Quote:
Originally Posted by TM32CIP
ticoxenon: pune o poza cu balastul d la xenoane pls & da mai multe detalii & poze care sa scoata in evidenta "i-am gaurit pistoanele si bielele " .... merci anticipat
|
xenoanele sunt de productie korea dar sunt ok au electromagnet care schimba de pe o faza pe alta nu au 4 balasturi chestia e sa nu dai multe flashuri ca se strica electromagnetul de vazut se vede ca ziua 40m in fata (nu mai iau gropi).
Pistoanele gaurite nu le-am pozat ca nu m-am gandit atunci la asta si acum e greu sa fac asta
. Dar in principiu daca ai vazut un piston pe fusta in interior are o sigla cu daewoo pe locul siglei am dat gaura de 10mm si lateral 30 de grade dreapta si stanga am dat cate o gaura de 8, am facut asta pe fiecare fusta deci in total 6 gauri pe piston, deasemenea am mai dar si doua gauri de 5 si in biela. Atunci mi-a cam fost frica sa nu se rupa dar acum regret ca nu am dat mai multe!!! Motorul nu se demonteaza greu dar mai ales la montare trebuie sa fi atent si sa nu te grabesti ca poti sa strici valvele eu am patit-o si o sa iti tacane, a trebuit sa ii dau chiuloasa jos dinou si sa ii schimb supapele. Cand il montezi trebuie sa ii schimbi automat segmentii ca ei se formeaza pe cilindri,( recomand sa ii schimbi, bolturile si cuzinetii pentru un zgomot perfect ca de ventilator) deasemenea daca tot il desfaci scimba si simeringurile ca nu se stie niciodata.
Nu lucra in praf
Garnitura de chiuloasa trebuie schimbata neaparat!
Alte modificari pentru crestere rapida a turatiei:
bobina de inductie de BMW si buji cu 3 electrozi Bosch
Maresti tensiunea de alientare a bobinei si distanta la electrozi
Bagi benzina cu cifra octanica superioara 98,99,100... si have a nice FLY