Quote:
Originally Posted by Stefy88
salutare...
Am nevoie de un sfat!
Vreau sa-i curat IAC-ul(nu a fost niciodata umblat la el, 59 de mii KM)....am niste fluctuatii de ralanti(3000 rot/min cand calc ambreiajul primele 10 min, moare motorul,"da in nas", mers neregulat intr-un cuvant)
Problema este urmatoarea...cum sa-i fac corect resetarea de ECM...ce stiu eu:
-se scoate borna + a masinii (asta dupa ce a fost curatat IAC),in cazul meu
-se lasa 20-30 min cu borna scoasa ca ECM sa uite parametrii
-se pune borna +
-se porneste motorul
-se lasa 2-3 min la ralanti
-se porneste A/C...aaaa...operatiile se fac cu motorul cald!
-si cam atat stiu eu...
mai multe informatii privind curatarea IAC si resetare ECM la NUBIRA sunt bine venite!!!
numai bine!
|
Reset ECM + IAC nu este nici ca la Matiz nici ca la Cielo. Fiecare are particularitatile ei deci procedura pt. reset Nubira este:
-scoti borna de la baterie minim 1min;
-montezi borna la loc;
-pui contactul 5 sec;
-iei contactul 5sec;
-scoti fisele de la bobina;
-rotesti motorul fara a porni;
-iei contactul;
-montezi fisele la bobina;
-pornesti motorul;
-pornesti AC treapta de ventilare 1 pt. 10sec.
-opresti AC 10sec.
-pornesti iarasi AC 10sec tr.1;
-opresti AC 10 sec, dupa care opresti motorul.
Conditii pentru intrarea in regim normal:
-Se alege un traseu liber, astfel incat sa va permita sa circulati cu cel putin 60km/h;
-Folositi accelerari line si frana de motor;
-Insistati pe un regim de mers constant in treapta 4 cu 60-70km/h;
-Durata traseului 20-30min;
Daca vi se pare prea complicat, toate acestea se pot realiza pe tester si costa doar 50ron.
Bafta!
-