Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Ford tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 24-09-08, 16:19   #1
ionass

Stage 1
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 13
Default Sfat motor Ford Capri mk1

Hello!

Am un ford capri mk1 1969 ,pe care vreau sa il modific.
Am cumparat un motor cosworth v6 2900 cmc 192 cp, cu cutie automata.
Am urmatoarele intrebari:

1.Motorul care era inainte pe ford capri era de 1300.....am schimbat telescoapele pentru motorul de 3000.....ajunge atat, sau mai trebuie sa modific ceva?



2.Este o solutie buna sa pun acest motor pe capri? ......rezista masina sa duca acest motor?..avand in vedere ca este de 2900 , iar precedentul era de 1300 cmc


3.Apreciez orice sfat legat de modificarea masinii...daca are cineva experienta.


Multumesc!
ionass is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 14:46   #2
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

Mai ai o gramada de modificat (OBLIGATORIU): franele, suspensia (arcurile, amortizoarele, barele de torsiune), si....ranforsarea caroseriei.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 17:50   #3
ionass

Stage 1
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 13
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

ce???? barele de torsiune?...
Asta nu am stiut-o.
Credeam ca schimb suspensia....si gata.
Franele de ce trebuie sa le schimb?
ionass is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 19:18   #4
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

Pai trebuie sa pui niste bare de torsiune mai groase (pt a castiga stabilitate)
Franele....cum "de ce sa le skimbi' ??? Masina ta a fost gandita sa franeze la performantele unui motor de 60 de cai....gandeste-te ce se va intampla cand vei vrea sa franezi la viteze mai mari.
Motorul ala de 2,9 e mult mai greu decat cel de 1300...motorul de 2,9 e muult mai puternic decat ala de 1,3 ...deci ca accelera mai repede...va trebui sa si poti opri masina.
Am avut un Taunus de 1,6 ...l-am vandut unui tip care a pus un motor de 2,9 V6 pe el (de 150 de cai)....placutele de frana s-au facut muci in scurt timp (au fost prea solicitate).
Mai uitate la alte masini (de la 100 de cai in sus au alte frane...au discuri de frana pe spate.....au alta pompa de frana... etc etc).
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-08, 10:51   #5
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

https://forum.4tuning.ro/121-masina-mea-ford/14364-ford-capri-2-9-v6-cosworth-is-born.html aici o parte din informatiile necesare pt transplant.iti sugerez niste etrieri de scorpio sau mondeo,discuri duble ventilate ,conversie de frine spate de pe tambur pe disc,pompa de frina de tranzit sau de sierra de 2 litri,amortizoare ,barade rigidizare intre telescoape,si inca ceva....scpa de automata si baga un t9 sau un mt75 ca e mai sigur asa.....
astept intrebari...daca ai
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 01-10-08, 13:10   #6
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

Quote:
Originally Posted by DASCALUGABRIEL View Post
https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=14364 aici o parte din informatiile necesare pt transplant.iti sugerez niste etrieri de scorpio sau mondeo,discuri duble ventilate ,conversie de frine spate de pe tambur pe disc,pompa de frina de tranzit sau de sierra de 2 litri,amortizoare ,barade rigidizare intre telescoape,si inca ceva....scpa de automata si baga un t9 sau un mt75 ca e mai sigur asa.....
astept intrebari...daca ai
Intr-un cuvant, o sa il cam coste distractia...Totul e sa fie un pic de pasiune...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-10-08, 15:31   #7
ionass

Stage 1
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 13
Default

Quote:
Originally Posted by DASCALUGABRIEL View Post
https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=14364 aici o parte din informatiile necesare pt transplant.iti sugerez niste etrieri de scorpio sau mondeo,discuri duble ventilate ,conversie de frine spate de pe tambur pe disc,pompa de frina de tranzit sau de sierra de 2 litri,amortizoare ,barade rigidizare intre telescoape,si inca ceva....scpa de automata si baga un t9 sau un mt75 ca e mai sigur asa.....
astept intrebari...daca ai


Pai...eu am cumparat masina completa cu motorul cosworth( ford scorpio )...si are pe ea tot..inclusiv franele , dar se potrivesc? pentru ca inca nu m-am apucat sa fac nimic la ea

Cum modific franele spate , de pe tambur pe disc....si de la ce masina s-ar potrivi?

Last edited by NWZeu; 01-10-08 at 16:36.
ionass is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 19:24   #8
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

Nu merge de pe Scorpio, decat daca chiar vrei sa faci un hibrid umflat de tot, uita-te la linkul lui gabi, citeste-l tot, baga la cap si o sa vezi ce ai de facut, depe Scorpio, doar motorul cred ca-l vei "salva"
mai bine vinzi capra si scorpia si alegi altceva...
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 20:21   #9
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

daca are stiinta pune puntea d scorpio p capra... sau chiar puntile...
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 22:20   #10
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

in primul rand ecartamentul este diferit grav, scorpio stii ca are independente spate, capra e rigida, sa faca niste puncte asa de solide de prindere a difului si a bratelor, ma indoiesc foarte rau, ala e proiect de firma de bodywork din Vest...
fata la fel, e lata si nu are cum s-o puna in spatiul ingust al caprei chiar daca suspensiile se cam potrivesc...
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 22:23   #11
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

care e dif la ecartament p spate ?
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 10:34   #12
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: Sfat motor Ford Capri mk1

citesc aici si ma minunez cum posteaza unii fara sa se uitat macar 10 secunde sub un scorpio si sub o capra.
1.puntea spate de la scorpio nu va merge in pururi pe capra in conditiile in care vrei sa faci modificarea in garaju din fata blocului.plus ca fizic nu ai de unde sa prinzi difu de caroserie pt ca la capra unde ai puntea spate incepe sa urce f mult pt a face loc difului de l;a puntea rigida ,pe cind la scorpio e planseul aproape drept ........si inca un detaliu minor-planetarele sint mult prea lungi ca sa fie fezabil proiectul.
2.scorpio poate fi folosit ca masina donoare de piese (gen frine fata,fara discuri si fuzete,doar etrierii si pompa de frina .......
daca vrei sa faci un upgrade la suspensie si frina mergi pe piesele de pe un mustang din 1994-1996 .va fi de munca ,dar e fezabil proiectul.
mai mentionez inca ceva -la sierra lui sorin (24 mab) cu ff multe modificari au intrat difu de scorpio ,fuzetele fata si cele de spate.cea mai mare pb a fost cu bara de torsiune care are deschiderea mai mare decit cea de la siera cu aprox 4,5 cm ceea ce a fortat mult de tot rotile pe fatasa stea naspa .....
in concluzie -cascati bine ochii inainte de a posta .......nu de alta da riscati sa va faceti de toata cacaoa
P.S-postu asta e pt brownsharck

Last edited by DASCALUGABRIEL; 09-05-09 at 10:39.
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -