Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Renault tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 18-07-11, 18:58   #1
Logan100cp

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 492
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Competitor CNCA]
Default Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

Stie careva preturi de achizitie, ce anume trebuie modificat, se merita?

Vreau sa trec de pragul de 250cp cu acest motor!! Ce anume modificari credeti ca am nevoie?? Preturi??

Eu personal stiu cam ce trebuie, dar vreau sa vad daca e ceva la ce nu m-am gandit eu!
Logan100cp is offline   Reply With Quote
Old 18-07-11, 20:31   #2
_andrei_

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 27
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

de meritat nu o sa merite
cat platesti pentru toate piesele plus munca plus masina care sta pe dreapta plus anexele (frane, suspensii etc) ar putea sa ajunga la cat valoreaza masina in acest moment.

concluzia la care am ajuns eu, ca am cautat destule nopti proiecte de renault 1.6 facute turbo sau cu puterea crescuta prin si alte metode in afara de filtru-evacuare-soft, este ca ar putea fi crescuta putin compresia sa se ajunga la cat are twingo rs(are acelasi motor: k4m854 133cp stock) plus o resoftare si se ajunge pe la 140cp.

era un megane 2 pe forumul renault cu motor 1.6 cu soft stage 2 dus la 140cp
(nu stiu exact ce inseamna stage 2 si ce alte modificari mai are)

clio gt are motorul 1.6 turbo la 128cp din fabrica. ai putea sa te interesezi ce componente sunt diferite fata de 1.6 aspirat

aveam niste linkuri cu niste proiecte interesante pe motorul asta, dar trebuie sa le caut. daca le vrei da-mi un pm

sa ne tii la curent cu informatiile pe care le gasesti
_andrei_ is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 10:30   #3
Logan100cp

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 492
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Competitor CNCA]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

Ca sa ajung la maxim 160cp, imi trebuie doar turbina(garret gt20 sau gt25) + serpisori + evacuare + soft + intercooler si furtunele aferente cu motorul STOCK!

Ca sa ajung la maxim 300cp, pe langa cele enumerate mai sus mai am nevoie de pistoane + biele (1500euro), calculator separat management (400euro), intercooler mai mare, intercooler pentru racire ulei ... etc ... investitie de circa 3000euro pentru piese + montaj!

In ambele cazuri de mai sus, axele stock rezista!

Mai e o varianta, de circa 150cp aspirat. Asta insemnand alte pistoane pentru a mari compresia in motor. De aceasta varianta nu stiu mai niciun detaliu!
Logan100cp is offline   Reply With Quote
Old 24-07-11, 13:42   #4
dice18

Stage 5
 
dice18's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 398
Question Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

are idee cineva cum se repara geamurile de laguna 2 ?
dice18 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 11:26   #5
Logan100cp

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 492
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Competitor CNCA]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

M-am interesat pentru modificarea motorului ... ca sa reziste la 180cp trebuiesc schimbate bielele in motor. Restul sunt doar detalii, bani sa fie!
Logan100cp is offline   Reply With Quote
Old 30-11-11, 19:31   #6
sequention_cielo

Stage 5
 
sequention_cielo's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 375
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

si eu tot am citit sa mai modific ceva la pitic dar nu prea am gasit, am citit mult si despre 1.6 de pe clio gt si nu-mi apare niciunde ca ar fi turbo, deci nu stiu cum a ajuns la 128 de cai
sequention_cielo is offline   Reply With Quote
Old 01-12-11, 19:22   #7
Eugen_TL
Renault Driver

Stage 5
 
Eugen_TL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,658
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

De ce atata chin cand poti renunta la motor si pune un alt motor mai mare cu o putere mai mare din fabrica si mai fiabil? In functie de ce motor ai pune ai avea mai putin sau mai mult de modificat...
__________________
Megane 2 my edition
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5673253
Eugen_TL is offline   Reply With Quote
Old 02-12-11, 00:22   #8
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

Quote:
Originally Posted by Logan100cp View Post
Ca sa ajung la maxim 160cp, imi trebuie doar turbina(garret gt20 sau gt25) + serpisori + evacuare + soft + intercooler si furtunele aferente cu motorul STOCK!

Ca sa ajung la maxim 300cp, pe langa cele enumerate mai sus mai am nevoie de pistoane + biele (1500euro), calculator separat management (400euro), intercooler mai mare, intercooler pentru racire ulei ... etc ... investitie de circa 3000euro pentru piese + montaj!

In ambele cazuri de mai sus, axele stock rezista!

Mai e o varianta, de circa 150cp aspirat. Asta insemnand alte pistoane pentru a mari compresia in motor. De aceasta varianta nu stiu mai niciun detaliu!

tu crezi ca caii putere cresc asa de usor?cu 3000 euro nu faci nici jumatate din ceea ce ai scris tu mai sus,plus ca pe langa astea tu nu ai luat in calcul cutia de viteze si franele !
MIRCAT is offline   Reply With Quote
Old 02-12-11, 18:01   #9
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

sau poti cumpara 1.8 16v care are 130 de cai si face 8200 de ture fata de ce ai tu acum e un pas inainte sau poti cauta 2.0 16v de pe megane coupe sau vreun clio sport...daca vrei turbo se vinde un 1.8 16v care a fost transformat...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 10-12-11, 12:26   #10
Logan100cp

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 492
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Competitor CNCA]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

Mai e treaba cu renault gordini ( cel de 130cp ), are cineva ceva detalii legat de el??

Cu 3000E iau si fac urmatoarele:
-pistoane
-biele
-turbina
-calculator de management
-evacuare cap-coada
si poate si intercooler-ul
Logan100cp is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 11:45   #11
Valentin_N

Stage 2
 
Valentin_N's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 41
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

3000 de euro e o estimare optimista pentru ce vrei tu. Eu am bagat mai mult de atat pana acum in a mea (Logan 1.6 16v) si nici macar n-am ajuns la jumatate.
Uite o lista generala de piese. Acolo unde am pus pret, am cumparat, unde nu e pret n-am inca piesa respectiva.
1. pistoane forjate: 600 euro (Iapel)
2. biele forjate: 700 euro (TFC Engineering)
3. ceasuri+senzori seriosi: 400 euro
4. serpi 300 de euro (custom)
5. traseu evacuare.
6. turbina (sponsorizare in cazul meu, nu stiu preturile la vanzare din pacate)
7. management: 500 euro (Megasquirt)
8. admisie: 600 de euro (dbilas flowtec). Nu cred ca admisia stoc de plastic va tine mult peste 1bar. Oricum pozitionarea clapetei in spatele motorului ocupa din locul necesar montarii turbinei. Daca pastrezi admisia standard, intercoolerul va fi inutil, avand in vedere ca corpul clapeta e la 10cm de turbina. Este absolut necesar sa muti clapeta in fata motorului prin montarea unei admisii scurte cum e cea de la dbilas sau una custom care s-ar putea sa te scoata mai ieftin.
9. traseu admisie + intercooler.
10. ambreiaj + placa de presiune sanatoase. Cele standard garantat n-or sa reziste. Eu inca sunt in cautari. ma astept la cateva sute de euro de plata.
11. injectoare mai mari si pompa de benzina.
12. cutia de viteze n-o sa reziste mult la peste 300nm. o sa fie nevoie fie de o cutie de clio RS care tine peste 200cp si accepta si LSD, fie consideri cutia standard ca fiind consumabila.
13. modificari adiacente absolut necesare: frane mai bune, suspensii sport, ranforsare cadru si suporti motor. Eu am cheltuit deja 400 de euro pe frane si aproape 500 de euro pe suspensii.
14. manopera.
15. soft pe dyno.
Daca vrei sa faci toate modificarile la pret de retail, o sa sari ca popa de 5000 de euro.
Valentin_N is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 17:44   #12
Ovi_King

Stage 3
 
Ovi_King's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 117
Member of:
[SEAT]
[RENAULT]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

Intrebare: Nu e mai usor cu un compresor? si pe mine ma intereseaza asemenea modificari pentru motorul meu aspirat de pe renault.
Ovi_King is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 18:08   #13
Logan100cp

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 492
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Competitor CNCA]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

Tot iti trebuie internele + altele

Si pe langa astea mai scoti si AC-ul(daca ai) ... ceea ce in bucuresti - vara, nu se merita!
Logan100cp is offline   Reply With Quote
Old 18-02-12, 20:59   #14
Ovi_King

Stage 3
 
Ovi_King's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 117
Member of:
[SEAT]
[RENAULT]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

detaliaza un pic te rog cu scosul de AC
Ovi_King is offline   Reply With Quote
Old 18-02-12, 21:57   #15
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo

e simpul ,nu ai unde sa pui compresorul nu are loc de aerul conditionat ....
desi se poate cu unele modificari ......ori ce e posibil
dar cu costuri enorme
911lau is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -