15-01-10, 19:42
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 428
|
Filtru aer sport pe Tico
Salutare. Mi-am luat si eu un filtru sport ceva mai bun. Are tubulatura flexibila, cutie pentru filtru conic (cutie rotunda completa..nu vezi filtrul afara) si in capatul tubulaturii o elicie...
Ideea este ca vreau sa scot tot filtrul original al masinii, si sa bag filtrul sport direct de la carburator. Acum sa trecem la nelamuriri.
1. In poza1 , 2 furtunuri intra in filtru de aer (unul mai gros care duce si la motor si unul subtire). Din ce am vazut la cineva care are filtru sport trebuie facut asa: furtunul subtire il bag in furtunul gros si izolez ca sa nu iasa unu din celalalt. Este corect?
(vezi poza1 atasata)
2. In poza2 se vad 2 furtunuri..unu duce in partea opusa prin spatele la carburator si unul dupa cum vedeti in poza, in cutia filtrului de aer. Ce fac cu furtunul care duce in filtrul de aer?
(vezi poza2 atasata)
3. Unde pot gasi tub de aluminiu ca asta original de la galeria de evacuare? Caut sa il schimb cu unul ceva mai lung. Deoarece iarna, trebuie sa unesc tubulatura filtrului sport cu tubulatura de la galerie...ca altfel distrug masina...Ideea este ca as dori sa il prelungesc, sa il duc pe unde vreau eu, si odata cu marirea lungimii lui, in capat nu va mai fi asa de fierbinte.
(vezi poza3 atasata)
|
|
|
15-01-10, 20:08
|
#2
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
din cate stiu eu iti mai trebuie un filtru mic pentru gazele charter furtunul din poza 1 cam asa arata filtrul
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...4&d=1205010840
tubulatura pentru aer cald gasesti pe la magazinele de instalati cauta in praktiker metro etc.
|
|
|
15-01-10, 20:12
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 428
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Filtru Breather Inox se cheama daca nu ma insel. Utilizatorul Topser mi-a spus de el.
Deci trebuie sa am un circuit dintre cele 2 furtune din poza1 si filtrul breather?
|
|
|
15-01-10, 22:21
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 428
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Deci in poza1, furtunul gros va intra intr-un breather filter, gen asta:
1. Cu furtunul subtire ce fac? (ma refer legat de poza1)
2. Cu furtunul gros din poza2 ce fac? il adaptez la noul filtru? Furtunul este de la sistemul IAC din ce am inteles (am euro2 pe Tico)
Last edited by crystygye; 15-01-10 at 22:46.
|
|
|
02-12-10, 09:33
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 769
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
ai reusit ceva pana la urma? care va fi rezultatul acestor batai de cap? PS am si eu maisna ca si a ta euro2... dasta intreb...
|
|
|
02-12-10, 18:23
|
#6
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of: [Fiat] [DACIA] [DAEWOO]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Amndoua furtunele trebuie sa duca gazele inapoi in circuitul de admisie ,in primul caz este vorba de gazele din carter ,poti monta un brether dar gazele din carter vor fi eliberate in comp motor si in cele din urma mai ales vara mirosul neplacut va intra in habitaclu,poate gasesti ceva cu colectare de ulei din condensul gazelor de carter ,asa filtrul ala este chiar degeaba ca pe acolo ies gaze pe langa asta daca te oprete in trafic si te gaseste cu gazele de carter direct in atm. ramai fara talon ,in a doua poza este vorba de gazele recirculate din galeria de admisie prin intermediul supapei EGR ,gazele alea la fel trebuie duse inapoi in circ de admisie mai ales ca Tico-ul tau este Euro 2 !
In alta ordine de idei eu iti recomand sa nu incerci filtru de aer sport la Tico ,nu vei avea nici un castig palpabil daca nu corelezi asta cu o evacuare majorata ,alta galerie si altele . Crede-ma ca eu am experimentat astea s stiu ce vorbesc ,la motoare mici nu prea se simnt chestiile astea .!Aaa tu mai ai si catalizator alta chestie care-ti mai mananca din cai !
Toate cele bune !
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH
BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID
Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
|
|
|
25-01-11, 07:23
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 769
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Am si eu o nelamurire legata de faza cu acest catalizator...unde este frate...ca m-am bagat sub masina...si in afara de intermediara si finala.... altceva nu am mai gasit care sa semene sau sa aduca a toba sau a catalizator.... help me out....si scuze man dar si eu iti urmaresc topicul pt ca si eu ca si tine suferim de acelash model...tico sl euro 2...ma rog...a mea este sl
__________________
Desteptul cedeaza primul , are ceva mai bun de facut....
Nu te pune cu mintea prostului pt ca te va rapune , el are mintea odihnita !!!
|
|
|
25-01-11, 08:55
|
#8
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of: [Fiat] [DACIA] [DAEWOO]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Catalizatorul este la un loc cu galeria de evacuare ! Nu era nevoie sa te bagi sub masina !
|
|
|
30-01-11, 14:18
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 472
Member of: [Opel] [DAEWOO] [VW]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
La tico cu filtru sport, in afara de zgomot...altceva nu o sa ai  Poti incerca sa scoti tubul acela care vine in aripa dreapta, ce foloseste drept amortizor de sunet, sa obti un sunet diferit sau sa scoti complet filtrul de aer si vei obtine exact acelasi sunet daca ti-ai pune filtru "sport". SKR explica chestia asta undeva pe forum
|
|
|
30-01-11, 14:56
|
#10
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Pai daca scoate de tot filtrul de aer, ce ii mai filtreaza lui toate mizeriile care intra in carburator? In cateva zile desface carburatorul sa-l curete... si in cateva saptamani motorul sa-l refaca...
Se mai practica in trecut ca la curse sa scoata unii filtrul de aer de tot, dar chiar si ei puneau macar un ciorap de dama (lycra) peste gura admisiei, sa nu traga chiar toate mizeriile...
Filtrul de aer, fie ca e stock sau sport, e obligatoriu daca vrei sa mai ai motor.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine"  (Ion Creanga)
|
|
|
31-01-11, 15:02
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 472
Member of: [Opel] [DAEWOO] [VW]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA
Pai daca scoate de tot filtrul de aer, ce ii mai filtreaza lui toate mizeriile care intra in carburator? In cateva zile desface carburatorul sa-l curete... si in cateva saptamani motorul sa-l refaca...
Se mai practica in trecut ca la curse sa scoata unii filtrul de aer de tot, dar chiar si ei puneau macar un ciorap de dama (lycra) peste gura admisiei, sa nu traga chiar toate mizeriile...
Filtrul de aer, fie ca e stock sau sport, e obligatoriu daca vrei sa mai ai motor.
|
Unde vezi tu ca i-am scris sa scoata filtru si sa mearga fara el. Hmm cred ca orice posesor de masina stie ca fara filtru strici motoru, nu? Eu i-am zis sa scoata filtru sa isi dea seama cam cum s-ar auzi cu filtru sport. Oricum i-am zis din start ca filtru nu ajuta cu nimic => deci se intelege ca nu merita sa il pui pe tico.
Mai poti scoate burduful ce face legatura intre capacul filtrului si T-ul de unde schimbi intre vara si iarna si se aude diferit.
Data viitoare o sa fiu mai clar
|
|
|
31-01-11, 16:56
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Ia sa vedem care stie de ce nu se simte filtru sport pe tico ? ( Un mic indiciu comparati cu matizu )
|
|
|
31-01-11, 19:29
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 472
Member of: [Opel] [DAEWOO] [VW]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
De obicei o modificare de admisie trebuie urmata de o modificare de evacuare, altfel rezultatul este 0 sau pe aproape
|
|
|
31-01-11, 21:21
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Quote:
Originally Posted by georulz
De obicei o modificare de admisie trebuie urmata de o modificare de evacuare, altfel rezultatul este 0 sau pe aproape 
|
Nope, nici pe departe este acesta raspunsul.
Oricum la o chiuloasa cross-flow (ca in dotarea daewoo-urilor) modificarea evacuari se rezuma doar la o galerie de evacuare custom , calculata pt a reduce backpressure de pe evacurea pt o urcare foarte usoara in ture .
Foarte mult accent pe modificare evacuari se pune la motoarele turbo , acolo evacuarea joaca un rol foarte important.
__________________
E36/5
Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
Last edited by TheEnZo; 31-01-11 at 21:23.
|
|
|
31-01-11, 21:43
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 472
Member of: [Opel] [DAEWOO] [VW]
|
Re: Filtru aer sport pe Tico
Quote:
Originally Posted by TheEnZo
Nope, nici pe departe este acesta raspunsul.
Oricum la o chiuloasa cross-flow (ca in dotarea daewoo-urilor) modificarea evacuari se rezuma doar la o galerie de evacuare custom , calculata pt a reduce backpressure de pe evacurea pt o urcare foarte usoara in ture .
Foarte mult accent pe modificare evacuari se pune la motoarele turbo , acolo evacuarea joaca un rol foarte important.
|
M-am tot gandit intr-o vreme daca ajuta o galerie de evacuare custom dar este nevoie de calcule nu merge sa o faci dupa ureche ca altfel pierzi timp si bani degeaba...
|
|
|
|
|