoft, un stand alone ce trebue sa cumperi.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 11-05-08, 12:01   #3
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

Hexer ... VEMS e ok ?
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 11-05-08, 12:24   #4
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Hexer ... VEMS e ok ?
noi avem la trei masini VEMS
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 11-05-08, 13:55   #5
ionut-01nsl

Stage 3
 
ionut-01nsl's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

cum adica nu o sa tina mult?
ionut-01nsl is offline   Reply With Quote
Old 11-05-08, 13:57   #6
ionut-01nsl

Stage 3
 
ionut-01nsl's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

si gt3563r de ce nu merita?
ionut-01nsl is offline   Reply With Quote
Old 11-05-08, 14:36   #7
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

Quote:
Originally Posted by ionut-01nsl View Post
cum adica nu o sa tina mult?

Quote:
Originally Posted by ionut-01nsl View Post
si gt3563r de ce nu merita?


Din experienta stiu ca nu tin garniturile, noi punem firering incorporat in motor, nu o tabla care e la garnitura. Mai ales ca la acest motor cu totul orig si o turbina culturata tine pana la 1bar.

GT3563r are un compresor relativ mic comparat cu turbo. Eu nu asi folosi un tubo care nu e hibrid, fiindca nu folosesti la optim, deci intra in turatie mare. GT35 intra peste 4000 cu bine, deci intervalul de turatie, unde ai folosi cu succes micsoreaza.

Pentru un motor 2.5 eu nu asi pune mai mare de GT30 cu un compresorr mai mare pentru tuning in viitor. Cu un GT3082R poti atince 5-600 cai si de la 3000-3500 trage motorul in functie de ce evacuare faci pentru motor (galerie, WG, si restul).
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-05-08, 12:36   #8
ionut-01nsl

Stage 3
 
ionut-01nsl's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

pai daca garnitura nu tine astia de la mls de ce o mai fac?zimi exact ce se antampla cu garnitura de ce nu tine .mersi
ionut-01nsl is offline   Reply With Quote
Old 12-05-08, 19:44   #9
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

Quote:
Originally Posted by ionut-01nsl View Post
pai daca garnitura nu tine astia de la mls de ce o mai fac?zimi exact ce se antampla cu garnitura de ce nu tine .mersi
Despre garnitura, eu inca nu am vazut pe nici unul care ar fi foat biabil, mai ales astea mai grosi. Nici cometic si nici restul care pune un firering mai gros.

In schimb ce poti face, cel putin noi asa facem la o presiune mai mare este ce vazi pe poze, fireringul este in blocul motor, si sta afara cateva mm, asta intra in chiulasa si nu mai sufla de aclolo nimic asta va asigur.



Ps. Despre material si marimi nu scriu...ne a costat prea mult "experimentele", prea multe artificii am facut, sa nu uit fantanile arteziene si restul
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	K+¬p001_+ítm+¬retez+¬s.jpg
Views:	489
Size:	97.1 KB
ID:	534995   Click image for larger version

Name:	K+¬p002_+ítm+¬retez+¬s.jpg
Views:	392
Size:	87.8 KB
ID:	534996   Click image for larger version

Name:	K+¬p003_+ítm+¬retez+¬s.jpg
Views:	400
Size:	70.9 KB
ID:	534997  

Hexer is offline   Reply With Quote
Old 04-10-08, 19:07   #10
scorpionreptyle

Stage 4
 
scorpionreptyle's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 221
Member of:
[2 Roti]
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

imi puteti vinde si mie pt un bmw motor 2000 (M50B20) ? daca de ,postati niste date va rog
scorpionreptyle is offline   Reply With Quote
Old 05-04-12, 18:50   #11
gigcutzu

Stage 5
 
gigcutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 602
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

Hexer am o intrebare: dupa ce pui firering-urile acelea de mai sus, garnitura de chiuloasa folosesti de cupru sau ceva cometic etc?
gigcutzu is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 15:09   #12
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: bmw e 36 m50b25 turbo

Quote:
Originally Posted by ionut-01nsl View Post
ce turbina credeti ca e mai buna pentru motorul asta m50b25

GT3082R SAU GT3582R

MOTORUL ESTE DECOMPRIMAT CU O GARNITURA DE 3.5mm

sau GT3563R
in primul rand arunca garnitura de decompresie la gunoi, scuze nu vb bine de tot romana dar o sa ai probleme cu "pinging" si cu uzura la intinzatorul de lant, vezi cat meat ai in pistoane si daca ai deajuns fala un dish de vro 8cc pe un strung

Sincer as folosi GT3582R cu carcasa de exhaust mai mica, o sa inceapa sa faca boost pe la 3600rpm pana la maxim, am folosit turbo ala aici dar pe motor de 3L (2JZ) si scoate comfortabil 400kw la roti

O sa ai nevoie de o garnitura de chiuloasa MLS insa problema e ca con rods de BMW sunt cat de cat jalmice, la vro 450 cai se indoaie

daca mergi pe turbo ai grija la rulmentu de la vibrochen, primul, tre sa il faci cu 0.004" mai mic decat standard, se pot cumpra asa, de obicei shell'u de la rulmentu ala cu timpul se largeste din cauza lantului

good luck

Last edited by XFJET; 17-09-12 at 15:13.
XFJET is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -