Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Competitor CNCA]
Re: Modificare K4M 1.6 16v in K4M 1.6 16v Turbo
911lau cat mai ai pana scoti buburuza la plimbare?
Legat de AC ... ca sa pui compresorul trebuie sa scoti AC-ul, altfel costa prea mult si nu se renteaza! Am ajuns la parerea ca tot aspirat e mai bine, dar si aici merg unele modificari pentru a mari puterea!
Noi facem acum un K4M Turbo pentru masina noastra de raliu/vtm...pentru aprox 250 de cai, trebuie regandit tot in motor, pana la instalatia de ulei, cuzineti mai lati, etc... tot absolut...trebuie sa ai in vedere ca la turbo cuplu este mult mai mare ca la aspirate, si cuplu rupe fieru...
K4M-uri turbo gasesti pe ClioSport.net si pe youtube pe la cativa brazilieni nebuni.
Bielele standard tin cam 180cp dupa care o iau care incotro! :P
Cu pistone si biele forjate, cu trenul de supape standard motorul tine 300cp fara probleme.