cateva intrebari :
1) cei 370 - 400 cp se pot scoate fara a schimba internele, ci doar prin montarea kitului t3/t4 - nu, motorul rezista undeva la 250-260 cp
2) galeria, flansa etc.. sunt componente ale kitului sau sunt fabricate separat, adica la noi in tzara - nu, vin in kit, din state
3) m-ar interesa daca este un kit complet care sa nu mai necesite inlocuirea unor piese din acel kit... adica (spre exemplu), kitul t3/t4 contine BOV. Eu am deja un BOV de la Forge si nu ar fi o problema sa-l schimb ca tuningul papa banii, nu-i aduce, dar pe acest tip de motor nu se poate monta decat un anumit tip de BOV dupa cate stiu eu, cel recircular, sau poate ca la alta turbina merge si cel atmosferic.... nu stiu ... In alta ordine de idei, dau banu' => imi vin piesele (kit turbo + injectoare + admisie + evacuare etc...) => mecanicul le monteaza => ma duc la resoftare => si cu asta basta -
nu e chiar asa simplu, dar in principiu da (se mareste puterea masinii aproape dublu, nu e la fel de usor ca un schimb de ulei, dar se face). Porblema cu bov-ul se rezolva din soft, sau poti tine bov-ul tau. In orice caz nu se poate scade din kit bov-ul ca pret.
4) ce marca sunt aceste piese ?
producatorul kitului este pe site-ul nostru
5) poti factura piesele ? nu ma retrag daca nu, deci nu este un criteriu dar ar fi bine daca s-ar putea.
sigur ca putem, adaugand tva.
daca vrei mai mult de 270 cp iti trebuie pistoane + biele forjate, injectoare, pompa de benzina, prezoane de chiuloasa si soft.
pentru 250-270 cp e necesar doar kitul + soft.
ca exemplu, audi-ul respectiv a ajuns cam la 3500 euro cu tot cu unichip pentru puterea respectiva.
toate le gasesti la noi pe site sa iti faci un calcul.
potrivirea la milimetru e un vis frumos
pentru dublarea puterii motorului, dar daca vrei putem aduce un kit absolut bolt on undeva la 5500 euro (fara interne si soft), pe care il poti instala tu cu mana ta.
la kitul de la noi de pe site, sunt necesare unele adaptari (minore), dar si pretul este altul, ramane la latitudinea ta ce preferi.
daca te astepti sa ai 300 cp cu 1000 euro si in cateva ore, mai bine nu te apuci de proiect.
daca vrei ceva bine ca si calitate, dar fara rezultate extraordinare (250-260 cp maxim la presiune destul de mare 1.2-1.3 bari) si potrivire rapida ar fi varianta de Garrett GT28RS+galerie.
Ti-ar mai trebui soft si poate pompa de benzina.
Pretul ar fi de 1100 euro (turbina + galerie) + 145 euro pompa de benzina + manopera + soft.
E cam cea mai ieftina varianta.