Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-06, 23:10   #16
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Multi au NOS de mult in tara ... dar singura chieste este ca fara statie speciala de NX sau NOS este imposibil sa umpli butelia ca sa aiba presiune in ea. Si eu am vrut sa o iau de mult din Polonia, dar m-am razgandit, pentru ca in loc de 30 de CP, as fi avut sub 10 CP
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 13-06-07, 09:55   #17
jaguaru

Stage 1
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 12
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

am si eu o intrebare...poate pare comica dar merita sa incerc...un prieten are un scuter aprilia de 124 cmc...se poate monta o instalatie nos?vrea neaparat sa-i creasca puterea motorului
jaguaru is offline   Reply With Quote
Old 05-09-07, 11:19   #18
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

Quote:
Originally Posted by ZoliaT View Post
o frumos .. vbim de istorie ...


intrebare de baraj : cine isi mai aduce aminte de rolly si de viziunea lui asupra plimbari cu masina cu nosu pornit ?

specificatie: masina in cauza nu a avut niciodata butelia plina in Romania .. pe atunci inca circula mitul cu umplerea buteliei de nos la pile din spitale
cine nu`si aminteste:P chiar..mai sunt posturile?
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-08, 15:13   #19
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

In aceste zile am facut ceva cercetare despre N2O in bilioteca si nu pe net, deci este destul de complet si sper ca fara greseli oxtraordinari de mari. Este facut pe baza Indexului din 1994-1996 Cemical Abstracts (rezumat de toate cemicale si toate ipotezele existente pana atunci, cam 100.000 pag.).

Rezultatul:
In primul rand nu este Nitrogen Dioxid, ci Dinitrogen Oxid (2 nitrogen is 1 oxigen alcatuieste)
-sa face din amonium nitrat "sare" (in general cea mai usoare) prin marire de temperatura, foarte lent si cu mare grija ca are tendinta de a exploda
-la temperatura de camera (25 celsius) nu arde sai nu ajute arderea, deci cu majoriatatea chemicalelor nu intra in reactia, inclusiv alkaline, ozon, halogene
-daca incalzim la o temperatura critica (300 celsius) N2O sufera o reactie exoterma, prin urmare ramane N2 si O2 (asta se intampla in camera de ardere cand e injectat
-in N2O, pe molecule sunt 1 atom de Oxigen, in aer ce respiram asta e de 0,4, deci este mult mai efficinet (contine mau mult oxigen/litru)
-Nitrogenul este ca un catalizator...deci incetineste arderea, altfel cu pur O2 ar exploda motroul, prea mare energie, ce internele nu pot sasuporta (arderea o sa fie atat de rapida cu o energie atat de mare incat deja este explozie, detoantie)
-N2O este in forma de lichid in "butelie", din lichid prin evapoare temperatura scade la 60-70F (15-23 celsius), daca luam in calculc ca prin experienta daca temperatura aerului admis in camera de ardere, scadem temperatura cu 10F (12 celsius), prin asta castigam cam +1% cai putere/Nm (asta din cauza ca densitatea aerul va fi mai mare = in aceasi habitaclu este mai mult oxigen) Asta potem folosi la racirea combustibilului, a aerului de alimentare sau prin adaugare in amestec.
-Ceva interesant ce este folosit pe masini este numit Auto Gas, unde N2O de multe ori nu este curat (este un mix) este adaugat H2S ceea ce face foarte mult rau la sistemul nervos, deci nu inhalati acestea daca nu sunteti sigur ca nu este pur N2O (trebue sa aiba un gust dulce daca e curat, daca nu are miros de ou stricat) Asta nu stiu de ce este facut asa, de ce e adaugat H2S sau une ori S2O...
-Un alt factor este cand din N2O fece reactie si ramane N2 si O2, prin asta obtinem o crestere in volum, deci creste presiunea in cilindree, deci si asta numia ajuta la cresterea puterii.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 02-10-08, 23:02   #20
cubamarian

Stage 2
 
cubamarian's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 57
Member of:
[PEUGEOT]
[CITROEN]
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Da, dar pt Diesel nu merita, se poate pune instalatia cu un injector.
salut , nu stiu daca se mai dicuta aici, dar ma intereseaza ce inseamna si in ce consta si cat costa instalatia cu injector
cubamarian is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 16:34   #21
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

nu se mai discuta de vreun an.. am inteles ca puneau cei de la mastertuner, dar nush daca se mai ocupa cine de asa ceva. bafta
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 21-01-09, 10:21   #22
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

deci pana la urma, se mai ocupa cineva de asa ceva?
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 18:21   #23
csl_89

Stage 4
 
csl_89's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 221
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

salut. nu stiu poate suna a gluma dar poate e o idee buna.
daca stiti pe cineva care se ocupa (vanzator, distribuitor) cu oxigen pt sudura, intrebati formula oxigenului. Mai stii poate ca are formula N2O, sau intrebati pe cineva care se ocupa cu sisteme NOS dak sistemele functioneaza si cu oxigen pt sudura
acuma s-ar putea sa radeti dar merge incercat :P

Last edited by csl_89; 03-02-09 at 18:28.
csl_89 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-09, 01:36   #24
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

Nu suna a gluma, chiar e. Mai era un topic pe aici despre utilizarea oxigenului pur in loc de NOS, si multi inca nu isi puteau imagina cum face aluminiul unui motor pus in contact cu oxigen + benzina + scantei...

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 04-02-09, 09:16   #25
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
-Ceva interesant ce este folosit pe masini este numit Auto Gas, unde N2O de multe ori nu este curat (este un mix) este adaugat H2S ceea ce face foarte mult rau la sistemul nervos, deci nu inhalati acestea daca nu sunteti sigur ca nu este pur N2O (trebue sa aiba un gust dulce daca e curat, daca nu are miros de ou stricat) Asta nu stiu de ce este facut asa, de ce e adaugat H2S sau une ori S2O...
....

n2o se amesteca cu h2s pentru a nu fi folosit ca drog , are un efect similar cu iarba dar care trece foarte repede in cantitati mari te adoarme, enjoy
beck is offline   Reply With Quote
Old 04-02-09, 17:19   #26
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

haha! si asa, sigur scapam si de obsesia cailor in plus! ) OT: cei de la mastertuner inca se ocupa, costa 600e instalatia si 150e montajul. bafta! eu deocamdata, mai stau..
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 04-02-09, 17:25   #27
csl_89

Stage 4
 
csl_89's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 221
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

na cine nu chiar are cunostinte de montare se poate duce la ei, dar la cat le-am studiat eu e chiar foarte simplu de montat un kit uiversal WET. Dar cine vrea sa fie singur si sa aiba o garantie sugeres sa se duca la ei, mai ales dak trebuie facute niste reglaje...
Si am aflat ca vecinii nostri ucranienii au niste firme (1-2) care incarca buteltiile cu NOS, dar nu am reusit sa vad undes sau cat costa, ca la ce limba au aia....
csl_89 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-09, 19:35   #28
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

Mi-am luat recent de afara un kit NOS wet shot fogger, si as vrea sa stiu daca exista vreun loc unde pot sa umplu butelia, sau daca cei de la Master Tuner pot. Si pretul evident . Mecri mult
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	06062009249.jpg
Views:	128
Size:	573.7 KB
ID:	952219  
__________________
Vlad Pescaru
vlad@jpr.ro
www.JPR.ro
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 09-06-09, 21:35   #29
-Caz-

Stage 5
 
-Caz-'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of:
[Opel]
Default Re: NITROUS EXPRESS DIRECT PORT si FIRE&ICE Pressure Control

Dap , la Master Tuner se umple butelia , dar nu stiu pretul.
-Caz- is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -