La tico si cu ac si fara pasii sunt urmatorii ca sa scoti ELECTROMOTORUL.
1 - SE DECONECTEAZA SI SE DA JOS BATERIA !
2 - se dau jos curelele de la alternator si ac
3 - se desfac firele de pe alternator si de pe sonda de presiune ulei
4 - se desface alternatorul din suporti se ridica cat mai sus si se leaga cu soricel/sarma
5 - se scot suportii alternatorului de pe blocul motor
6 - se da sonda de presiune ulei jos
7 - se desfac frele de pe electromotor (trebuie tubulara mica cu prelungitor ff scurt si crichet mic)
8 - se da jos tava bateriei (siuportu ala de plastic) si se desface conducta de apa de pe cutie doar din cele 2 suruburi de sus (ca sa poata fi mutata fata-spate 1 cm)
9 - se foloseste o cheie cardanica + tubulara + prelungitor si se desfac cele 2 suruburi de la electromotor
10 - sescoate pe jos electromotorul dar trebuie invartit de el pana se gaseste pozitia de iesire. Este o singura pozitie princ are iese si tot prin ea intra.
Pana acum am la activ vre-o 5 electromotoare scoase si remontate si pot sa ma laud ca il dau jos si il montez inapoi in maxim 1.30 ore

.
PS: DE PREFERAT SA AVETI RAMPA/ELEVATOR, ALTFEL O SA VA CAM TAVALITI PE SUB MASINA.
Ca sa puteti da ALTERNATORU jos pasii sunt urmatorii .
1 - SE DECONECTEAZA BATERIA !
2 - se dau curelele jos (ac si alternator)
3 - se dau jos firele alternatorului
4 - se ridica masina pe cric de partea dreapta
5 - se da jos roata
6 - se da jos fulia de la motor
7 - se indoaie tabla care inconjoara planetara inspre exterior cam 3 - 4 cm (asta ca sa nu va mai chinuiti sa dati jos bascula cu bara antiruliu ca sa scoateti planetara)
8 - se desface alternatoru
9 - se invarte pana se gaseste pozitia de iesire
10 - DUPA REPARARE si remontare se REINDOAIE TABLA ACEA INAPOI !