Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 07-08-07, 11:29   #76
LucianF

Stage 5
 
LucianF's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 801
Member of:
[Fiat]
Default Re: galerii custom

Multumesc frumos.Dar nu ma pot lipsi de masina 4 zile.Pretul este ok.Dar mai vorbim.
LucianF is offline   Reply With Quote
Old 10-08-07, 02:09   #77
gigifurtun

Stock
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 9
Default Re: galerii custom

da pt motor KV6 de 2.5 V6 24valve pe MG? cat coasta?
gigifurtun is offline   Reply With Quote
Old 20-08-07, 23:51   #78
icatalini2005

Stage 3
 
icatalini2005's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 155
Default Re: galerii custom

salut. se poate face galeria din poza atasata pt e30 325?
se prinde de cele din fonta originale. ce pret?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	galerie turbo.jpg
Views:	118
Size:	29.5 KB
ID:	326850   Click image for larger version

Name:	turbomanifold2.jpg
Views:	127
Size:	20.1 KB
ID:	326851  
icatalini2005 is offline   Reply With Quote
Old 13-11-07, 21:20   #79
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: galerii custom

Nu este o idee rea de a resuscita acest topic legat de galerii, admisie sau evacuare.

Este cineva la noi care face galerii custom de admisie, spre exemplu?
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 13-11-07, 22:48   #80
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: galerii custom

Stiu eu 2. Dog Tuning si un prieten in Pipera .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 14-11-07, 16:00   #81
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Stiu eu 2. Dog Tuning si un prieten in Pipera .
Inox, Aluminiu ? sau altceva?
200SX is offline   Reply With Quote
Old 14-11-07, 16:29   #82
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
Inox, Aluminiu ? sau altceva?
Din cate stiu ambele .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 02:04   #83
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
Inox, Aluminiu ? sau altceva?
Daca vrei sa faci evacuare sa faci din inox si asa!!!
Iti costa mult dar merita banii, daca esti interesat iti si explic de ce e mult mai bun, nici japonezi nu fac asa pentru vanzare, desi e destul de greu sa gasesti in cataloage. Inca in partea asa a europei se mai poate plati munca.





__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 07:04   #84
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: galerii custom

1) Si care ar fi avantajul fata de teava indoita?
2) tare as vrea sa fac o poza cu interiorul (oare au stat sa curete scursurile de la sudura?!)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 09:20   #85
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: galerii custom

le realizam si din inox si din aluminiu. acum avem posibilitatea de a le face si turnate din aluminiu.
ce se vede acolo cu atatea suduri, banuiesc ca nu e inox. e alt material... inconel, titan, etc la care nu se gasesc coturi si asta e cam maxim ce se poate curba teava... cateva grade.
__________________
Am pana. Oare de aia nu trage masina ?
www.dogtuning.ro
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 11:41   #86
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: galerii custom

Teava nu de aia nu este indoit ca nu se poate, firma face si de aia normala de care ati mai vazut to din teva respectiva, acesta este direct pentru racing, sau cine poate sa plateasca.
Idea e ca prin taierea in mici bucati teava originala si sudarea acesta evitati diferentele de diamtru in curbe, cant daca indoiti o teava asta este prezent si afecteaza fluxul gazelor.
Dupa fiecate bucata sudata vine si polizat interiorul, urmatorul sudar si polizat si asa pana la capat. Dar sa nu uitam ca este sudat cu AVI si cu mic adaos material.






Sper sa nu gresesc dar technologia asta era folosit si in F1, dar dupa aia au inceput cu o lalta technologie, mai buna, prin care indoi teava si pui intr-o matrita sub presiune si teava ia forma matritei. Asta nu se poate plati, costuri foarte mari, numai productia de serie este posibila sau cand nu conteaza cat ar costa.

Despre aluminium, mie nu asi trebuie o evacuare din asta, mai ales daca este turnat. Este mai grea decat una dacut sin inox, raspunde mai prost la socuri termice si interiorul galeriei trebuie curata (o munca imensa la una cimplicata unde nici nu vezi mijlocul, numai cu endoscop).
Aluminumul schimba forma mai tare decat fierul, si daca luam in calcualti si o turbina sau un motor turbat unde tamperaturile pot depasi 700-800 garade...cam riscant.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 11:47   #87
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Teava nu de aia nu este indoit ca nu se poate, firma face si de aia normala de care ati mai vazut to din teva respectiva, acesta este direct pentru racing, sau cine poate sa plateasca.
Idea e ca prin taierea in mici bucati teava originala si sudarea acesta evitati diferentele de diamtru in curbe, cant daca indoiti o teava asta este prezent si afecteaza fluxul gazelor.
Dupa fiecate bucata sudata vine si polizat interiorul, urmatorul sudar si polizat si asa pana la capat. Dar sa nu uitam ca este sudat cu AVI si cu mic adaos material.






Sper sa nu gresesc dar technologia asta era folosit si in F1, dar dupa aia au inceput cu o lalta technologie, mai buna, prin care indoi teava si pui intr-o matrita sub presiune si teava ia forma matritei. Asta nu se poate plati, costuri foarte mari, numai productia de serie este posibila sau cand nu conteaza cat ar costa.

Despre aluminium, mie nu asi trebuie o evacuare din asta, mai ales daca este turnat. Este mai grea decat una dacut sin inox, raspunde mai prost la socuri termice si interiorul galeriei trebuie curata (o munca imensa la una cimplicata unde nici nu vezi mijlocul, numai cu endoscop).
Aluminumul schimba forma mai tare decat fierul, si daca luam in calcualti si o turbina sau un motor turbat unde tamperaturile pot depasi 700-800 garade...cam riscant.
galeria de aluminiu este pentru admisie !!!
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 11:54   #88
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: galerii custom

Pardon, acuma vad ca era o intrebare despre galeria de admisie.
Dar cum rezolvati lustruirea acesteia, interiorul, ca trunat e relativ usor, finisarea ma omoare.
Eventual faceti admisie si din carbon? Ca asta ar fi ceea mai buna, usor, usor de facut, numai un cuptor iti trebuie, nu trebuie finisat interiorul, rezisfa foarte bine la presiune si faci o forma cum vreu tu.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 12:06   #89
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Sper sa nu gresesc dar technologia asta era folosit si in F1, dar dupa aia au inceput cu o lalta technologie, mai buna, prin care indoi teava si pui intr-o matrita sub presiune si teava ia forma matritei. Asta nu se poate plati, costuri foarte mari, numai productia de serie este posibila sau cand nu conteaza cat ar costa.

tu te referi ca face teava cute prin indoire? pai sunt aparte care indoaie teva fara cute, indoi cat poti cu masina iar unde nu poti aplici metoda data de tine, cred ca se poate face ceva calumea fara atata munca

prima galerie pare cam incolocita dar a doua cred ca merge si cu teva indoite (in genul cum indoaie aia cu balustrade de inox..)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 15-11-07, 22:10   #90
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: galerii custom

Nu ai inteles ce am vrut sa zic.
Nu vorbeam despre indoire care lase urme pe interiorul tevei, vorbeam despre una facut profesional, cu aparat de mii de euro. Dar totusi cand indoi diametrul este micsorat, asta afecteaza fluxul gazelor, parca ar trebuia sa treaca printr-un venturi.
Cu metoda data de mine ai o libertate mult mai mare si nu afectezi nici fluxul gazelor, asta rezulta ca e mai buna.
Daca aste sudat cu AVI, ultima bucata nu are perforare in interior, deci nu este ca sa afecteze fluxul gazelor.
Hexer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -