Quote:
Originally Posted by MasterTuner
Exista posibilitatea ca atunci cand gazele de la cele 2 bancuri de cilindrii se unesc si pui ambele sonde pe traseu sa ai urmatoatea problema, un bank sa fie corectat mult spre sarac si unul deviat mult spre bogat, rezultatul comun fiind lambda1, insa 3 merg sarac si trei bogat.
Asa am patit la un E46 turbo, BMW-urile avand si ele 2 bancuri de cilindrii si 4 sonde. Solutia cu care am venit eu si a dat rezultate e sa tai firul de semnal de la una din sonde si sa folosesti semnalul de la cealalta pentru ambele bancuri. Astfel ai corectii aproape identice pe ambele bancuri, ceea ce urmaresti.
|
La motoare turbo nu ai cum sa pui wbo2 inainte de turbo...ca presiunea deviaza mult ce masori. Cel mai repede din bujii observi ca ceva nui in regula.
Ce e dupa turbo e alta mancare de peste, aia nu mai face influenta pe rampe numia daca nu e setat correspunzator calculatorul, de asta noi nu lasam se mearga dupa lambda, ci scriem de la 0 harta cu care merge si daca scoatem sonda / sondele, cum e la rally...