OK, sa o luam pe etape:
- OBD este o mufa de diagnostic, prin ea se poate scrie softul (ca sa iti dau un exemplu divers - ca la resoftarea unui telefon mobil), practic ti se face o copie a celui original (in caz de avarie etc) apoi se suprascrie cel nou (modificat).
- o alta metoda presupune schimbului cipului, practic de pe placa de integrate se scoate cipul de memorie si se pune altul nou (de obicei de tip EPROM) ce are deja scris pe el noul soft.
- o alta metoda implica montarea unui powerbox (practic e un alt "computer" care se ataseaza masinii si el controleaza managementul motorului)
Toate aceste tipuri te tuning aduc cam acelasi castig doar ca se fac prin procedee diferite - sa nu crezi ca daca montezi doua simultan puterea castigata e cumulata
, iti alegi unul si aia e.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala