Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Renault tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 27-04-06, 19:38   #1
Mach 1 Motorsport

Stage 2
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 32
Default Renault

Va stam la dispozitie pt. prepararea motoarelor,electronica, cutii de viteze calculate pt accelerare pe 400m, totul la Mach 1 Motorsport cu o experienta de peste 15 ani in raliu si VTM.
Mach 1 Motorsport is offline   Reply With Quote
Old 30-04-06, 07:41   #2
Byk

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
Default Re: Renault

Felicitari, o initiativa de laudat!
Acum problema mea: am un Renault 5 Alpine Turbo '85 care are, din fabrica, carburatorul aspirat, deci turbina intre carburator si galeria de admisie, sistem care sincer sa fiu nu prea l-am vazut la alte masini turbo. Eu m-am gandit sa trec pe carburator suflat, ca la R5 GT Turbo, sa-i pun intercooler, dump valve si ce o mai trebui. Intrebarea mea este daca voi "vedea" intr-adevar vreo crestere a puterii? Raspunsul la accelerare ar trebui sa fie clar mai bun, dar nu sunt sigur in legatura cu puterea, din ce stiu eu R5 GT Turbo au raportul de compresie diferit, adica 7,9:1 fata de 8,5:1 cat am eu, in felul asta reusind sa creasca mai mult presiunea turbinei fata de mine. Exista posibilitatea sa pun o garnitura de chiulasa mai groasa?
Multumesc anticipat!
Byk is offline   Reply With Quote
Old 01-05-06, 12:19   #3
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default Re: Renault

Quote:
Originally Posted by Byk
Felicitari, o initiativa de laudat!
Acum problema mea: am un Renault 5 Alpine Turbo '85 care are, din fabrica, carburatorul aspirat, deci turbina intre carburator si galeria de admisie, sistem care sincer sa fiu nu prea l-am vazut la alte masini turbo. Eu m-am gandit sa trec pe carburator suflat, ca la R5 GT Turbo, sa-i pun intercooler, dump valve si ce o mai trebui. Intrebarea mea este daca voi "vedea" intr-adevar vreo crestere a puterii? Raspunsul la accelerare ar trebui sa fie clar mai bun, dar nu sunt sigur in legatura cu puterea, din ce stiu eu R5 GT Turbo au raportul de compresie diferit, adica 7,9:1 fata de 8,5:1 cat am eu, in felul asta reusind sa creasca mai mult presiunea turbinei fata de mine. Exista posibilitatea sa pun o garnitura de chiulasa mai groasa?
Multumesc anticipat!
Ceea ce vrei tu sa schimbi este modul in care face acum motorul amestecul benz-aer, va merge in momentul in care schimbi tubina, carburatorul, aprinderea. Dupa care poti monta intercolerul, BOV si alte accesorii care te ajuta sa optimizezi motorul. Cat despre compresie, atata timp cat nu depasesti 8,7:1 nu vei avea probleme cu o presiune pana la 1 bar.
__________________
Sevi
sevi is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 20:36   #4
Byk

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
Default Re: Renault

De carburator stiam, am deja unul de 5 GT Turbo, dar de ce trebuie sa schimb turbina si aprinderea?
Multumesc.
Byk is offline   Reply With Quote
Old 24-05-06, 23:58   #5
vsa

Stage 4
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 252
Default Re: Renault

Quote:
Originally Posted by Mach 1 Motorsport
Va stam la dispozitie pt. prepararea motoarelor,electronica, cutii de viteze calculate pt accelerare pe 400m, totul la Mach 1 Motorsport cu o experienta de peste 15 ani in raliu si VTM.
Mai baieti ce sa spun eu am trimis deja un mail la voi si de o luna inca nu am primit nici un raspus!!! Deci mai repet intrebarea o data: Eu am un Renault Laguna 20 16v din 2003 si vreau sa fac la motor tot ce se poate ca sa am si eu ceva demaraj si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta sau nu si cit ma costa si ce modificari vreti sa imi faceti si ce garantie am,si ce calitate puteti oferii!!!Multumesc!
vsa is offline   Reply With Quote
Old 27-05-06, 21:37   #6
mara

Stage 4
 
mara's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
Default Re: Renault

Quote:
Originally Posted by vsa
Mai baieti ce sa spun eu am trimis deja un mail la voi si de o luna inca nu am primit nici un raspus!!! Deci mai repet intrebarea o data: Eu am un Renault Laguna 20 16v din 2003 si vreau sa fac la motor tot ce se poate ca sa am si eu ceva demaraj si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta sau nu si cit ma costa si ce modificari vreti sa imi faceti si ce garantie am,si ce calitate puteti oferii!!!Multumesc!
Ai de asteptat, aici numai bla, bla ...eu am fost la service mach 1 si nu sunt foarte profi cu exceptia catorva baieti si un inginer, de la receptie incep cu vrajeala. Am scris intr-un topic ce am patit pe acolo da nu-l mai gasesc!
mara is offline   Reply With Quote
Old 27-05-06, 23:21   #7
vsa

Stage 4
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 252
Default Re: Renault

Quote:
Originally Posted by mara
Ai de asteptat, aici numai bla, bla ...eu am fost la service mach 1 si nu sunt foarte profi cu exceptia catorva baieti si un inginer, de la receptie incep cu vrajeala. Am scris intr-un topic ce am patit pe acolo da nu-l mai gasesc!
Mersi de indrumare,deci clar nu ma mai intereseaza daca e vorba de asa,sunt satul de seriozitatea din Rominia si de meseriasii de aici!!!Ma duc in Polonia sau in Grecia ca aia sunt f priceputi doar ca la noi in tara imi era mult mai comod!!!
vsa is offline   Reply With Quote
Old 16-09-06, 15:58   #8
B.v.L

Stage 5
 
B.v.L's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 863
Member of:
[Fiat]
[MERCEDES]
Default Re: Renault

am si eu un renault 19 1.8 135cp aerisire capota din fabrica la fel si spoilere praguri , genti + cauciuc subtire , suspensii sport , scaune sport , volan sport si as dori sa o pregatesc pe 400m . as dori niste preturi si chestii care trebuie adaugate/schimbate sau modificate . astept raspuns
__________________
Fiat Punto III 1.2i 60 cp 2004 - Under Construction
Mercedes E220 150 cp 2002 - sold
Opel Calibra 2.0 16v 150 cp
Yamaha Raptor 700r SE 2007 - sold
Yamaha Blaster YFS200r quad 2003 - de vanzare - https://forum.4tuning.ro/475-vanzari-...ster-quad.html
B.v.L is offline   Reply With Quote
Old 23-09-06, 08:48   #9
dog

Stage 3
 
dog's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 129
Default Re: Renault

la un 1,4 pe carburator dublu corp ,ce se poate face?
dog is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -