Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > BMW tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 28-04-11, 11:18   #1
ukyobob

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 393
Default low, low

cat de jos poti lasa un e36 fara sa ai probleme cu drumurile noastre???

-am lasato de fata km ( 10 cm bara de sol si pragurile 9 cm) (specific bara nu are momentan lip-ul)
- probleme masina ainceput sa km topaie , dak pun bara de ridigizare pe oale ma ajuta??
msss mult , astept parerile voastre.
__________________
ukyobob is offline   Reply With Quote
Old 28-04-11, 15:10   #2
da_joint
BMW Driver

Stage 5
 
da_joint's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
Default Re: low, low

Nu are nici o legatura bara de rigizare care se pune intre oale cu topaitul masinii.
Bara se pune pentru cu totul si cu totul altceva.
da_joint is offline   Reply With Quote
Old 28-04-11, 16:42   #3
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: low, low

Quote:
Originally Posted by ukyobob View Post
cat de jos poti lasa un e36 fara sa ai probleme cu drumurile noastre???

-am lasato de fata km ( 10 cm bara de sol si pragurile 9 cm) (specific bara nu are momentan lip-ul)
- probleme masina ainceput sa km topaie , dak pun bara de ridigizare pe oale ma ajuta??
msss mult , astept parerile voastre.
Evident nu ai pus problema cum trebuie.
Ce inseamna probleme ?
Depinde de stilul fiecaruia de mers, nervii, rabdarea, si cunostintele de abordare a unor situatii 'problematice'.

Unii au probleme si cu suspensia stock, si pun inaltatoare, altii merg de cativa ani cu ele lasate, sparg bai de ulei, casete de directie, rup bari stabilizatoare, sparg filtre de benzina, crapa bari fata, indoaie praguri, etc, si tot nu considera ca au probleme cu drumurile


Iar bara de rigidizare, de ce crezi ca se numeste de rigidizare? sa iti faca masina mai rigida, nu mai moale, deci in nici un caz nu o sa tzopaie mai putin masina.

Daca tzopaie, e de vina suspensia ta, care nu lucreaza corespunzator.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 29-04-11, 00:43   #4
ukyobob

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 393
Default Re: low, low

Quote:
Originally Posted by Skillzu View Post
Evident nu ai pus problema cum trebuie.
Ce inseamna probleme ?
Depinde de stilul fiecaruia de mers, nervii, rabdarea, si cunostintele de abordare a unor situatii 'problematice'.

Unii au probleme si cu suspensia stock, si pun inaltatoare, altii merg de cativa ani cu ele lasate, sparg bai de ulei, casete de directie, rup bari stabilizatoare, sparg filtre de benzina, crapa bari fata, indoaie praguri, etc, si tot nu considera ca au probleme cu drumurile


Iar bara de rigidizare, de ce crezi ca se numeste de rigidizare? sa iti faca masina mai rigida, nu mai moale, deci in nici un caz nu o sa tzopaie mai putin masina.

Daca tzopaie, e de vina suspensia ta, care nu lucreaza corespunzator.
bara de rigidizare nu e o optiune buna...
deci pot face ceva sa nu mai topaie??? e km deranjant la drumurile noastre si mie km frik la viteza sa nu topaie sa ma arunce de pe carosabil
ukyobob is offline   Reply With Quote
Old 29-04-11, 07:14   #5
da_joint
BMW Driver

Stage 5
 
da_joint's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
Default Re: low, low

Ce fel de suspensie ai? Bucsile,bieletele in ce stare sunt?dupa ce ai coborat masina ai refacut geometria?
da_joint is offline   Reply With Quote
Old 30-04-11, 00:21   #6
ukyobob

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 393
Default Re: low, low

Quote:
Originally Posted by da_joint View Post
Ce fel de suspensie ai? Bucsile,bieletele in ce stare sunt?dupa ce ai coborat masina ai refacut geometria?
sincer nu am refacut geometria, si km majoritatea pieselor au km 2 ani , ar km trebui schimbate
ukyobob is offline   Reply With Quote
Old 16-06-11, 15:02   #7
ziemenz

Stage 5
 
ziemenz's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 701
Member of:
[BMW]
Default Re: low, low

Cel mai optim low pentru drumurile noastre plus ceva confort sa nu-ti cada pietrele de la rinichi a fost un weitec fix 40/40, si joasa si confortabila, o placere sa te plimbi cu masina. Avantaje: frumos aspectul masinii per total, perfecta pr drumurile romaniei avand confort la denivelari si gropi, frana buna pe drum denivelat. Dezavantaj: nu ai stabilitate pe curbe, se apleaca masina prea mult

Acum am billstein si e dura ca toti dracii, e buna pt curbe in viteza, stabilitate,etc, dar la denivelarile din drumurile noastre risti sa sari cu masina dupa sosea daca ai viteza, in schimb pe asflat drept si curbe e lipita la propiu si poti sa fortezi masina pana in limitele de aderenta a celor 4 gume.
Avantaje: aderenta mult mai buna pe curbe si asflat drept, aspect nota 10. Dezavantaje: confort nota 2-3, frana pe denivelari putin mai proasta.

Jom reglabila. Avantaj: doar frumoasa. Dezavantaje: garla, nu stie sa faca nimic, e mult mai moale decat o suspensie SH obosita.
ziemenz is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -