Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Honda - Acura tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 24-06-05, 15:02   #1
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

O mica mostra a ceea ce inseamna de fapt un Viper in fata unui EK3 Civic cu B16B serios modificat, fara turbo, pe el ->
Attached Files
File Type: mpeg civic_vs_viper_263.mpeg (3.41 MB, 864 views)
  Reply With Quote
Old 24-06-05, 18:03   #2
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Eram sigur ca or sa apara carcotasii. La cum se auzea Viper-ul, nu prea cred ca dormea soferul. Un amic de-al meu mi-a spus ca a fost de fata la cursa asta si ambii soferi aveau experienta mare. Totusi, vorbim de 1.6 L vs 8.3 L. Prin acest film, am vrut sa arat ca aceste masini nu inseamna nimic pe langa niste \"chinezarii\" de 5-6000 E in care s-au investit inca alte maxim 6000.
  Reply With Quote
Old 24-06-05, 18:35   #3
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

parerea mea este ca filmul este complet irelevant la diferentele dintre masini, si inca o data repet, e in threadul si sectiunea gresita

cum se auzea motorul la Viper iarasi nu inseamna nimic. Se vede clar ca a plecat mai tarziu. Se aude ca a spinat f mult.

Vezi ca am pus si eu un film in sectiunea filme cu un Mustang de 10 000 de $ contra un Civic de 30 000. Film de la pista cu timpi de reactie, bradutz, time slip, tot ce trebuie, nu ceva de pe strada. 11.85 mustangu, 16.2 Civicul.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 24-06-05, 18:54   #4
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Civic de 30.000 $ ??? Unde mai e si aberatia asta? Putin peste 16.2 scoate Si-ul american de 160cp fara nici o modificare si e pana in 15.000. Plus ca pana si cei de la Honda au recunoscut ca Si-ul e una dintre putinele masini facute \"in dorul lelii\", de dragul consumatorului american ahtiat dupa Civic, chiar si Tiburon GT il face praf. Dar daca e sa pui Mustang-ul ala langa o Integra de 195-210cp, nu prea il mai vad cu ochi buni.
Ma rog, nu inteleg ce vrei sa demonstrezi. Ai Lexus, din cate am inteles, dar blamezi japonezele si preaslavesti 'camioanele'. Eu ti-am aratat un film ca dovada, tu imi spui basme de adormit copii si cauti motive gen \"n-a stiut soferul de pe Viper sa apese mai tare pedala\". Chiar si daca acel Viper a \"patinat\", trebuia sa devasteze micutul motorizat de 1.6 fara supraalimentare. Dovada e dovada. Plus ca unul din martori mi-e cunostinta.
Nu caut cearta, dar chiar nu te inteleg.
  Reply With Quote
Old 24-06-05, 21:27   #5
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

nici eu nu te inteleg, predicai mai devreme ca e bine sa fim neutri si sa nu luam extreme. Vrei sa demonstrezi ca un Civic modificat N/A e mai rapid, mai bun decat un Viper?

probabil ca intalnesti f des tot felul de extremisti si de aia iei acest \"approach\"
da, am japoneza si imi plac f mult japonezele, dar mai presus de japoneze imi plac masinile in general. Deci inclusiv unele americane, unele europene samd. Pot aprecia si intelege toate cele 3 culturi de automobil, pastrandu-mi in acelasi timp preferintele personale. De asemenea pot intelege de cuiva poate sa-i placa o anumita masina fara ca mie sa-mi placa neaparat.

BTW,legat de videoul celalalt de care ziceam, l-ai vazut? daca da putem continua discutia acolo.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 24-06-05, 22:11   #6
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Incercam doar sa demonstrez un lucru. Si anume ca nenumaratii cilindrii si cai putere de pe small block-uri pot pali de multe ori in fata unui inline 4 bine intremat. Am stat si printre fani ai muscle-car-urilor care isi exprimau dezgustul pentru Viper. Ziceau ca n-ar fi dat niciodata un oldschool 426 Hemi sau un 4.6 Northstar supercharged pe un 8.3 ridicol cum e cel de pe Viper. Eu nu incercam sa demonstrez ca Civic-urile modificate bat americanele la orice ora. Incercam sa scot in evidenta ridiculitatea acesui 8.3. Si eu apreciez mult si alte masini, spre exemplu Gallardo, sau noul RS4, sau noul GTO, care desi arata jalnic, am inteles ca promite mult (conceptul Ram Air 6 mi se pare demential).
Cat despre acel film, nu stiu de el si sincer nici nu vreau sa-l vad, deoarece \"Civic de 30.000$\" este o aberatie din start (poate a bagat muzica si suspensii de showoff de 15.000 in el) si, asa cum am zis mai sus, acel timp ridicol pe 400m il scoate chinuit un Si stock. Care e in sine un model ridicol.
  Reply With Quote
Old 26-06-05, 09:27   #7
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

In primul rand ca sa faci un Civic de 950 kg trebuie sa scoti tot de pe ea,poate chiar si motorul :P
In al doilea rand 14-15 secunde nu sunt 12,deci comparatia nu are sens.
Versus-ul era Corvette vs Viper nu Civic vs Viper.Ca sa faci un Civic de 12 secunde trebuie bagati foarte multi bani,nu cateva mii de dolari.
Race is offline   Reply With Quote
Old 27-06-05, 12:09   #8
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Parca era vorba de Civic nu CRV.Civic Si are 1262 KG.
Daca ar fi asa simplu toti am avea masini de 12s cu 12.000 EURO.Preturile de tuning din NFS nu sunt nici pe departe reale,asa ca mai las-o cu \"trebuie sa stii ce faci si nu-ti trebuie bani\".
Ai scos pe 0-60 mph \"undeva pe la 6 secunde\"...sunt convins ca ai masurat fix 96,54 km/h,insa ai \"omis\" sa masori si zecimile alea de secunda neimportante.Iar pe sfertul de mila ce conteaza ca e 14 ca e 15 ? Tot pe acolo...o secunda la 40 m/s inseamna doar 40m,adica 8-10 lungimi de masina...o nimica toata !
Race is offline   Reply With Quote
Old 27-06-05, 12:27   #9
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Timpi pe 400m cronometrati cu fotocelule la Arad pentru:

- Ek 5 Civic Type R 200cp cu CAI si exhaust: 14.09 sec. Timp delcarat al fabricantului: 15.2 sec. Greutate: 1270kg.
- Ek 3 Civic VTI 160cp cu aceleasi modificari: 14.60 sec. Timp declarat al fabricantului: 15.8 sec. Greutate: 1050kg.

Banuiesc ca iar se va incepe cu carcoteala tip \"anti-chinezarii\".

Asadar, se ajunge relativ usor si la valori de sub 13 sec. Si la greutati de 900kg si chiar sub. Exista un Mk2 CRX in Japonia care are 750kg si pe circuit bate si NSX usor modificat cu B16A N/A bine modificat pe el.

Imi cer scuze, am cauzat devierea de la discutiile acestui topic. Incercam sa dovedesc ceva, unii au interpretat altceva.
  Reply With Quote
Old 27-06-05, 16:20   #10
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Type-R-ul lui Spoon are si Chip si nu uita ca pana acum a scos constant 14.9. DIferente de 0.8 vin de undeva nu doar se intampla.

in filmuletzul cu finala A2, Civic VTI a scos 15.1, sau a facut 14.6 cu alta ocazie in cursa?

Deci sa inteleg ca e aberant sa dai 90K pe un NSX cand cu un CRX de 10K faci treaba mai bine.

De la 14 la sub 13 e diferenta F F mare.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 27-06-05, 22:09   #11
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

\"Chip-ul\" de care vorbesti tu a constat doar in marirea zonei VTEC. Masina are in plus doar 20cp cu toate elementele. Vorbeste cu el si-ti va confirma. Timpii celor 2 masini au fost care au fost.
Oricum, ma asteptam la carcoteli. Ma lupt cu morile de vant, nu are rost. Credeti ce vreti.
Eu zic sa va reintoarceti la topic. Imi cer scuze ca v-am zdruncinat credintele.
  Reply With Quote
Old 27-06-05, 23:13   #12
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

cum ziceam, probabil te-ai obisnuit cu tot felul de indoctrinatzi pro-deutch si de aia abordezi de maniera asta discutia. Nu tre sa-mi spui timpii de la arad (de unde deja am vazut cateva filmuletze) ca sa stiu ce poate un Civic. Cum ziceam, nu ma confunda cu de-al de \"astea-s chinezarii frate, un Golf e mult marfa ca-i german\". Am vazut si vad Civicuri/honde in general de toate generatiile, cu toate setupurile imaginabile (de la H22 cu turbo sau JR S/C pe CRX la hybride ls/vtec + turbo pe Integre) si stiu de ce-s capabile,ce potential au si la ce preturi. E plin p'acilea si stii si tu asta.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 28-06-05, 00:53   #13
Street Shark

Stage 3
 
Street Shark's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 150
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

[quote=\"pimp_lex\"]Type-R-ul lui Spoon are si Chip si nu uita ca pana acum a scos constant 14.9. DIferente de 0.8 vin de undeva nu doar se intampla.

Unii zic ca de la cauciucuri.
Street Shark is offline   Reply With Quote
Old 28-06-05, 10:10   #14
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Soichiro tu ai o problema.Nu stiu de unde ti-ai dezvoltat complexul asta cu \"chinezariile\",dar nu e cazul,vezi ca nimeni nu s-a legat de asta.Ideea e ca 12 secunde e MULT mai putin decat 14,si ca un Civic care scoate atat nu e tocmai ieftin.Nu costa el cat un Viper,dar nici cu 12.000 EURO nu-l faci.
Si repet,topicul e \"Corvette vs Viper\" nu \"Civic vs Viper\".
Race is offline   Reply With Quote
Old 29-06-05, 20:13   #15
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Avand in vedere ca topicul asta duce lipsa de activitate si ca oricum discutia a luat-o pe o alta panta, iata ca revin, dragi carcotasi, cu noi dovezi, de data asta si mai concludente, care sa va mai darame din credinte.
Un exemplu de cum se poate scoate sub 13 sec cu o Integra cu 210cp la roti si motor normal aspirat. Mai precis, 12.830 sec la o viteza de 106.34 mph.
Iata filmul -> http://www.c-speedracing.com/mission/03/cspeed12-83.avi
Iata si specificatiile tehnice:

ENGINE
Engine Code : B20/VTEC
Type : in-line four, aluminum block, aluminum head
Internal Modifications : Classified
External Modifications : ITR Intake manifold, JDM ITR throttle body, DC JDM 4-1 header, MSD 6AL, MSD 8mm wires, B&M CommandFlo, Type-One Stainless steel exhaust
Engine Management : Hondata
Horsepower : 210.6whp (stock intake/filter)
Torque : 157.3ft/lbs
DRIVETRAIN
Layout : Front engine, FWD
Drivetrain Modifications : Centerforce Dual Friction Clutch, OEM lightened flywheel, JDM CTR LSD
SUSPENSION
Front : ZEAL Function B6 coilovers, OEM ITR strut tower brace
Rear : ZEAL Function B6 coilovers, ITR rear LCA, ITR rear sway bar, Z.speed upper strut tower brace, Z.speed lower control arm brace
BRAKES
Front : Brembo cross-drilled rotors, Russell braided lines
Rear : Brembo cross-drilled rotors, Russell braided lines
External
Wheels : 15x6.5 Spoon SW388
Tires : 205.50.15 Falken Azenis
Body kit : JDM ITR front end, Azect body kit, Xenon HID headlights
PERFORMANCE
Acceleration
0-60mph : n/a
: 13.448@105.44mph (street compound)
: 12.830@106.34 (slicks)

Ce ziceti, cu un turbocharger devasteaza un Viper/Corvette sau nu? Hahahaha.
Mai multe in episodul urmator.

PS: Ma mir ce-o sa mai ziceti acum.
  Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -