Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 30-08-07, 19:00   #1
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Construiesteti propiul turbo-LoL

http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-forced-induction/194308-turbo-mod.html

Am vazut asta pe un alt forum.
Ce idiot
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 30-08-07, 23:23   #2
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Daca i-a reusit si n-a facut bucati-bucati rotorul, e un idiot genial

Se pot face multe cu un turbo, chiar sa-i schimbi unghiul palelor turbinei cu un simplu patent... daca ai mana de neuro-chirurg. Dar sa sudezi, si inca in halul ala, pe un obiect care se invarte de 20 de ori mai repede ca motorul, si fara sa echilibrezi, trebuie sa te numesti Al Bundy

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 31-08-07, 00:08   #3
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Daca i-a reusit si n-a facut bucati-bucati rotorul, e un idiot genial
obiect care se invarte de 20 de ori mai repede ca motorul, si fara sa echilibrezi, trebuie sa te numesti Al Bundy

~Nautilus
Pai e doar o chestiune de timp pana ce o sa cedeze...rulmentul in primul rand.

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
de 20 de ori mai repede ca motorul
~Nautilus
20 zeci de ori e putin spus....un turbo se invarte undeva la 150.000rpm
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 05-09-07, 01:17   #4
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Dumnezoo...idioti care nici masini nu merita, asta la relantin va zbura...bucati...
VArianta cu patentul, noi am facut la un turbo de TDI 90cai din '96, evident nu cu mana ci pe o banca, si masurat, dar nu tinem ai mult decat 10.000km, dar e bun pana la 1.5bar...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 08-12-07, 22:56   #5
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Lol,intr-adevar,tre' sa fi cam distrus ca sa faci asa ceva cu o turbina,cat despre turatiile,acelasi hexer a spus in alt topic ca se invarte cam la 90-100.000 de turatii...parca,oricum,in jur de 100.000...deci probabil de atunci pana acum s-au facut turbine mai performante,care suporta turatii mai mari
eMH is offline   Reply With Quote
Old 09-12-07, 01:23   #6
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

noile turbouri cu ball bealrin sunt bune pana la 200.000 rot/min
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 18-12-07, 23:20   #7
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Mare e gradina.....si multe gaini sar gardul....trebuie sa fii un mare dobitoc sa crezi ca asa ceva va da randament.Topicul ala e doar la caterinca.

@Hexer "Noile turbouri" nu sunt chiar asa de noi iar alea la care te referi tu se numesc ''ball bering'' adica cu rulmenti in loc de lagare.....iar ca un moft mai sunt cele cu rulmenti ceramici (chipurile sunt muuuult mai fiabile)
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 19-12-07, 00:41   #8
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
@Hexer "Noile turbouri" nu sunt chiar asa de noi iar alea la care te referi tu se numesc ''ball bering'' adica cu rulmenti in loc de lagare.....iar ca un moft mai sunt cele cu rulmenti ceramici (chipurile sunt muuuult mai fiabile)
poate ball bearing http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_bearing
Poi folosesc cei ceramici pt ca rezista maibine la temperatura si la viteza de rotatie
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 19-12-07, 00:42   #9
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

E drept...am gresit scrisul, dar si tu...
Se numeste Ball Bearing...in masinile de competitie era introdus ininte de '90, in masini de straga ~'95-98.
Astea cu ceramici sunt mai buni, dar si costa mai mult.

Parerea mea ca merita sa cumperi cea mai buna, ca face diferente imense.
Daca la aceasi motor schimbi turbina si pui una cu marime exact la fel, dar cu ceramie motorul dezvolta 20-30% mai multa putere...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 21-12-07, 23:49   #10
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
E drept...am gresit scrisul, dar si tu...
Se numeste Ball Bearing...in masinile de competitie era introdus ininte de '90, in masini de straga ~'95-98.
Astea cu ceramici sunt mai buni, dar si costa mai mult.

Parerea mea ca merita sa cumperi cea mai buna, ca face diferente imense.
Daca la aceasi motor schimbi turbina si pui una cu marime exact la fel, dar cu ceramie motorul dezvolta 20-30% mai multa putere...
nici un motor nu dezvolta o putere mai mare doar prin schimbarea turbinei........odata cu aceasta trebuiesc facute mai multe setari in functie si de celelalte piese prezente pe motor(injectoare,regulator presiune,pompa benzina,intercooler etc.)

Poate ca turbina respectiva este capabila sa furnizeze aer pntru o putere cu 20-30% mai mare,dar asta nu inseamna ca daca schimbi turbina creste si puterea motorului.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 21-12-07, 23:59   #11
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
nici un motor nu dezvolta o putere mai mare doar prin schimbarea turbinei........odata cu aceasta trebuiesc facute mai multe setari in functie si de celelalte piese prezente pe motor(injectoare,regulator presiune,pompa benzina,intercooler etc.)

Poate ca turbina respectiva este capabila sa furnizeze aer pntru o putere cu 20-30% mai mare,dar asta nu inseamna ca daca schimbi turbina creste si puterea motorului.

greseti un pic, ia un motor turbo de fabrica (nu vb de astea productie 2006 2007 cu atea siteme pe ele de nu te lasa sa faci nimika)

un motr bazat pe debitmetru, turbina , o electronica mai panteasca, si creste doar presiunea in turbina si o sa vezi ca obtii putere mai mare fara sa faci nimika in schimb

nu vb de fiabilitate (pt ca in anumite limite daca cresti presiunea o sa fie la fel de fiabila pt ca constructorul a lasat loc acolo, ma refer de o crestere de la 0.6 la 0.8 bari maxim)

debitmetrul masora aerul in plus deci se pozitioneaz unde trebuie pe harta de fabrica da benzina mai multa si o sa merga f bine si fiabil motorul, si cred ca si la sistemele bazate pe MAP e posbil ca fabricantul sa lase loc de o mica crestere (dar ma abtin de la comentarii ca nu stiu sistemele bazate pe MAP)

da si mai multa presiune decat poate suporta pe setarile d efabrica, si os a ai si mai multa putere (compromitand fiabilitatea)
.....

10 CP in plus nu cred ca-s o problema poate chair 20 (aicea nu bag mana in foc ca se pastreaza fiabilitatea)
(luand ca exemplu un motor de 2L turbo de 200CP de fabrica)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 00:21   #12
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
greseti un pic, ia un motor turbo de fabrica (nu vb de astea productie 2006 2007 cu atea siteme pe ele de nu te lasa sa faci nimika)

un motr bazat pe debitmetru, turbina , o electronica mai panteasca, si creste doar presiunea in turbina si o sa vezi ca obtii putere mai mare fara sa faci nimika in schimb

nu vb de fiabilitate (pt ca in anumite limite daca cresti presiunea o sa fie la fel de fiabila pt ca constructorul a lasat loc acolo, ma refer de o crestere de la 0.6 la 0.8 bari maxim)

debitmetrul masora aerul in plus deci se pozitioneaz unde trebuie pe harta de fabrica da benzina mai multa si o sa merga f bine si fiabil motorul, si cred ca si la sistemele bazate pe MAP e posbil ca fabricantul sa lase loc de o mica crestere (dar ma abtin de la comentarii ca nu stiu sistemele bazate pe MAP)

da si mai multa presiune decat poate suporta pe setarile d efabrica, si os a ai si mai multa putere (compromitand fiabilitatea)
.....

10 CP in plus nu cred ca-s o problema poate chair 20 (aicea nu bag mana in foc ca se pastreaza fiabilitatea)
(luand ca exemplu un motor de 2L turbo de 200CP de fabrica)

La un motor de 2L T-200cp o crestere de 20-30% inseamna 40-60CP,crestere pe care nu o sa o obtii doar prin adaugarea a 0.2bar in admisie indiferent daca ECU are MAP sau nu.La modelele cu MAP exista o valoare maxima setata de fabricant,valoare cu care de altfel functioneaza acel motor,iar cand valoarea este depasita ECU intra in regim de avarie protejand astfel motorul de detonatii.

Partial ai dreptate in ceea ce priveste faza cu debitmetrul dar trebuie sa tii cont de faptul ca nu numai acesta influenteaza avansul ci si Temp. aerului din admisie printre altele,iar o marire a presiunii in admisie este urmata de cresterea temperaturii aerului respectiv adica....conditii ideale pentru detonatii...
GTA is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 02:27   #13
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Dap pt 20-30% sunt de acord, eu ziceam un 5% maxim 10% ca mai e loc de o manareala.

nu ca nu ar fi mai bine cu soft si altele. dar uneori manarela aia e gratis
200SX is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 03:21   #14
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
La un motor de 2L T-200cp o crestere de 20-30% inseamna 40-60CP,crestere pe care nu o sa o obtii doar prin adaugarea a 0.2bar in admisie indiferent daca ECU are MAP sau nu.La modelele cu MAP exista o valoare maxima setata de fabricant,valoare cu care de altfel functioneaza acel motor,iar cand valoarea este depasita ECU intra in regim de avarie protejand astfel motorul de detonatii.

Partial ai dreptate in ceea ce priveste faza cu debitmetrul dar trebuie sa tii cont de faptul ca nu numai acesta influenteaza avansul ci si Temp. aerului din admisie printre altele,iar o marire a presiunii in admisie este urmata de cresterea temperaturii aerului respectiv adica....conditii ideale pentru detonatii...

Am crezut ca pe forum inca mai sunt oameni inteligenti...
Evident ca nu din doart montarea turbinei vreau sa obtin 20-30% crestere a puterii...iti trebue mai multa benzina si jucat cu avansul eventual.
La masinile japoneze multe ori se paote face turning fara sa te bagi la electronica (adica respectivul 20-30%) asta din cauza ca au diagnostica si incerc sa procedeze cu noile valori. Esta e smecheria noua ca din cauza oricarei mici probleme motorul intra in safe mode, chear si dupa 20km de drum plin de praf...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 22-12-07, 03:29   #15
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Construiesteti propiul turbo-LoL

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Daca la aceasi motor schimbi turbina si pui una cu marime exact la fel, dar cu ceramie motorul dezvolta 20-30% mai multa putere...

Din fraza asta nu se intelege altceva.....

Parerea mea e ca ar trebuii sa-ti revizuiesti putin atitudinea si in special limba romana daca tot o folosesti.
GTA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -