))
Baieti daca tine motorul de dacie cel de oltcit nu se pune problema.
Eu am gasit deja carburatorul pt. turbo(caut de mult timp) restul am de unde sa fac rost.BANI imi mai trebuie
voi incerca varianta cu 2 turbine pt. ca motorul este boxer si este mai complicat cu o turbina pt. ca este multa tubulatura.Voi monta cele 2 tubine in fata motorului(pe plamani pt. cine stie),astfel neafectand nici tobele nici caldura.
si un intercooler intre ele.
la o presiune de 0,5 0,6 tine sigur.
de decomprimat este cel mai usor posibil cate o flansa distantoare la cele doua chiulase(la oltcit nu sunt garnituri de chiulasa) pt. presiune mai mare.
De ce va zic de dacie:un prieten si-a montat pe dacie turbo:carburator,chiulasa,galerii admisie si evacuare renault 5 gt turbo,turbina garett t2 peugeot diesel(acelasi model ca la renault dar nu are racire cu apa,nu toate modelele renault 5 gt t au racire cu apa la turbina),intercooler ford transit diesel.resul pieselor sunt de dacie.Si tine destul de bine si trage marfa.Tin sa va mentionez ca a mers si pe presiune de 1,1 bari.ZEMETE stie masina de la legal racing de la Craiova dacia sport neagra cu eleron de alu DJ 55 PIL,care l-a facut si a schimbat treptele la 5.000 rpm.Acum trage mult mai bine.A facut o calibra 2000 16 +chip tuning(piggy chiar !!).Apropo e de vanzare !!!.Nu are nici o ramforsare la caroserie,cutia de 4 trepte de sport,planetare de dacie totul de dacie.Asa ca o paranteza o planetara reconditionata s-a rupt
dar acum sunt noi si nu a mai avut probleme.
DECI nu cred ca motorul de oltcit nu va tine.Om traii si om vedea.Sper ca pana la vara sa am oltcit turbo.
CIAO