Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 13-09-11, 08:32   #1
highboy_97
Ford Driver

Stage 4
 
highboy_97's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 268
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Tija VNT

Dupa schimbarea tijei care actioneaza geometria variabila masina a inceput sa se comperte foarte ciudat,in primul rand presiunea nu urca mai mult de 1.4 cand normal ar trebuii sa fie pe la 1.5-1.6 iar de cele mai multe ori in special pe a3a la 2900rpm are o mica scadere de presiune(de la 1.4 scade la 1.1) dupa care pe la 3100 rpm isi revine si urca la 1.3 bar.
Ieri am demontat tija si am facut-o mai mica(un filet) dar problema nu s-a rezolvat...ba chiar e mai rau,acum baga maxim 1.2-1.3 bar.
De mentionat ca presiunile le vad pe ceas.
Intrebarea mea e ...stie cineva exact cum se regleaza aceasta tija si in functie de ce?


multumesc!
__________________
Ford Focus II 1.6 TDCI Hatckback 2005
- under construction...
highboy_97 is offline   Reply With Quote
Old 13-09-11, 11:05   #2
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default Re: Tija VNT

ce masina?
Swat-Cat is offline   Reply With Quote
Old 13-09-11, 11:30   #3
highboy_97
Ford Driver

Stage 4
 
highboy_97's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 268
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tija VNT

focus 1.6 tdci 109cp turbina garrett gt1544v
highboy_97 is offline   Reply With Quote
Old 13-09-11, 20:09   #4
highboy_97
Ford Driver

Stage 4
 
highboy_97's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 268
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tija VNT

am desfacut azi si am vazut de ce nu baga mai mult cu tija scurtata...nu stransesm surubul si tija se desfacuse.acum problema e alta, cu tija scurtata baga 1.6 in oberboost chiar si 1.7 dar la 3000 de ture da in nas si scade in 1.1 chiar 0.9.
am desfacut iar tija si am mai lungit-o cu jumatate di filet si acum baga maxim in orice situatie 1.5.problema la 2900-3000 de ture a ramas aceeasi.
am observat ca daca plec cu ea in a3a de exemplu de la 1900-2000 la 2900-3000 scade brusc presiunea in 1.1 si mai nou ramane asa.daca plec cu ea din a2a si schimb pe la 4000-4100 cand ii dau a3a nu mai are pierderea aia de presiune si trage in continuare.

m-am gandit la toate chestiile posibile...electrovalva n75 e schimbata de 3 ori,egr'ul cu siguranta nu e pt ca facea la fel si cu el blocat,turbina nu are joc excesiv in ax ,nu fluiera si oricum daca era dusa nu cred ca baga 1.7...furtunele de la vacuum sunt schimbate,pe tester nu da absolut nimic, maful e schimbat de 3 ori,mapul e schimbat.

sa fie tija asta dusa?

help pleaseeeee!

Last edited by highboy_97; 13-09-11 at 20:14.
highboy_97 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-11, 08:30   #5
highboy_97
Ford Driver

Stage 4
 
highboy_97's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 268
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tija VNT

Problema rezolvata!

Actuatorul nu lucra corect ... nu inteleg de ce pt ca era nou si aveam o mica fisura la un furtun de la intercooler chiar in dreptul unui colier.

Se poate inchide.
Multumesc!
highboy_97 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-11, 23:42   #6
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tija VNT

Quote:
Originally Posted by highboy_97 View Post
Dupa schimbarea tijei care actioneaza geometria variabila masina a inceput sa se comperte foarte ciudat,in primul rand presiunea nu urca mai mult de 1.4 cand normal ar trebuii sa fie pe la 1.5-1.6 iar de cele mai multe ori in special pe a3a la 2900rpm are o mica scadere de presiune(de la 1.4 scade la 1.1) dupa care pe la 3100 rpm isi revine si urca la 1.3 bar.
Ieri am demontat tija si am facut-o mai mica(un filet) dar problema nu s-a rezolvat...ba chiar e mai rau,acum baga maxim 1.2-1.3 bar.
De mentionat ca presiunile le vad pe ceas.
Intrebarea mea e ...stie cineva exact cum se regleaza aceasta tija si in functie de ce?


multumesc!
Presiunea la un VNT 1544 nu trebuie sa fie 1,6 in nici un caz,aceasta e presiune e demna 1749 VB(vnt 1 sau de 1756, ori tu la o roata a compresorului de diametru 44 nu poti avea aceasta presiune.Presiunea maxima, testata personal pe multe masini diesel,e de max 1,4 boost.Ma refer la presiune maxima ok, vorbind bineinteles de masini resoftate.

Last edited by geti; 16-09-11 at 23:45.
geti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -