Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 17-11-12, 20:41   #16
teLOVEsc_08

Stage 1
 
teLOVEsc_08's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 11
Default Re: Blow off valve diesel montaj

Pe..."Normal inchis" al declanseaza senzoru si cred ca aja e normal!!!! Dar pe "normal deschis" valva electrica sta mereu pornita si in functie de presiune de pe instalatie se activeaza singur si cand iti e mai drag ramai fara boost!!! (asta pentru ce se mai foloseste )???
teLOVEsc_08 is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 20:56   #17
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Blow off valve diesel montaj

Ala e un contact universal. Lasi pinul neutilizat in aer.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 21:11   #18
teLOVEsc_08

Stage 1
 
teLOVEsc_08's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 11
Default Re: Blow off valve diesel montaj

OK .... multumesc mult pun atatea intrebari pentru ca maine este duminica si nu mai am timp pana sapt viitoare e si frig afara si ma gandeam maine sa il termin .....

Cu senzorul am inteles am sa il pun pe ambreiaj ....dar valva de la motor are si ea tot 3 orifici din care 2 sunt folosite a 3 la ce se foloseste MULTUMESC ??????

In videoclipu asta bov-ul este identic ca al meu dar la el se declanseaza mult mai normal ca la mine ...la mine in mers actionand senzorul nu ramane in pozitia off pana la ridicare pedalei de pe el ...pur si simplu se actioneaza imediat si raman fara boost pana la schimbare treptei rezolvare ????https://www.youtube.com/watch?v=9p6np...eature=related

ps:MULTUMESC MULT CELRO CARE IMI RASPUND LA INTREBARI RESPECT!!!
teLOVEsc_08 is offline   Reply With Quote
Old 28-11-12, 17:25   #19
boly76

Stage 4
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 293
Smile Re: Blow off valve diesel montaj

incerc sa te ajut cu 3 poze.
una este montajul ier cea de-a 2-a este montat contactorul la pedala.
iti mai trebuie un montaj care sa tina deschis vacuum doar 0.4-0.8sec(in momentul in care este alimentat face temporizarea).
temporizatorul se monteaza intre pedala de acceleratie si electrovalva.
valva tre sa se deschida in momentul cind iei piciorul de pe acceleratie nu in timp ce accelerezi.
cind pedala nu este apasata contacorul trebuie sa fie inchis(poza 3).
acest tip de montaj l-am folosit pe un Ford Tranzit(a fost destul de greu sa pozitionam contactorul pe pedala).
daca ai comanda electricala pedala de acceleratie mai bine faci un efort si iei un kit dedicat.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dump.JPG
Views:	163
Size:	68.5 KB
ID:	2624447   Click image for larger version

Name:	IMG_0526.jpg
Views:	116
Size:	64.3 KB
ID:	2624448   Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	84
Size:	14.9 KB
ID:	2624457  

boly76 is offline   Reply With Quote
Old 30-11-12, 21:33   #20
georgeopel

Stage 5
 
georgeopel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 392
Member of:
[Toyota]
Default Re: Blow off valve diesel montaj

la diesel nu prea ii place bov-ul...maresti turbo lag-ul si asa destul de mare,daca vrei sa faci senzatie,fa cv cu toba,evacuare directa,un accelerator de goze si un tips elegant si vei avea un sunet mult mai frumos decit un pissssss
pai imagineaza-ti ca ii dai sandale la un semafor si cind schimbi viteza ai o,,pauza,, la accelerare...
poti sa ii mai pui un injector pe evacuare sa tina turbina in ture atunci cind tu nu mai accelerezi dar nu prea merge pe o masina care o conduci urban si zilnic...ca te premiaza capetele de creta cu mcv-ul!
__________________
georgeopel is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 00:26   #21
boly76

Stage 4
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 293
Smile Re: Blow off valve diesel montaj

la diesel nu prea ai ce face senzatie din evacuare.
traseu 50mm cu sau fara finala se aude doar o senzatie mai gros.atit
accelerator de gaze? cateva pareri..................
dar nu mai bine il ajutam pe stimabilul nostru coleg cu sfaturi utile montajului?
banui ca s-a informat si el despre avantaje si dezavantajele bov-ului pe diesel.
boly76 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 13:37   #22
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Blow off valve diesel montaj

Quote:
Originally Posted by ment View Post
Threadul asta mi-a stricat ziua.

Mi tu.Ca sa fiu in ton cu gramatica.
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 16:40   #23
georgeopel

Stage 5
 
georgeopel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 392
Member of:
[Toyota]
Default Re: Blow off valve diesel montaj

Quote:
Originally Posted by boly76 View Post
la diesel nu prea ai ce face senzatie din evacuare.
traseu 50mm cu sau fara finala se aude doar o senzatie mai gros.atit
accelerator de gaze? cateva pareri..................
dar nu mai bine il ajutam pe stimabilul nostru coleg cu sfaturi utile montajului?
banui ca s-a informat si el despre avantaje si dezavantajele bov-ului pe diesel.
eu am avut la transporter si se auzea super bine...un fluierat frumos iar cind schimbi vitezele intra actuatorul de la turbina si se aude un sunet foarte formos
georgeopel is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 19:32   #24
boly76

Stage 4
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 293
Smile Re: Blow off valve diesel montaj

.....si la Transporter aveai 1.5 si turbina un pic mai mare decit pachetul de tigari?
boly76 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 19:37   #25
georgeopel

Stage 5
 
georgeopel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 392
Member of:
[Toyota]
Default Re: Blow off valve diesel montaj

Quote:
Originally Posted by boly76 View Post
.....si la Transporter aveai 1.5 si turbina un pic mai mare decit pachetul de tigari?
georgeopel is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -