Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 04-02-12, 20:41   #1
golf.gti75
Accelarate Club Member

Stage 5
 
golf.gti75's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 496
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[2 Roti]
[Accelarate Club]
[Opel]
[4Wheels]
Default Necesare pentru montarea unei turbine pe un motor aspirat

Tin sa mentionez faptul ca nu ma pricep la mecanica atat de bine incat sa ma simt capabil sa transform un motor aspirat intr-unul turbo. As ruga userii care se pricep, ca inca mai gasim asa ceva pe forum sa ma ajute pe mine si nu numai cu informatii despre montarea unei turbine pe un aspirat. Am tot cautat informatii si singurul lucru care l-am aflat este ca trebuie scazuta compresia motorului cu ajutorul pistoanelor forjate si cu o garnitura de chiuloasa metalica. Va rog sa ne explicati si noua cum se procedeaza, care sunt pasii si care sunt piesele necesare. Avem nevoie de o turbina anume pentru un motor pe benzina aspirat sau merge orice? Trebuie schimbata pompa de ulei (intreb asta deoarece stiu ca si turbina are nevoie de ungere)? Galeria stiu ca trebuie una costum de preferat inox; Care sunt traseele si unde ajung ele (cele care au legatura cu turbina)? Va multumesc
__________________
golf.gti75 is offline  
Old 04-02-12, 22:36   #2
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Necesare pentru montarea unei turbine pe un motor aspirat

precizează te rog tipul de motor pe care vrei să faci operațiunea, fiecare tip de motor poate avea o particularitate anume, cel mai bine să știm la ce motor vrei să faci această operațiune, referitor la turbină trebuie știut mai mulți factori, motorul cu care lucrezi, presiunea, targetul de putere...etc....
p_vio46 is offline  
Old 05-02-12, 10:59   #3
golf.gti75
Accelarate Club Member

Stage 5
 
golf.gti75's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 496
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[2 Roti]
[Accelarate Club]
[Opel]
[4Wheels]
Default Re: Necesare pentru montarea unei turbine pe un motor aspirat

De asta imi era frica. Pai eu am 1.2 8v de opel dar sa zicem ca iau un 1.8 16 valve sau 2.0 16 valve. Pe 1.2 stiu ca e penibil dar sincer vreau sunetul ala de blow off, nu ma intereseaza presiune foarte mare in turbina ci doar sa functioneze.
golf.gti75 is offline  
Old 05-02-12, 14:04   #4
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Necesare pentru montarea unei turbine pe un motor aspirat

Quote:
Originally Posted by golf.gti75 View Post
De asta imi era frica. Pai eu am 1.2 8v de opel dar sa zicem ca iau un 1.8 16 valve sau 2.0 16 valve. Pe 1.2 stiu ca e penibil dar sincer vreau sunetul ala de blow off, nu ma intereseaza presiune foarte mare in turbina ci doar sa functioneze.
ideea e că pe un motor mic, sunetul e și mai mic datorat presiunii și turbinei mici, turbina nu poti pune una foarte mare, pentru că volumul gazelor o va face funcțională foarte sus, și nu poți merge așa cu ea.... pentru un 2.0 16v poți pune o turbină pe care pe 1,2 8 v nu e indicat. Pentru a scoate ceva din acel motor de 1,2 8v, e nevoie de investiție foarte costișitoare, internele nu sunt rezistente, fluxul de gaze mic,etc... mai simplu iei un motor superior și faci swap sau iei o mașina cu un motoor mai mare. vezi la secțiunea dyno un cielo, 1.5 făcut turbo, īnsă nu cred că vrei să bagi aceeași bani... +-2000 e... chiar și cu această investiție sunetul de blow of o să fie foarte slab. decizia e a ta. Pentru 1.8 sau 2.0 16 valve e altă chestie, īn primul rānd volumul de gaze ... plus alte avantaje ...
p_vio46 is offline  
Old 05-02-12, 15:07   #5
golf.gti75
Accelarate Club Member

Stage 5
 
golf.gti75's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 496
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[2 Roti]
[Accelarate Club]
[Opel]
[4Wheels]
Default Re: Necesare pentru montarea unei turbine pe un motor aspirat

Quote:
Originally Posted by p_vio46 View Post
ideea e că pe un motor mic, sunetul e și mai mic datorat presiunii și turbinei mici, turbina nu poti pune una foarte mare, pentru că volumul gazelor o va face funcțională foarte sus, și nu poți merge așa cu ea.... pentru un 2.0 16v poți pune o turbină pe care pe 1,2 8 v nu e indicat. Pentru a scoate ceva din acel motor de 1,2 8v, e nevoie de investiție foarte costișitoare, internele nu sunt rezistente, fluxul de gaze mic,etc... mai simplu iei un motor superior și faci swap sau iei o mașina cu un motoor mai mare. vezi la secțiunea dyno un cielo, 1.5 făcut turbo, īnsă nu cred că vrei să bagi aceeași bani... +-2000 e... chiar și cu această investiție sunetul de blow of o să fie foarte slab. decizia e a ta. Pentru 1.8 sau 2.0 16 valve e altă chestie, īn primul rānd volumul de gaze ... plus alte avantaje ...
iti multumesc de raspuns. in concluzie trebuie sa schimb motorul cu unu mai mare si dupaia o turbina. si ca idee pot pune orice fel de turbina de pe un motor pe benzina de aceeasi capacitate? stima
golf.gti75 is offline  
Old 05-02-12, 23:20   #6
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Necesare pentru montarea unei turbine pe un motor aspirat

Nu pot sa cred ca in 2012 cineva isi pune turbina pe masina pentru sunetul de blow-off.
Topicul se inchide.
bluey is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -