Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

View Poll Results: Daca a fost NOS in Romania ai cumpara un sistem?
DA 50 72.46%
NU 19 27.54%
Voters: 69. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-10-04, 16:16   #16
Mordred

Stock
 
Mordred's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1
Default

Sincer, sa pun N2O pe o Dacie Berlina ar fi ultima chestie pe care as face-o.
Si oricum, eu consider un sistem de N2O necesar daca e sa faci ceva complet.
Mordred is offline   Reply With Quote
Old 16-11-04, 15:08   #17
carlo_RS_GTI

Stage 3
 
carlo_RS_GTI's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 124
Default

n2o iti pui daca ai bani...si dak ai o masina super...
carlo_RS_GTI is offline   Reply With Quote
Old 16-11-04, 16:42   #18
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
si dak ai o masina super
Ca sa te coste mai mult reparatia motorului!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 20-01-05, 20:31   #19
RaveBoy

Stage 5
 
RaveBoy's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 302
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

NOS ..... NOS-u dupa parerea mea il pui in momentul in care nu mai ai ce sa mai modifici la motor ..... dar tot timpul ai ce sa ii mai faci la motor ... am votat DA pt. ca mi-as monta unul in conditiile in care as avea o masina cat de cat capabila (vreau doar un GOLF 4 ... nu cer supra sau evo .... )
RaveBoy is offline   Reply With Quote
Old 20-01-05, 22:23   #20
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default

atunci cand acel tuning nu o sa se mai rezume numai la filtru si toba, o sa fie cu siguranta interes ci cerere mare pentru nos.. oricum cateva masini din romania tot au sistem nos.. si de incarcat parca se poate incarca de la spitale
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 01-02-05, 22:12   #21
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default

daca ar exista un asemenea dealer la noi sigur ar avea clienti. singura conditie ar fi sa fie bine promovat... ca jmekerashi sunt destui in romania. oricum nu cei care frecventeaza 4tuning.ro ar fi potentialii clienti...

si nu inteleg de ce zic unii ca nu ai unde sa folosesti nos? kit ca vrei sa castigi o liniuta (da' sa fie ceva important cu multi spectatori sa merite sa golesti butelia) chit ca vrei sa-i dai mucu unui cu masina ce pretentii (eventual dc esti cu gagica in masina).
ebh is offline   Reply With Quote
Old 02-02-05, 00:25   #22
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default

Am votat DA, dar din ce stiu eu, k sa suporte motorul N2O tre sa faci si unele modificari , k sa nu te trezesti cu alte surprize.Adk nu pot sa imi iau o masina, sa ma duc sa-mi iau o instalatie completa, sa o pun pe masina si sa ii dau N20.
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING

EX BMW E30 325i 175 CP || EX posesor BMW E36 COUPE 2.5 24v 193 cp
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 03-02-05, 22:23   #23
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Sistemele Dry sunt facute special pentru a nu modifica nimic la motor. Acestea sunt de maxim 160 de cai din cate am vazut. Adica 30-75 pentru motoarele in 4 si 6 cilindri si peste 75 pana la 150 motoarele V8 SI V12. Deci orice motor se presupune ca mai tine acesti cai in plus pentru cateva secunde, cat tine shot-ul, fara a-i aduce modificari.

CONCLUZIA: sunt sisteme NOS facute special ca sa iti aduca un adaos de 30-150 de cai atunci cand ai nevoie, la o cursa de ex. Eu zic ca asa ceva, sa ai 100 de cai in plus la apasarea unui buton, este mai eficient ca un turbo sau supercharger. Nu degeaba a fost facut NOS-ul dry, ci pt a putea fi folosit pe masini stock.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -