Date tehnice numai in poloneza am gasit:
Taki sobie samochodzik........
DANE TECHICZNE:
OSIĄGI:
0-100 km/h: 3.1 sec.
1/4 mili: 9.93 sec.
Dokonane modyfikacje:
SILNIK:
2.7 BiTurbo
2 razy turbo Garrett GT28RS - doładowanie 2 bary
Kute tłoki ROSS
Kute korbowody Pauter
Zmodyfikowane intercoolery
Specjalnie zaprojektowane i wykonane "dragowe" kolektory wydechowe
Większa przepustnica
Zmodyfikowane głowice
Przerobiony kolektor dolotowy
Wyważony układ korbowy
Wtryski 750cc
ELEKTRONIKA:
Komputer sterujący silnikiem typu StandAlone firmy AUTRONIC
Wskaźniki OMORI: turbo, EGT, ciśnienie oleju
UKŁAD WYDECHOWY:
Całkowicie przygotowany pod wyścigi na 1/4 mili układ wydechowy o średnicy 3,5"
NAPĘD:
Quattro (Torsen), sześciobiegowa skrzynia
Przedni mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu(szpera) Quaife
Zmodyfikowane mocowania układu napędowego
ZAWIESZENIE:
Gwintowane, regulowane BILSTEIN PSS9
KOŁA i HAMULCE:
Felgi OZ Superleggera-3 8x18", opony 255/35 ZR18
Hamulce z Audi
NITRO:
Wtrysk podtlenku azotu TNT 100-300KM
STYLIZACJA:
Audi RS4 bodykit
Szyby z lexanu
Nalepki VTG!
+ ceva poze