16-12-04, 23:40
|
#31
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Nu e adevart. 250 NU E USOR! Te zic eu. 250 inseamna 3-4 bare de pressiune in turbo. E foarte riscant si nu e sigur ca o sa merga! E possibil ca motor va explodazea!
|
eu de la ~0,6 bari cat am acuma vreau sa cresc pe undeva pe la ~1,1-1,2 (maxim 1,5) bari si sa obtin 250CP la roti (+ alte modificari)
3-4 bari in motor mi se pare enorm de mult daca nu are pistoane si alte componente interne schimbate la motor
sau diselul merge cu presiuni mai mari decat benzina?
Apropo acuma la cati bari merge turbina? si la cati bari mergea ea stock?
|
|
|
16-12-04, 23:55
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,480
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Masinile Diesel merg cu presiuni mult mai mari decat benzina!
|
|
|
17-12-04, 10:10
|
#33
|
Guest
|
Motorul 1.9 Tdi de 150cp are turbina deja la 1.5 bari, cei de la Seat Sport au reusit sa creasca la 1.55 bari pe modelul nou Ibiza Cupra R Tdi de 160cp si aceeasi cilindree, si pt asta au fost necesare cateva mici modificari in electronica. Doar pt 10cp. Ei au considerat ca asta este limita in care se poate garanta fiabilitatea.
|
|
|
17-12-04, 11:02
|
#34
|
Presedinte Insomnia Racing
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of: [Moderators] [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Nu stiu ... O sa il intreb.
Dar orice tuning la masina = scade life of the engine.
|
|
|
17-12-04, 20:39
|
#35
|
Stage 2
Join Date: Nov 2004
Posts: 67
|
ce presiune are stnd., ce pres are acdum?
dif dintre intercooler, cum se justifica aceasta putere, din punctul vostru de vedere?
|
|
|
18-12-04, 01:46
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,901
|
Discutii aprige...si aprinse.
Parerea mea proprie si persnala este ca daca il duce la 250 de cai nu o sa il tina mult motorul oricat l-ar ingriji...si daca ne gandim la toate se poate duce un motor la 250 de cai...de al 150.Din cate am citit eu numai chip-ul la un diesel ii mai da 20-30% din puterea initiala (in functie si de turbina si presiunea din ea)..deci de la 150- de cai mai castiga din chip minim 30 maxim 45 de cai...plus ca er si turbo schimbat...evacuarile, ambreiajul si totrestul.Teoretic se ajunge la 250 de cai...practic nu se stie pana nu va fi pusa pe un dyno.si nu se stie cat va rezista un motor diesel la asa ceva...cu toata rezistenta dieselurilor la presiuni mai mari...
Sunt curios sa vad ce o sa mai fie in continuare....daca parerea mea nu e destul de avizata...imi pare rau ca v-am indus in eroare...dar sincer nu cred ca am gresit cu ceva!
va salut cu respect
PS. Merita laudat efortul proprietarului...nota 10 si spor mai departe
|
|
|
28-12-04, 21:34
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
....
Dupa atata tacere cred ca era cazul sa va dau ceva lamuriri .....Sunt Ceky de la DimSport si masina are stock 150 cp cu 1.5 bar presiune cu o modif de tuning normal adica cu 200mbar max 300mbar in plus are cam 185-190cp , cu aceasta modificare si cu piesele puse intre timp (intercooler ,turbo ,ambeaj cu volanta usurata) fara a schimba nimic electronic a ajuns la 210cp iar in vara cu o presiune de 2.0-2.2 bar va ajunge undeva la 250cp .Problema masinii este greutatea foarte mare adica 1600Kg care dupa primele trei trepte incep sa se simta, dar vom vedea ....
Ceky - DimSport
Tel-0741052788
|
|
|
29-12-04, 06:49
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
Seat Leon 1.9TDI/150 Top Sport
Caroserie: berlina
Numar usi: 5
Numar locuri: 5
Cilindree: 1.896 cmc
Alimentare: diesel turbo
Putere: 150 CP
Transmisie: manuala cu 6 trepte
Viteza maxima: 215 km/h
Acceleratie 0-100km/h: 8,9 secunde
Consum (l/100km): urban 7,1 litri
extraurban 4,3 litri
mediu 5,3 litri
Dimensiuni: lungime 418 cm
latime 174 cm
inaltime 146 cm
Capacitate portbagaj: minim 340 dmc
maxim 656 dmc
Greutate: 1.301 Kg
nu stiu daca exact modelul asta il ai dar ...e pe acolo. de unde ai diferenta de 300kg?
in mod normal cand se face tuning la o masina se face tot posibilul sa se scada greutatea masini.
|
|
|
29-12-04, 09:18
|
#39
|
Guest
|
Cu tractiunea 4WD, sa zicem ca ii da in plus maxim 100kg. In fine, salut Ceky, niste mici intrebari as avea si eu: Crezi ca pistoanele, bielele, garnitura, etc. stock vor rezista la 2.2 bar si 18:1 compresie, daca nu, le vei schimba? Bujiile incalzite vor ramane aceleasi? Evacuarea este cea stock la saxofoane sau e schimbata total? Setarea de care spui tu o faci doar la curse sau este valabila tot timpul?
Daca am pus niste intrebari tampite, scuze.
|
|
|
29-12-04, 16:51
|
#40
|
Stage 4
Join Date: Apr 2004
Posts: 215
|
Ceky. o intrebare am si eu: Ce performante are masina la ora actuala 0-100, 0-200?
|
|
|
01-01-05, 18:29
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
salut datele sunt corecte pt fwd pt awd sunt 9.1sec 0-100km/h 211km/h vit max si 8.1l/100km in oras iar greutatea este de 1600kg(1580kg mai exact mi se pare).diferenta nu este de numai un cardan si un grup spate mai sunt si alte piese cum ar fi suspensia spate multi brat si cutie de transfer in fata si altele care duc la un total de 300kg.
cu respect
Ceky-Dimsport
|
|
|
01-01-05, 18:37
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Da este max suportat de mecanica , peste se schimba pistoane si altele,acest motor merge pina la 320-350cp dus si exista astfel de masini in supercopa diesel.normal ca la astfel de modificari nu mai vorbim de longevitate dar asta nu inseamna ca in 10.000km gata......in primul rind ca si cu o modificare de 250cp nu poti sa mergi cu ea in blana non stop la un mers in oras cu ea face o uzura normala motorului doar in conditii de racing sau circuit se duce mai repede.La partea de evacuare este schimbat tot incepind cu galeria si pina in spate.Fara galerie schimbata nu se putea monta noua turbina care este mult mai mare.
Ceky-Dimsport
|
|
|
01-01-05, 18:39
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
a si uitasem aprox. 6 sec 0-100km/h.
ceky-Dimsport
|
|
|
02-01-05, 23:55
|
#44
|
Stage 2
Join Date: Nov 2004
Posts: 62
|
Ne vei putea spune si de modificarile principale (la motor si anexele lui) ?
Ce stiu eu sunt:
- Turbo mai mare (VNT17? sau ?)
- Intercooler mai mare? (EuroJet sau Upsolute FMIC?)
- Custom mapping by you (right?)
- admisie si evacuare mai libere
- Volanta usurata
Banuiesc ca ar merge (daca e aplicabil - si daca nu-s deja facute)
- axa cu came pentru \"respiratia\" motorului usurata
- duze mai mari la injectoare? (stiu ca sunt PD-uri dar exista undeva pe Terra duze marite pt PD-uri stiu asta.....)
Mult noroc in modificari si mai ales in curse. Spune-ne cand mai vii la curse sa vin si eu. Sunt mare fan diesel, moderator pe VWFORUM.RO si admir ambitia ta in a demonstra ca un diesel daca vrea este mai bun.
|
|
|
03-01-05, 00:26
|
#45
|
No Speed Limit
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 470
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
cand am poreclit seeat-ul lui Ceky \"JUCARIA GALBENA\" nu am poreclit-o degeaba stiiam eu dece si sincer mi-a placut
|
|
|
|
|