Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
07-08-07, 11:29
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 801
Member of: [Fiat]
|
Re: galerii custom
Multumesc frumos.Dar nu ma pot lipsi de masina 4 zile.Pretul este ok.Dar mai vorbim.
|
|
|
10-08-07, 02:09
|
#77
|
Stock
Join Date: Aug 2007
Posts: 9
|
Re: galerii custom
da pt motor KV6 de 2.5 V6 24valve pe MG? cat coasta?
|
|
|
20-08-07, 23:51
|
#78
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 155
|
Re: galerii custom
salut. se poate face galeria din poza atasata pt e30 325?
se prinde de cele din fonta originale. ce pret?
|
|
|
13-11-07, 21:20
|
#79
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: galerii custom
Nu este o idee rea de a resuscita acest topic legat de galerii, admisie sau evacuare.
Este cineva la noi care face galerii custom de admisie, spre exemplu?
|
|
|
13-11-07, 22:48
|
#80
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: galerii custom
Stiu eu 2. Dog Tuning si un prieten in Pipera .
|
|
|
14-11-07, 16:00
|
#81
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by Lucian
Stiu eu 2. Dog Tuning si un prieten in Pipera .
|
Inox, Aluminiu ? sau altceva?
|
|
|
14-11-07, 16:29
|
#82
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by 200SX
Inox, Aluminiu ? sau altceva?
|
Din cate stiu ambele .
|
|
|
15-11-07, 02:04
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by 200SX
Inox, Aluminiu ? sau altceva?
|
Daca vrei sa faci evacuare sa faci din inox si asa!!!
Iti costa mult dar merita banii, daca esti interesat iti si explic de ce e mult mai bun, nici japonezi nu fac asa pentru vanzare, desi e destul de greu sa gasesti in cataloage. Inca in partea asa a europei se mai poate plati munca.
|
|
|
15-11-07, 07:04
|
#84
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: galerii custom
1) Si care ar fi avantajul fata de teava indoita?
2) tare as vrea sa fac o poza cu interiorul (oare au stat sa curete scursurile de la sudura?!)
|
|
|
15-11-07, 09:20
|
#85
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of: [Moderators]
|
Re: galerii custom
le realizam si din inox si din aluminiu. acum avem posibilitatea de a le face si turnate din aluminiu.
ce se vede acolo cu atatea suduri, banuiesc ca nu e inox. e alt material... inconel, titan, etc la care nu se gasesc coturi si asta e cam maxim ce se poate curba teava... cateva grade.
|
|
|
15-11-07, 11:41
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: galerii custom
Teava nu de aia nu este indoit ca nu se poate, firma face si de aia normala de care ati mai vazut to din teva respectiva, acesta este direct pentru racing, sau cine poate sa plateasca.
Idea e ca prin taierea in mici bucati teava originala si sudarea acesta evitati diferentele de diamtru in curbe, cant daca indoiti o teava asta este prezent si afecteaza fluxul gazelor.
Dupa fiecate bucata sudata vine si polizat interiorul, urmatorul sudar si polizat si asa pana la capat. Dar sa nu uitam ca este sudat cu AVI si cu mic adaos material.
Sper sa nu gresesc dar technologia asta era folosit si in F1, dar dupa aia au inceput cu o lalta technologie, mai buna, prin care indoi teava si pui intr-o matrita sub presiune si teava ia forma matritei. Asta nu se poate plati, costuri foarte mari, numai productia de serie este posibila sau cand nu conteaza cat ar costa.
Despre aluminium, mie nu asi trebuie o evacuare din asta, mai ales daca este turnat. Este mai grea decat una dacut sin inox, raspunde mai prost la socuri termice si interiorul galeriei trebuie curata (o munca imensa la una cimplicata unde nici nu vezi mijlocul, numai cu endoscop).
Aluminumul schimba forma mai tare decat fierul, si daca luam in calcualti si o turbina sau un motor turbat unde tamperaturile pot depasi 700-800 garade...cam riscant.
|
|
|
15-11-07, 11:47
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of: [Moderators]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by Hexer
Teava nu de aia nu este indoit ca nu se poate, firma face si de aia normala de care ati mai vazut to din teva respectiva, acesta este direct pentru racing, sau cine poate sa plateasca.
Idea e ca prin taierea in mici bucati teava originala si sudarea acesta evitati diferentele de diamtru in curbe, cant daca indoiti o teava asta este prezent si afecteaza fluxul gazelor.
Dupa fiecate bucata sudata vine si polizat interiorul, urmatorul sudar si polizat si asa pana la capat. Dar sa nu uitam ca este sudat cu AVI si cu mic adaos material.
Sper sa nu gresesc dar technologia asta era folosit si in F1, dar dupa aia au inceput cu o lalta technologie, mai buna, prin care indoi teava si pui intr-o matrita sub presiune si teava ia forma matritei. Asta nu se poate plati, costuri foarte mari, numai productia de serie este posibila sau cand nu conteaza cat ar costa.
Despre aluminium, mie nu asi trebuie o evacuare din asta, mai ales daca este turnat. Este mai grea decat una dacut sin inox, raspunde mai prost la socuri termice si interiorul galeriei trebuie curata (o munca imensa la una cimplicata unde nici nu vezi mijlocul, numai cu endoscop).
Aluminumul schimba forma mai tare decat fierul, si daca luam in calcualti si o turbina sau un motor turbat unde tamperaturile pot depasi 700-800 garade...cam riscant.
|
galeria de aluminiu este pentru admisie !!!
|
|
|
15-11-07, 11:54
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: galerii custom
Pardon, acuma vad ca era o intrebare despre galeria de admisie.
Dar cum rezolvati lustruirea acesteia, interiorul, ca trunat e relativ usor, finisarea ma omoare.
Eventual faceti admisie si din carbon? Ca asta ar fi ceea mai buna, usor, usor de facut, numai un cuptor iti trebuie, nu trebuie finisat interiorul, rezisfa foarte bine la presiune si faci o forma cum vreu tu.
|
|
|
15-11-07, 12:06
|
#89
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by Hexer
Sper sa nu gresesc dar technologia asta era folosit si in F1, dar dupa aia au inceput cu o lalta technologie, mai buna, prin care indoi teava si pui intr-o matrita sub presiune si teava ia forma matritei. Asta nu se poate plati, costuri foarte mari, numai productia de serie este posibila sau cand nu conteaza cat ar costa.
|
tu te referi ca face teava cute prin indoire? pai sunt aparte care indoaie teva fara cute, indoi cat poti cu masina iar unde nu poti aplici metoda data de tine, cred ca se poate face ceva calumea fara atata munca
prima galerie pare cam incolocita dar a doua cred ca merge si cu teva indoite (in genul cum indoaie aia cu balustrade de inox..)
|
|
|
15-11-07, 22:10
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: galerii custom
Nu ai inteles ce am vrut sa zic.
Nu vorbeam despre indoire care lase urme pe interiorul tevei, vorbeam despre una facut profesional, cu aparat de mii de euro. Dar totusi cand indoi diametrul este micsorat, asta afecteaza fluxul gazelor, parca ar trebuia sa treaca printr-un venturi.
Cu metoda data de mine ai o libertate mult mai mare si nu afectezi nici fluxul gazelor, asta rezulta ca e mai buna.
Daca aste sudat cu AVI, ultima bucata nu are perforare in interior, deci nu este ca sa afecteze fluxul gazelor.
|
|
|
|
|