Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 19-02-12, 21:26   #1
Al3xutu1

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 16
Unhappy Daewoo Cielo modificari performante

Salutare a-s dori si eu sa stiu ce modificari pot fi aduse unui motor de cielo 1.5 8v gen ax cu came filtru sport chiuloasa supape.
Nu vreau ca sa aud sa-mi iau alta masina sau sa schimb motorul. Ms
Al3xutu1 is offline  
Old 19-02-12, 21:45   #2
dany323bmx

Stage 5
 
dany323bmx's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 354
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Pai in primul rand il poti duce la cati cai vrei , problema sunt banii
La inceput daca vrei ceva light poti face admisia, evacuarea, cu tot cu serpisori, benzina de 100, etc
dupa poti schimba injectoarele, pompa de benzina axa cu came, si cam atat

Alta varianta e Turbo
Aceasta este cam ce-a mai costuasa si tot nu prea vei reusi sa ii ridici puterea cu mult si sa fie fiabil


Parerea mea persoanala, cumperi un motor sfi de opel si ai din start 150 cp, motor fiabil, consum egal, poate chiar mai mic iar aceluia ii poti ridica muult mai usor puterea
__________________
Si inca ceva, Colin McRae si-a inceput cariera la 16 ani asa ca ignora-i pe cei care iti spun sa-ti bagi mintile in cap si sa-ti iei permisul mai intai si apoi cine stie ce troaca doar ca sa pari responsabil in ochii unora pentru care poate masina este doar un fier care te duce din A in B. Urmeaza-ti visul tau oricare ar fi ala si NICIODATA nu trai viata altuia
dany323bmx is offline  
Old 19-02-12, 21:56   #3
Al3xutu1

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 16
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Quote:
Originally Posted by dany323bmx View Post
Pai in primul rand il poti duce la cati cai vrei , problema sunt banii
La inceput daca vrei ceva light poti face admisia, evacuarea, cu tot cu serpisori, benzina de 100, etc
dupa poti schimba injectoarele, pompa de benzina axa cu came, si cam atat

Alta varianta e Turbo
Aceasta este cam ce-a mai costuasa si tot nu prea vei reusi sa ii ridici puterea cu mult si sa fie fiabil


Parerea mea persoanala, cumperi un motor sfi de opel si ai din start 150 cp, motor fiabil, consum egal, poate chiar mai mic iar aceluia ii poti ridica muult mai usor puterea
dupa cum am zis nu vreau sa aud de schimbat motorul.
Al3xutu1 is offline  
Old 19-02-12, 21:57   #4
Al3xutu1

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 16
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

plus ca vreau o lista cu tot ce poate fi modoficat la motorul de cielo 8v.
bani nu sunt oo problema. ii fac
Al3xutu1 is offline  
Old 19-02-12, 22:02   #5
dany323bmx

Stage 5
 
dany323bmx's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 354
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Pai daca vrei asa, il faci turbo, ai ajunge la 100+ cp , ai bagat deja 3000 euro poate mai mult... si dupa iti bubuie cum e?
asta e problema cu motoarele modificate, nu sunt fiabile!!!
Asta e parerea mea... daca tu nu vrei sa auzi e problema ta..
iar cineva nu cred ca ar reusi sa iti zica tot ce trebuie modificat
asa cu 500 de euro+ ai 150 cp din start si schimbi doar consumabilele


acum ramane la alegerea ta ce vrei sa faci

later: plus timpul de munca : Sa pui un sfi dureaza 1 sapt 2 max, dar asa ai putea sta cu masina saptamani, luni, etcc
dany323bmx is offline  
Old 19-02-12, 22:38   #6
Al3xutu1

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 16
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Quote:
Originally Posted by dany323bmx View Post
Pai daca vrei asa, il faci turbo, ai ajunge la 100+ cp , ai bagat deja 3000 euro poate mai mult... si dupa iti bubuie cum e?
asta e problema cu motoarele modificate, nu sunt fiabile!!!
Asta e parerea mea... daca tu nu vrei sa auzi e problema ta..
iar cineva nu cred ca ar reusi sa iti zica tot ce trebuie modificat
asa cu 500 de euro+ ai 150 cp din start si schimbi doar consumabilele


acum ramane la alegerea ta ce vrei sa faci

later: plus timpul de munca : Sa pui un sfi dureaza 1 sapt 2 max, dar asa ai putea sta cu masina saptamani, luni, etcc
nu exista este un tip care are 300 cp pe motor stock si interne stock si ala cum a reusit?
bun si cu rar cum fc sa dau spaga mai bn fac cv la masina de bani aia
Al3xutu1 is offline  
Old 19-02-12, 22:57   #7
dany323bmx

Stage 5
 
dany323bmx's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 354
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Hai ca nu mai inteleg
Pai avand in vedere ca ai zis ca banii nu sunt o problema banuiesc ca spaga la rar nu e o chestie extrema, avand in vedere costurile si fiabilitatea
numai softul costa peste 1000 de euro pt turbo
mai era un baiat pe celalalt forum cu cielo 1.5 tubo cu interne forjate si a scos 148 cp, dar oricum costurile sunt peste al unui sfi
Acum daca spui ca banii nu sunt o problema si iti permiti incepi cu o modificare a motorului prin a pune chiuloasa de 16v cu tot cu anexe, etc

Parerea mea ramane in continuare de schimbare a motorului cu un c20xe avand din start 150 cp
pun in continuare un video cu un cielo din ct cu motor c20xe stock
ps: in a 3-a ia 160kmh
https://www.youtube.com/watch?v=Wwi95QWlK88
dany323bmx is offline  
Old 19-02-12, 23:05   #8
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,828
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Nu exista motor de Cielo cu 300 cp fara modificari majore. Banuiesc ca te referi la acel Cielo rosu din afara, turbo.
Masina aia a devenit 16v si s-a modificat substantial motorul, sunt sigur de asta, desi proprietarul nu spune. Ma cam indoiesc ca a ramas 1.5...
Exista si la noi un Cielo turbo, are 140 cp, dupa o investitie de ~3000 euro. Renteaza? Eu zic ca nu...
Nici un SFI nu o sa pui cu 500 euro, probabil ca il cumperi doar cu banii astia. Inca 1500 euro o sa-i bagi in el ca sa-l refaci.

Oricum o dai, si cu turbo, si cu motor de Opel, tot e posibil sa ai probleme cu RAR-ul.

Mai ieftin si mai usor: clasica evacuare cap-coada, portarea sau polisharea galeriilor din chiulasa, comprimare chiulasa, admisie marita, poate chiar si alte injectoare, un soft...

Dar primul lucru pe care trebuie sa-l pui in plan e bugetul...
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline  
Old 20-02-12, 15:06   #9
Al3xutu1

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 16
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Nu exista motor de Cielo cu 300 cp fara modificari majore. Banuiesc ca te referi la acel Cielo rosu din afara, turbo.
Masina aia a devenit 16v si s-a modificat substantial motorul, sunt sigur de asta, desi proprietarul nu spune. Ma cam indoiesc ca a ramas 1.5...
Exista si la noi un Cielo turbo, are 140 cp, dupa o investitie de ~3000 euro. Renteaza? Eu zic ca nu...
Nici un SFI nu o sa pui cu 500 euro, probabil ca il cumperi doar cu banii astia. Inca 1500 euro o sa-i bagi in el ca sa-l refaci.

Oricum o dai, si cu turbo, si cu motor de Opel, tot e posibil sa ai probleme cu RAR-ul.

Mai ieftin si mai usor: clasica evacuare cap-coada, portarea sau polisharea galeriilor din chiulasa, comprimare chiulasa, admisie marita, poate chiar si alte injectoare, un soft...

Dar primul lucru pe care trebuie sa-l pui in plan e bugetul...
buget zic ca este am cam 80 de bete sa o modific
Al3xutu1 is offline  
Old 20-02-12, 15:23   #10
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,828
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Pai...
- admisia te-ar costa relativ ieftin: galeria facuta din inox + corp clapeta Espero = 5-600 lei max
- daca vrei alte injectoare: de Opel sau (din auzite) de VAG 1.8 T. Cele de Opel sunt pe culori, fiecare culoare identifica debitul de benzina. Totusi mai mult conteaza modul de pulverizare, sa fie cat mai bun. E cam 200-300 lei un set.
- evacuarea: stiu ca acum cativa ani, la Borla, era cam 2000 lei completa, cu tot cu serpi. Acum fac multi evacuari, nu stiu cat de bine, dar poate gasesti la un pret mai bun.
- demontat+montat chiulasa, garnituri, supape noi, antigel, portat galerii si comprimat motor: ~600 lei.
- soft: 2-300 euro, nu la "necunoscuti" care doar baga un program in ECU si aia e. Recomand Rabanne sau Master Tuner.
Un total, in mare, cred ca te-ar duce la 5000 lei.

Un alt motor, daca ai noroc sa-l gasesti in stare buna, te-ar costa cam 5-600 euro, dar nici la ala nu poti fii sigur ca nu ai nevoie sa investesti in el. Plus manopera pt montaj, plus riscurile cu ARR-ul, plus ca la ITP trebuie sa il dai jos si sa pui motorul stock inapoi pe masina...

Orice ai face, dar in special daca cresti puterea, iti recomand sa umblii si la frane, sa pui discuri pe 256 pe fata, etrieri corespunzatori (nu o sa mai intre jantele pe 13), punte cu discuri pe spate, eventual si o suspensie sport pt stabilitate...
Geo_ZGA is offline  
Old 20-02-12, 16:09   #11
Al3xutu1

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 16
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Pai...
- admisia te-ar costa relativ ieftin: galeria facuta din inox + corp clapeta Espero = 5-600 lei max
- daca vrei alte injectoare: de Opel sau (din auzite) de VAG 1.8 T. Cele de Opel sunt pe culori, fiecare culoare identifica debitul de benzina. Totusi mai mult conteaza modul de pulverizare, sa fie cat mai bun. E cam 200-300 lei un set.
- evacuarea: stiu ca acum cativa ani, la Borla, era cam 2000 lei completa, cu tot cu serpi. Acum fac multi evacuari, nu stiu cat de bine, dar poate gasesti la un pret mai bun.
- demontat+montat chiulasa, garnituri, supape noi, antigel, portat galerii si comprimat motor: ~600 lei.
- soft: 2-300 euro, nu la "necunoscuti" care doar baga un program in ECU si aia e. Recomand Rabanne sau Master Tuner.
Un total, in mare, cred ca te-ar duce la 5000 lei.

Un alt motor, daca ai noroc sa-l gasesti in stare buna, te-ar costa cam 5-600 euro, dar nici la ala nu poti fii sigur ca nu ai nevoie sa investesti in el. Plus manopera pt montaj, plus riscurile cu ARR-ul, plus ca la ITP trebuie sa il dai jos si sa pui motorul stock inapoi pe masina...

Orice ai face, dar in special daca cresti puterea, iti recomand sa umblii si la frane, sa pui discuri pe 256 pe fata, etrieri corespunzatori (nu o sa mai intre jantele pe 13), punte cu discuri pe spate, eventual si o suspensie sport pt stabilitate...
aha ms
Al3xutu1 is offline  
Old 21-02-12, 14:03   #12
Teroarea

Stage 5
 
Teroarea's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,248
Member of:
[CITROEN]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

bai copile sti ceva? ca ajungi sa ma scoti din sarite cu cei 8000ron pe care spui ca ii ai. esti acelasi copil care batea campii cu tata mecanic si cu cielo 4x4 lasa ne cu aberatile tale de 2lei pune mana si invata ! ti ai luat permisul si deja visezi la cai putere .de aia 8000lei iti iei instalatie de gaz si te plimbi fericit si ieftin pe timp de vara cu puicutele de liceu. Aici este un forum unde oamenii vin cu intrebari constructive isi prezinta proiectele , nu avem nevoie de visurile si de aberarile tale. nu zice nimeni sa nu ajuti cu sfaturi dar nu poti da sfaturi unui user cu 7posturi si deja cu 2 conturi, pe care il doare mana sa scrie pe google sau la search pe forum sunt lucruri discutate si de comprimare si de portare si de tot pentru diferite tipuri de masini inspiratie exista cacalau maria ta. singura problema este lenea ! chestia aia cu dat mura in gura pe care tu nu o meriti !!
__________________

Last edited by Teroarea; 21-02-12 at 14:07.
Teroarea is offline  
Old 21-02-12, 15:55   #13
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,828
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Corect Teroarea... uite ca nu mi-am dat seama, am raspuns fara sa fiu atent la "detalii"... rezolvam problema.
Geo_ZGA is offline  
Old 21-02-12, 19:20   #14
dany323bmx

Stage 5
 
dany323bmx's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 354
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

auu, deci tot el este cel cu cielo 4x4?
app, referitor la topciul acela ca o paranteza, pt ce dracu trebuie 4x4 pe cielo?
sau ai vazut la curse sau ai auzit ca trebuie 4x4 pt a pune toata puterea jos?? aa, ce putere? 75 de martoage obosite? pana la urma cel mai bine ori schimbi motoru, ori il lasi pe asta asa cum si el te va tine fara probleme
dany323bmx is offline  
Old 22-02-12, 19:36   #15
Al3xutu1

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 16
Default Re: Daewoo Cielo modificari performante

Quote:
Originally Posted by dany323bmx View Post
auu, deci tot el este cel cu cielo 4x4?
app, referitor la topciul acela ca o paranteza, pt ce dracu trebuie 4x4 pe cielo?
sau ai vazut la curse sau ai auzit ca trebuie 4x4 pt a pune toata puterea jos?? aa, ce putere? 75 de martoage obosite? pana la urma cel mai bine ori schimbi motoru, ori il lasi pe asta asa cum si el te va tine fara probleme
in vine nu stiu despre ce vorbiti despre tipu ala cu cielo 4x4 cred ca confuzi ca am 80 de mil poate fi o coincidenta.
ma rog credeti ce vreti voi nu pre mi-ati fost de ajutor eu va zic cv iar voi ma ..... la cap cu motoru vostru
Al3xutu1 is offline  
- Copyright 2020 4Tuning -