Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
11-07-09, 14:22
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,974
Member of: [Opel]
|
Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
Am si eu o intrebare si o mare curiozitate.....!! Care ar fi cel mai bun motor(rezistent,fiabil,performate bune) dintre un 2.5 non vanos 24v , un 2.5 vanos si un 2.8 dublu vanos??? Stiu ca cele cu vanos au un cuplu mai bun, consum mai bun si o tehnologie mai noua.....dar de cel fara vanos tot aud ca e cel mai rezistent si fiabil etc!!! AAAA....si mai ceva....care dintre astea sar preta cel mai bine pt un kit turbo....astept cu mare interes dezbaterile pe discutia asta...Va multumesc
__________________
VAND JANTE SI ANVELOPE 13`-21` PENTRU TOATE TIPURILE DE MASINA!!!
|
|
|
11-07-09, 23:29
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 858
|
Re: Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
2.5 24v e cel mai pretabil pt turbo
|
|
|
12-07-09, 03:02
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,974
Member of: [Opel]
|
Re: Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
ala simplu fara vanos sa inteleg ??? si teas ruga sami spui si de ce....ms !!
|
|
|
12-07-09, 09:39
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
Quote:
Originally Posted by sTAILLL
2.5 24v e cel mai pretabil pt turbo
|
2.5 12v !!!
|
|
|
13-07-09, 12:16
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
da, 2.5 12v e cel mai pretabil ca motor stoc.
|
|
|
13-07-09, 15:21
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
Toate sunt pretabile,doar sa ai bani.
|
|
|
13-07-09, 20:43
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
Quote:
Originally Posted by sTAILLL
2.5 24v e cel mai pretabil pt turbo
|
Quote:
Originally Posted by elspa
da, 2.5 12v e cel mai pretabil ca motor stoc.
|
Quote:
Originally Posted by und_Alexx
ala simplu fara vanos sa inteleg ??? si teas ruga sami spui si de ce....ms !!
|
In principiu un 2.5 24v nu este ' cel mai pretabil pt turbo' din pricina celor douăzeci şi patru de valve. Pe un motor identic cu doar 12v , presiunea in turbina poate fi ridicata ( cu interne stock ) destul de sus , obtinandu-se performante notabile. Elspa poate spune mai bine, deoarece un 2.5 12v a trecut pe la SRZ pentru un custom turbo daca nu ma insel
In legatura cu vanos-ul, acela trebuie dat jos/indepartat de la o anumita presiune la o eventuala conversie turbo, deoarece devine inutil pe motor. 'Succese'.
Last edited by turb0; 13-07-09 at 20:48.
|
|
|
14-07-09, 01:14
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,974
Member of: [Opel]
|
Re: Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
da stiu ca sunt multi care au intrebat...si au facut tam tam ...si nu am facut nimic!!! eu am facut 1 pas....am motoru ...sper ca incet incet sa reusesc ceva!!! deci in continuare...ast sfaturi ... cine sia mai pus etc...ca ei sunt cei mai indreptatiti sa spuna ce si cum...
|
|
|
11-10-09, 14:50
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 490
Member of: [VW]
|
Re: Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
Din cate stiu atunci cand decomprimi motorul pentru turbo modifici distributia si implicit se schimba si geometria axelor ... cei mai multi evita vanos-ul pentru turbo tocmai pentru faptul ca e si mai sensibil fiind vorba de geometrie variabila la axe .
__________________
|
|
|
18-10-09, 00:40
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Turbo,fiabilitate,performante pe bmw...!?!?!
ca si structura chiulasa de m50 (24v) e mai stabil decat m20 (12v), deci mai fiabil, cei drept, daca schimbi ceva costa 2xmai mult ...dar plusul de 20% in airflow si plusul de structura merita pe deplin banii...
m20 merge greu peste 500 cai cu totul la 110% unde m50 nici nu simte nevoia de lucrari in chiulasa
|
|
|
|
|