Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > BMW tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 30-01-07, 19:13   #1
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Admisie marita 320d.

Acum cateva zile am vrut sa-mi schimb filtrul de aer la 3-arul meu. Din cauza ca u aveam cheile necesare, nuam reusit, dar am constatat ca desi furtunul admisiei de aer era destul de larg, pe interior avea o palnie care il ingusta.
Eu am taiat-o, si astfel, zic eu am dublat admisia de aer. Sound-ul s-a schimbat, si acum imi pare mai elastica in acceleratie. urmeaza u filtru kn si izolare conductei cu azbest, astfel creand un kit cold air. dupa asta, urmeaza izolarea evacuarii si crearea unui by-pass la evacuare sa pot scurta traseul cand motorul depaseste 3000 de ture.
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 28-01-08, 22:57   #2
marius470

Stage 2
 
marius470's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 56
Talking Re: Admisie marita 320d.

ce tare...zici k se simte diferentza la acceleratie.la ce te referi cand spui k s-a skimbat si soundul?....cum suna...mai gros....sau...?s aude turbina mai tare?....am si eu un 318 din 2003...si vreau sa-i skimb filtrul...plus un chip ceva(am vzt ceva race stage care creste puterea cu vreo 55 d cai)
marius470 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-08, 09:40   #3
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Admisie marita 320d.

sunetul s-a schimbat, dar sa nu te astepti la ceva drastic, dar suna o idee mai gros...

filtrul poti sa-ti pui un KN care vine in locul lui original, ca daca nu tre sa faci ceva modificari sa-ti pui unu conic...

cat despre cip, eu te sfatuiesc sa nu -ti pui varianta race decat daca ai de gand sa-to schimbi consumabilele din 5000 in 5000 de km si sa nu mergi mai tot timpul peste 3500 de ture, ca o sa-ti crape turbina...si asa, dupa resoftare, tre sa ai grija mai multa de masina... oricum un cip normal iti da cam 30 e cai, o crestere destul de buna zic eu...daca o sa vrei mai mult, iti sugerez sa-ti schimbi si turbina cu una mai mare
bakal is offline   Reply With Quote
Old 12-05-08, 16:28   #4
[ A l i n ]™ 2006

Stage 4
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 203
Default Re: Admisie marita 320d.

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
Acum cateva zile am vrut sa-mi schimb filtrul de aer la 3-arul meu. Din cauza ca u aveam cheile necesare, nuam reusit, dar am constatat ca desi furtunul admisiei de aer era destul de larg, pe interior avea o palnie care il ingusta.
Eu am taiat-o, si astfel, zic eu am dublat admisia de aer. Sound-ul s-a schimbat, si acum imi pare mai elastica in acceleratie. urmeaza u filtru kn si izolare conductei cu azbest, astfel creand un kit cold air. dupa asta, urmeaza izolarea evacuarii si crearea unui by-pass la evacuare sa pot scurta traseul cand motorul depaseste 3000 de ture.
la fel am facut si eu acu 2 zile. am schimbat filtru de aer si filtru epurator. dar totusi, ma gandesc ca nu de prosti au facut tubulatura aia asa. deci care e explicatia?
[ A l i n ]™ 2006 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-08, 17:49   #5
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Admisie marita 320d.

un producator, ca sa poata sa scoata un consum scazut si un nivel al noxelor cat mai coborat, apeleaza la restrictii asupra motoarelor. aer mai putin inseamna motorina mai putina, deci consum si noxe mai mici
bakal is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 13:18   #6
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Admisie marita 320d.

Unele motoare sunt "strangulate" din admisie si evacuare, din mai multe motive, care au mai putina legatura cu noxele si mai mult cu nivelul de zgomot sau cu posibilitatea de tuning (nu intotdeauna ii convine fabricantului ca niste "baieti destepti" sa se joace cu un boost-controller manual sau cu presiunea de benzina pana fac praf turbina sau topesc o gaura intr-un piston, dupa care sa vina si sa ceara reparatii pe garantie).

Nu stiu cum e la E46, dar la 1.8T "trompa" de la admisia de aer (de la far pana la cutia filtrului de aer) are o portiune cu diametrul de 45mm. Cand am eliminat-o (aveam deja soft), comportamentul motorului la peste 4000rpm s-a schimbat sesizabil. Testele pe dyno cu si fara tubulatura de aer (trompa+filtru+cutie) au dat niste rezultate surprinzatoare...

Ma intereseaza posibilitatea deschiderii admisiei si eventual modificarii evacuarii la un 320i E90 (motor N46B20, fabricatie 2005. Nu sunt eu proprietarul). Masina va suferi si o modificare de soft sau Unichip, pentru a castiga cativa CP cu costuri rezonabile

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 20-01-09, 10:41   #7
Dannyromdan

Stage 5
 
Dannyromdan's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of:
[DACIA]
Default Re: Admisie marita 320d.

Da io sunt curios , ce s-ar intampla daca masian ar merge fara filtru de aer ... intra aer cu gunoaie in cilintru , le arde si le scoate .... strica pe acolo ceva ?? La diesel mai inteleg ca sunt mai complicate , da benzina ??
__________________
Niciodata Infrant, Niciodata Plangand, Mereu Optimist, Todeauna Stelist !!!
62 Ne Vrem Clubul Inapoi !!!

http://www.fcsteaua.ro/index/section...s/article/6640
Dannyromdan is offline   Reply With Quote
Old 20-01-09, 18:07   #8
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Admisie marita 320d.

Daca tu crezi ca motorul poate "arde si scoate" pietricele si/sau nisip... probabil ca ai inventat un nou tip de motor si concurezi la Premiul Nobel

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 20-01-09, 20:20   #9
Dannyromdan

Stage 5
 
Dannyromdan's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of:
[DACIA]
Default Re: Admisie marita 320d.

Pai daca vine vorba de pietricele si pizip pui si un ciorap ) .... da tehnic , daca intra nisip ce are?? Se zgarie bloc-motoru ??
Dannyromdan is offline   Reply With Quote
Old 23-01-09, 10:12   #10
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Admisie marita 320d.

mizeria creaza depuneri pe supape, cilindri, injectoare..si cand o sa se adune prea multa, nu o sa mai mearga motorul...de aceea se folosesc filtre de aer
bakal is offline   Reply With Quote
Old 03-02-09, 16:12   #11
cj90rzv
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 201
Default Re: Admisie marita 320d.

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
sunetul s-a schimbat, dar sa nu te astepti la ceva drastic, dar suna o idee mai gros...

filtrul poti sa-ti pui un KN care vine in locul lui original, ca daca nu tre sa faci ceva modificari sa-ti pui unu conic...

cat despre cip, eu te sfatuiesc sa nu -ti pui varianta race decat daca ai de gand sa-to schimbi consumabilele din 5000 in 5000 de km si sa nu mergi mai tot timpul peste 3500 de ture, ca o sa-ti crape turbina...si asa, dupa resoftare, tre sa ai grija mai multa de masina... oricum un cip normal iti da cam 30 e cai, o crestere destul de buna zic eu...daca o sa vrei mai mult, iti sugerez sa-ti schimbi si turbina cu una mai mare


consumul a crescut ? k e ft interesant ))
cj90rzv is offline   Reply With Quote
Old 04-02-09, 15:10   #12
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Admisie marita 320d.

pai doar la faptul ca am taiat admisia, nu...dupa resoftare, la mers constant cu 120km/h cu pilot automat, consumul a scazut cam cu 0,1-0,5 litri motorina depinde de incarcatura masinii si de inclinatia drumului....dar mai important e faptul ca nu a crescut mult in ture mari, in regim de sarcina maxima....
bakal is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -