Sau mai corect gramatical... nu se intelege nimic din ce spui tu. Si ceea ce se intelege, este gresit.
Eu sunt lamurit complet ce "este" sonda Lambda, nu am nevoie de google. La fel, stiu sigur ca in orice motor pe benzina intra benzina, daca reusim sa evitam asta inseamna ca inventam motorul cu functionare pe aer
Benzina in exces inseamna depuneri pe bujii, in interiorul camerei de ardere si pe pistoane si supape, dar asta nu inseamna ca pierzi compresie, ci doar ca in timp ingreunezi functionarea motorului. In alta parte nu are unde sa se duca benzina in exces, decat pe evacuare.
Am intrat, am citit. Stiam de ele, dar nu cu denumirea asta... nu m-au convins atunci, nu m-au convins nici acum. Sunt niste filtre cu prize de aer si tubulatura, nimic mai mult. Nu vad de unde supraaspirarea si nici inventia in asta... se practica de multi ani montarea filtrelor sport (in general conice) si tubulaturilor care sa aduca aer rece din afara. La fel si protectiile termice.
Iar afirmatiile de pe site, la fel ca cele ale tale, ca un filtru ar mari puterea si ar scadea consumul cu 10-15%, sunt total nefondate. Poate in cazul unei masini vechi, cu filtrul de aer si tubulatura subdimensionate, sa apara un mic castig de putere. Sunt atat de multe variabile si atat de multe diferente intre masini/modele, incat nu vad cum ar putea garanta asa ceva pt toate.