Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 28-12-04, 22:14   #1
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Proiect: OLTCIT turbo sau NOS

Stimati colegi,
BIne v-am gasit la mine
e posibila montarea unei turbine de turbo pe oltcit?ce greutati implica?
dar cu NOS?
ca ma gandeam...dupa ce iau permisu...mai iau un oltcit...si sa experimentez si eudaca iese ceva
valib is offline   Reply With Quote
Old 28-12-04, 22:25   #2
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
Default

stimate valib, motorul cu 1000 de suruburi nu poate primi asa ceva dat fiind k probabil s-ar dezintegra Cat despre NOS..... O butelie in masina ii dubleaza valoarea, dar nici aia nu se poate monta, nici macar un dry-port

Imi pare rau, dar ti-ar trebui un motor nou si o gramada de ramforsari!

Bafta! Vezi k e un topic pentru oltcituri care au puterea ridicata, dar nu prin metode extreme d genul asta
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 29-12-04, 08:17   #3
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

valib, tu vrei sa intri in cartea recordurilor ??
B12ZMD is offline   Reply With Quote
Old 29-12-04, 10:19   #4
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Parerea mea e ca daca il vrei doar pt curse, si te pricepi sa ti-l faci tu singur cu bani putini ar merge sa-ti pui turbina pe motorul ala

Doar ca in timpul curselor trebuie sa ai in gand ca in orice moment de jbinga motorul poate ceda
200SX is offline   Reply With Quote
Old 29-12-04, 18:35   #5
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Parerea mea e ca daca il vrei doar pt curse, si te pricepi sa ti-l faci tu singur cu bani putini ar merge sa-ti pui turbina pe motorul ala

Doar ca in timpul curselor trebuie sa ai in gand ca in orice moment de jbinga motorul poate ceda
da...deci...am lipsa de activitate
si de aia am intrebat..

da noah...io as vrea sa incerc sa fac un oltcit pe turbo...
cu ranforsarile se rezolva...
problema e de la ce sa iau turbina....adica de la ce e cea mai potrivita...si cum sa o conecteza...si sa nu zboare motoru` prin capota:>
valib is offline   Reply With Quote
Old 17-01-05, 16:17   #6
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

))
Baieti daca tine motorul de dacie cel de oltcit nu se pune problema.
Eu am gasit deja carburatorul pt. turbo(caut de mult timp) restul am de unde sa fac rost.BANI imi mai trebuie
voi incerca varianta cu 2 turbine pt. ca motorul este boxer si este mai complicat cu o turbina pt. ca este multa tubulatura.Voi monta cele 2 tubine in fata motorului(pe plamani pt. cine stie),astfel neafectand nici tobele nici caldura.
si un intercooler intre ele.
la o presiune de 0,5 0,6 tine sigur.
de decomprimat este cel mai usor posibil cate o flansa distantoare la cele doua chiulase(la oltcit nu sunt garnituri de chiulasa) pt. presiune mai mare.
De ce va zic de dacie:un prieten si-a montat pe dacie turbo:carburator,chiulasa,galerii admisie si evacuare renault 5 gt turbo,turbina garett t2 peugeot diesel(acelasi model ca la renault dar nu are racire cu apa,nu toate modelele renault 5 gt t au racire cu apa la turbina),intercooler ford transit diesel.resul pieselor sunt de dacie.Si tine destul de bine si trage marfa.Tin sa va mentionez ca a mers si pe presiune de 1,1 bari.ZEMETE stie masina de la legal racing de la Craiova dacia sport neagra cu eleron de alu DJ 55 PIL,care l-a facut si a schimbat treptele la 5.000 rpm.Acum trage mult mai bine.A facut o calibra 2000 16 +chip tuning(piggy chiar !!).Apropo e de vanzare !!!.Nu are nici o ramforsare la caroserie,cutia de 4 trepte de sport,planetare de dacie totul de dacie.Asa ca o paranteza o planetara reconditionata s-a rupt dar acum sunt noi si nu a mai avut probleme.
DECI nu cred ca motorul de oltcit nu va tine.Om traii si om vedea.Sper ca pana la vara sa am oltcit turbo.
CIAO
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 19-01-05, 13:23   #7
cipi2ooo

Stage 1
 
cipi2ooo's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 10
Default Oltcit

Oltcitul oricum se tureaza lejer peste 6000.E motor de turatie.Se preteaza mai mult la stilul de condus sport decat dacia.Si cine n-a avut n-are de unde sa stie si atunci da cu pietre.Ca-i proasta,ca-i ieftina.Da e si proasta si ieftina da asta din cauza varstei si a exploatarii necorespunzatoare.
cipi2ooo is offline   Reply With Quote
Old 19-01-05, 13:30   #8
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

valib: mai bine gasesti un motor de visa gti 1.8 ... din cate stiu are cam 115cp. dc reusesti sa faci rost de un astfel de motor in stare buna, esti sef!

asta e o solutie mai fiabila si cred eu, mai ieftina si mai simpla.
__________________
tractor u650 cu tempomat
B12ZMD is offline   Reply With Quote
Old 20-01-05, 19:40   #9
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Iti zic eu din experienta ca am oltcit.Raportul pret calitate este super avantajos.Masina trage destul de bine pt. motor 1300 8 supape.Face multe masini la linute si cu motor mai mare si eu personal pana acum nu am intalnit masina de 1300 8 valve sa ma faca.Dar mi-e cam frica de o Honda ceva .Adica ceva mai bun la banii astia nu gasesti.Plus ca Tunarita arata super.
Despre motorul de visa de de acord cu tine ca este mult mai fiabil dar sunetul de turbo nu il are.Pe mine ma baga in boala fasssul de la turbo si cand descarca.!!! Parerea mea care este
Si gasitul morului este foarte greu.Sunt rare VISA gti si mai ales la noi in tara.+ ca sa mai fie si bun.Asa se poate pune motorul de renault 5 gt t cu totul pe cutia asta(cu flansa) si nu cred ca nu er fii fiabil.Poate plantare sau altceva la cutia de viteze sa crape dar daca nu pleci tot timpul tare din loc si ii dai ture de la treapta a doua in colo tine.Tine la Dacie care mai are pana sa ajunga la stadiul de masina )
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 20-01-05, 20:26   #10
RaveBoy

Stage 5
 
RaveBoy's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 302
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

Bine ca am gasit topicu asta ... am oltcit si mi-a venit o idee, inainte sa o incerc vroiam sa va cer sfatul :
Oltcitu are in cutia filtrului de aer un manson care pleaca la carburator ..... daca imediat dupa acel cot care il face mansonul as da o gaura si cu furtun + toata instalatia aferenta as baga kerosen pulverizat ??? ( ceva gen nos cu buton de descarcare )
Daca il bag direct lichid cu o pompa o sa se inece dar pulverizat cred ca ar merge si as avea un castig de putere simtzitor ......
RaveBoy is offline   Reply With Quote
Old 20-01-05, 20:45   #11
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Tati habar nu am nu stiu ce sa te sfatuiesc.Incearca dar s-ar putea sa se inece.Ma gandesc ca este la fel cum ai da drumul si la GPL peste benzina.Nu stiu incearca.
Daca ai oltcit spoilere,praguri nu vrei ???
mi vb
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 21-01-05, 00:20   #12
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

evolution8...esti cumva xxs'ul?!
SpeedeR is offline   Reply With Quote
Old 21-01-05, 01:01   #13
Carmen

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 492
Member of:
[Extreme Racing]
Default

Nu este, el n-a fost la Prisma. Poate postez pe la mesaje aiurea niste poze cu cele mai frumoase Oltcituri de la noi, daca nu adorm
Carmen is offline   Reply With Quote
Old 25-01-05, 20:30   #14
Zar__

Stage 1
 
Zar__'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 11
Default

eu zic ca merge.... se poate dacaa se pune un motor pe injectie(asta pentru nos) iar cat despre turbo... e mai usor cred
Zar__ is offline   Reply With Quote
Old 28-01-05, 23:01   #15
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default

hmm..
i don't know...let's TEST )))
la faza cu kerosen....daca explodezi?))
buuuuuum.....si te'ai ras))

la serios acum....nu am idee la faza cu kerosenu`....
m-am gandit si eu la un motor mai mare....dar presupun ca implica anumite schimbari....alte roti pe fata....cu planetare+etc cu tot....nu?
si un motor din ala...habar nu am pe unde as putea gasi...iar daca as gasi ar ramane problema banilor
...eventual reparatii....
valib is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -