Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 27-07-11, 22:31   #1
filipinho21

Stage 3
 
filipinho21's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 140
Default trecere de la geometrie fixa la geometrie variabila

Salut am un 1.6 hdi 90 cp.turbina stock era cu geometrie variabila iar acum am una de 1.6 hdi 110 cp mai exact GT15 cu interior de GT17.Problema este ca turbina intra la 3000rmp si pana atunci are laguri multe.Cum pot face sa functioneze normal daca poate sa imi spuna cineva.
__________________
filipinho21 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-12, 23:20   #2
danyeliu

Stage 1
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 11
Default Re: trecere de la geometrie fixa la geometrie variabila

[QUOTE=filipinho21;4491873]Salut am un 1.6 hdi 90 cp.turbina stock era cu geometrie variabila iar acum am una de 1.6 hdi 110 cp mai exact GT15 cu interior de GT17.Problema este ca turbina intra la 3000rmp si pana atunci are laguri multe.Cum pot face sa functioneze normal daca poate sa imi spuna cineva.[/QUO e un pic mai complicat dar ai putea incerca..daca te uiti pe corpul central al turbinei acolo unde lucreaza valvola de la turbina este un surub ce are in cap un imbus de 3 si o piulita de cu cheie de 8 mai exact unde se anticipeaza geometria variabila...slabesti piulita si infiletezi cate putin (2,3 filete)dupa care ii faci o proba daca iti intra in protectie masina insemana ca iai dat prea mult......sigur e una din prebe ce poti face ....mai sunt si altele dar dupa risti sa dereglezi tot si o sa iti dea batai de cap....indicat ar fi sa ai macar o pompa midyvac ca sa vezi cum lucreaza.....
danyeliu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 20:30   #3
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: trecere de la geometrie fixa la geometrie variabila

Quote:
Originally Posted by filipinho21 View Post
Salut am un 1.6 hdi 90 cp.turbina stock era cu geometrie variabila iar acum am una de 1.6 hdi 110 cp mai exact GT15 cu interior de GT17.Problema este ca turbina intra la 3000rmp si pana atunci are laguri multe.Cum pot face sa functioneze normal daca poate sa imi spuna cineva.
Lipsa de presiune pana la o anumita turatie nu este lag.
La 3000 nu prea mai are ce "intra".
Esti sigur ca turbina face presiune?
pasbogdan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -