Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
18-02-10, 07:54
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
Golf R32 GT40: turbo-on !
Spa Turbo 7068 turbocharger (putin mai mare ca un GT40)
Wastegate extern 44mm
Galerie evacuare custom
Traseu evacuare cu catalizator 100 celule custom si toba intermediara (ITP and Police bulletproof)
Radiator ulei
Intercooler FMIC si traseu
BOV HKS SSQV special edition
Furtune siliconice
Oil catch tank
Pompe benzina 2 x Walbro 255lph
Injectoare 550cc
Galerie admisie turbo custom turnata
Haldex Racing 3 pozitii cu switch in masina
Boost controller electronic HKS
Suporti motor si cutie racing
Admisie BMC
multe altele
Momentan masina merge cu presiune 0.5 bari disponibili de la 2500 rpm !
asteapta soft iar apoi stage 2 cu interne schimbate.
|
|
|
18-02-10, 19:44
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
2 intrebari daca se poate:
Turbina este un nou model de Garrett ?
E manuala ? Cu ambreajul ce a ti facut? ca nu prea se gaseste ceva sa reziste la asemenea cuplu .... si aici ma refer strict la R32 turbo. Tinand cont ca aceeasi problema au intampinat-o si cei de la HGP, au avut ceva batai de cap, pana la urma au rezolvat-o .....
Last edited by MANIAC222; 18-02-10 at 19:49.
|
|
|
18-02-10, 19:49
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
vezi ca sonda wideband e mult prea aproape de turbina , acolo temperatura e destul de mare ...trebuia pusa mai jos ...
galeria de evacuare e data in bronz ?
in afara de majoritatea pieselor...avem vreo sansa ca pistoanele sa fie facute de vreo firma de care am auzit ?
__________________
Last edited by Cristi_XP; 18-02-10 at 19:53.
|
|
|
18-02-10, 21:43
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
Quote:
Originally Posted by MANIAC222
2 intrebari daca se poate:
Turbina este un nou model de Garrett ?
E manuala ? Cu ambreajul ce a ti facut? ca nu prea se gaseste ceva sa reziste la asemenea cuplu .... si aici ma refer strict la R32 turbo. Tinand cont ca aceeasi problema au intampinat-o si cei de la HGP, au avut ceva batai de cap, pana la urma au rezolvat-o .....
|
Spa Turbo 7068
http://www.designengineering.com/pro...sp?m=sc&cid=17
http://www.spaturbo.com.br/joomla//c...mart/Itemid,1/
este dsg, va fi resoftata cutia in Olanda din cate am inteles...mereu transmisiile sunt problematice...
Last edited by elspa; 18-02-10 at 21:52.
|
|
|
18-02-10, 21:45
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
Quote:
Originally Posted by Cristi_XP
vezi ca sonda wideband e mult prea aproape de turbina , acolo temperatura e destul de mare ...trebuia pusa mai jos ...
galeria de evacuare e data in bronz ?
in afara de majoritatea pieselor...avem vreo sansa ca pistoanele sa fie facute de vreo firma de care am auzit ?
|
nu exista sonda wideband pe masina (setup-ul cu sondele respective care sunt ale masinii a fost facut provizoriu, in acest moment sunt dispuse altfel, la sfatul celor care vor face softul)
, galeria e acoperita cu pulbere ceramica (am preferat sa nu o invelim in banda din cauza lungimii scurte)
de o firma de care ai auzit tu, s-ar putea sa nu - daca Spa Turbo, HKS, Greddy, Gruppe S nu suna nici un clopotel...atunci JP, Pauter si K1 technologies o sa fie chiar alien .
Last edited by elspa; 18-02-10 at 21:55.
|
|
|
18-02-10, 22:47
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
da ce sonde is alea una langa alta ? aval si amonte?is puse numa asa de forma pentru poza?
|
|
|
18-02-10, 22:50
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
In nici intr-un caz un strat de pudra, sau pulbere ceramica cum ii spui tu nu are cum sa inlocuiasca " rolul benzii izolatoare "
Te intreb din cauza ca si turbina are aceeasi culoare .... e si turbina data cu pudra ?
Acolo in poza se vad foarte clar cei 2 senzori / sonde .....
|
|
|
18-02-10, 23:03
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
aia cu 2 pompe walbro n`am inteles`o ...de ce 2 ? asta inseamna ca masina va dezvolta peste 500-600 cp,ca pana acolo 1 pompa merge .
doar ca din injectoare de 550cc ,nu cred ca ajungela 500-600 cp
|
|
|
19-02-10, 06:55
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
Quote:
Originally Posted by Cristi_XP
da ce sonde is alea una langa alta ? aval si amonte?is puse numa asa de forma pentru poza?
|
sondele masinii, asa le le are puse pe galerie stoc.
acum sunt puse fiecare pe cate o ramura (3 cilindri cu 3 cilindri)
|
|
|
19-02-10, 06:56
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
Quote:
Originally Posted by MANIAC222
In nici intr-un caz un strat de pudra, sau pulbere ceramica cum ii spui tu nu are cum sa inlocuiasca " rolul benzii izolatoare "
Te intreb din cauza ca si turbina are aceeasi culoare .... e si turbina data cu pudra ?
Acolo in poza se vad foarte clar cei 2 senzori / sonde .....
|
mai nou avem posibilitatea sa acoperim ceramic prin vopsire electrostatic cu pulbere pentur temperaturi mari. pe afara se foloseste la greu pentru ca unele benzi termoziolante s-au interzis din motive de mediu.
e treaba mea de ce am ales acest procedeu si la fel e si treaba clientului de ce a fost de acord cu mine. este cel putin la fel de ok ca si banda termoizolanta, de altfel oferim ca serviciu acoperire ceramica pentru izolatie termica.
nu a "machiat" nimeni turbina, o fi efectul din poza.
Eu nu inteleg asta cu "data cu pudra:
pentru cine e interesat de procesul de acoperire ceramica puteti citi mai multe aici (e un exemplu doar, daca dati google o sa apara mai multe). Pulberea ajunge la ca o culoare ca in poza dupa ce se mai arde esapamentul, pozele puse de mine au fost facute inaintea montajului.
http://www.gizmag.com/spray-on-ceram...eratures/6642/
Si ce aveti oameni buni cu sondele alea, sunt sondele masinii, nu e nici un wideband, sunt pur si simplu sondele ei lambda.
Last edited by elspa; 19-02-10 at 07:18.
|
|
|
19-02-10, 06:57
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
Quote:
Originally Posted by Cristi_XP
aia cu 2 pompe walbro n`am inteles`o ...de ce 2 ? asta inseamna ca masina va dezvolta peste 500-600 cp,ca pana acolo 1 pompa merge .
doar ca din injectoare de 550cc ,nu cred ca ajungela 500-600 cp
|
cand o sa faci tu AL DOILEA R32 turbo din Romania, o sa intelegi...pana atunci succes la carcotime
|
|
|
19-02-10, 07:04
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
Si in final dragi comentatori:
- masina merge bine la 0.5 bari, are un afr decent FARA soft.
- nu are erori in bord (cu toate sondele puse aiurea sau cum credeti voi) chiar si FARA SOFT,
- turbina face 0.5 bari la aprox 2500 rpm ceea ce e surprinzator pentru ca aceeasi turbina nu reusea pe un 1.8t nici la 6000 de ture sa atinga 1bar,
- nu are sens sa aproximez cati cp are acum sau cat va face in viitor pentru ca e irelevant pana nu ajunge la soft. Totul depinde tuner, turbina e capabila si de 800 cp la 2 bari prin absurd, deci platforma tehnica exista.
V-as ruga daca se poate sa lasati carcotele si poate daca vreti sa invatati ceva din experienta asta sa ne intrebati la modul constructiv.
Si noi am invatat foarte multe, pozele au fost facute de-a lungul procesului, nu reflecta ce iesit la sfarsit decat in procent de 90%, pentru ca nimeni nu a mai detaliat un asemenea proces a trebuit sa socotim si sa inventam noi, si unde nu am stiut am intrebat pe altii mai priceputi de pe afara.
In final a iesit BINE, si asta cred ca e cel mai important, masina merge pe strada fara nici o problema. Si multumesc clientului ca a fost nebunia necesara sa finanteze un astfel de proiect. Asa se invata tuning si se progreseaza, asumandu-ti riscuri, nu citind pe net si cu tastatura in fata.
Last edited by elspa; 19-02-10 at 07:14.
|
|
|
19-02-10, 07:24
|
#13
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
stiu ca multi se plang de BMC CDA ca ar fi restrictiv, totusi.
chiar si prin afara tarii.
pt ce model e acesta? nu mai bine s-ar descurca un EVOMS? (pana si 997 tt cu big turbo upgrade prin state foloseste evoms)
oricum, felicitari pt realizare. e al doilea cred din tara, si sper nu ultimul.
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
19-02-10, 07:37
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
avea filtrul respectiv pe masina cand a venit, clientul a decis sa il pastreze, dupa mine puneam un filtru conic in bara ca e loc berechet, dar a costat si BMC-ul ala ceva la vremea lui, nu prea ii venea sa renunte le el .
mai departe vom vedea, daca se dovedeste a fi restrictiv la presiuni mai mari, e o problema minora ce paote fi remediata imediat.
ai un link cu PRIMUL R32 ?
(nu VR6 sau MK4 ca asa avem si noi un 2.8 facut turbo la activ, dar nu e deloc acealsi lucru, pentru ca gasesti piese la preturi decente, nu trebuie sa fabrici toate prostiile)
multimim de urare
Last edited by elspa; 19-02-10 at 07:46.
|
|
|
19-02-10, 08:15
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Golf 5 R32 4motion TURBO ON !
si ca sa elucidez misterul sondelor, nu stiu cat se intelege din poza, dar asta e pozitionarea finala a sondelor la sfatul celor care vor face softul.
|
|
|
|
|