20-09-08, 19:20
|
#46
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 116
|
Re: De la A4 la RS4
interesant, da poasa faca cea face ca nik no sal ajunga pe R8...............
|
|
|
20-09-08, 21:03
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,843
Member of: [VW]
|
Re: De la A4 la RS4
Quote:Originally Posted by wat2022
why not just buy one, looks like u have dropped a grip on parts
You have not seen the prices for these type of cars in Norway have you
A used one would cost about 220000 dollars!!!
|
|
|
20-09-08, 21:12
|
#48
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: De la A4 la RS4
Daca vroia un kitch isi punea si emblemele. Oricum merita tot respectul pentru munca si idei.
|
|
|
20-09-08, 21:48
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 415
|
Re: De la A4 la RS4
tot respectu frate,e un pasionat adevarat
|
|
|
20-09-08, 22:01
|
#50
|
Stage 3
Join Date: Dec 2006
Posts: 152
Member of: [VW]
|
Re: De la A4 la RS4
ba baieti eu nu vad unde zice k omu vroia s-o transforme in rs4 . Eu cred k pur si simplu si-a tunat-o omul . arata ca un rs pt. k si-a pus piese de rs. Cum sa zici k e de prost gust sau kitch ? Dak iti iei pachet M la un seria 3 e kitch? dak iti pui kit gti pe un golf e kitch? dak iti iei niste scaune sport e kitch ? Nu comparati cu baietii cu dacii care isi atarna cruciulite pe parbriz . masina e facuta super marpha si se pisa pe loganurile voastre facute prin garaje
|
|
|
21-09-08, 00:53
|
#51
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: De la A4 la RS4
Quote:
Originally Posted by B.D.
ba baieti eu nu vad unde zice k omu vroia s-o transforme in rs4 . Eu cred k pur si simplu si-a tunat-o omul . arata ca un rs pt. k si-a pus piese de rs. Cum sa zici k e de prost gust sau kitch ? Dak iti iei pachet M la un seria 3 e kitch? dak iti pui kit gti pe un golf e kitch? dak iti iei niste scaune sport e kitch ? Nu comparati cu baietii cu dacii care isi atarna cruciulite pe parbriz . masina e facuta super marpha si se pisa pe loganurile voastre facute prin garaje
|
hahahaha, ce tare ai zis-o, ma amuza cand citesc pe aici parerile tuturor, fratilor daca suntetzi asa destepti facetzi voi ceva mai tare decat audi-ul asta sau doar va datzi cu parerea din fatza monitoarelor, oare atzi modificat si voi ceva vreodata? ceva real, nu NFS
|
|
|
21-09-08, 20:14
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,011
|
Re: De la A4 la RS4
Quote:
Originally Posted by Geko
Daca citeai pe acel forum ai fi aflat ca un RS4 sh in Norvegia se invarte in jurul sumei de 250.000 dolari/165.000 si ceva de euro.... iar pe piesele necesare transformarii ..si cu mana de lucru a iesti mult mai ieftin decat un RS4.Ca fapt divers...pe la noi un RS4 sh se vinde de pe la 50.000 de euro in sus.
|
pai autorul acestei modificari ..chiar a postat pe acest topic deci e printre voi !
|
|
|
21-09-08, 20:26
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 715
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: De la A4 la RS4
felicitari mesterului care a facut operatia estetica masinii,
dar ma intreb cine a inventat preturile alea pt un RS 4... poi care ar fii interesul acelor preturi...dece ar fii asea scump in Norvegia ?? ce sunt interzise,, iti trebuie aprobare de la presedinte ??? hai ca se exagereaza cu preturile ale
__________________
puterea este nimic fara control
|
|
|
21-09-08, 20:49
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: De la A4 la RS4
Asa sunt preturile in tarile nordice. Adusul masinii din germania sau mai stiu eu de pe unde nu ajuta la nimic. In momentul in care intra in tara sau se inmatriculeaza se plateste acea taxa de 300% si tot acolo ajunge. Motivatia pare a fi ecologia. Conducerea incearca sa stimuleze folosirea bicicletei ca mijloc de transport in locul masinii. La fel cum taxele auto sunt mari, in Danemarca, cei ce au o bucata de pamant cu copaci pe ea, sunt platiti de catre stat sa pastreze copacii !
__________________
Mk5 GTI | K04 turbo | S3 injectors | Custom 3" decat exhaust | Evoms CAI | AP Racing pro 5000 front + S3 rear brakes + Pagid RS29/Carbotech XP8 pads | THS FMIC | S3 camshafts | Autotech HPFP | Je pistons + IE rods | BSH 27mm RSB + H&R 28mm FSB| BSH pendulum engine mount | BSH PCV | Forge short shift | Bilstein PSS10 coilovers | Peloquin LSD | Sachs SRE clutch | 235/40/ZR18 R888 on Team Dynamics 18x8" | Stage 3 Revo
|
|
|
21-09-08, 20:51
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
|
Re: De la A4 la RS4
Quote:
Originally Posted by M I V E C (ex.R M B)
felicitari mesterului care a facut operatia estetica masinii,
dar ma intreb cine a inventat preturile alea pt un RS 4... poi care ar fii interesul acelor preturi...dece ar fii asea scump in Norvegia ?? ce sunt interzise,, iti trebuie aprobare de la presedinte ??? hai ca se exagereaza cu preturile ale
|
Norvegia si Danemarca au regina, nu presedinte
|
|
|
22-09-08, 10:20
|
#56
|
OverSpeed Tuning Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 389
Member of: [Toyota] [OverSpeed Tuning Club]
|
Re: De la A4 la RS4
merita sa vedetzi si celelalte poze ! masina a iesit super tare si culoare si idee foarte tare....proprieterul putin cam sarit..........
|
|
|
22-09-08, 11:30
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 319
|
Re: De la A4 la RS4
cred k se mai putea lucra putin la aripi...se vede urat cu roata asa aprope...in rest super idee...da la cat a investit in ea cred k isi putea lua una noua ...fiecare cu ce ii place...si eu cred k as face la fel daca as avea banii lui
|
|
|
22-09-08, 12:07
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
|
Re: De la A4 la RS4
Quote:
Originally Posted by mario79
interesant, da poasa faca cea face ca nik no sal ajunga pe R8...............
|
...purtatorul de cuvant al caminului cultural.
|
|
|
22-09-08, 14:34
|
#59
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 187
|
Re: De la A4 la RS4
Cam mare investitia si munca prea multa... nu merita... mai bine iei RS
|
|
|
22-09-08, 15:33
|
#60
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 84
Member of: [4Rally]
|
Re: De la A4 la RS4
a iesit frumos dar nah e A4
|
|
|
|
|