28-04-11, 11:18
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 393
|
low, low
cat de jos poti lasa un e36 fara sa ai probleme cu drumurile noastre???
-am lasato de fata km ( 10 cm bara de sol si pragurile 9 cm) (specific bara nu are momentan lip-ul)
- probleme masina ainceput sa km topaie , dak pun bara de ridigizare pe oale ma ajuta??
msss mult , astept parerile voastre.
__________________
|
|
|
28-04-11, 15:10
|
#2
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of: [BMW] [2 Roti]
|
Re: low, low
Nu are nici o legatura bara de rigizare care se pune intre oale cu topaitul masinii.
Bara se pune pentru cu totul si cu totul altceva.
|
|
|
28-04-11, 16:42
|
#3
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: low, low
Quote:
Originally Posted by ukyobob
cat de jos poti lasa un e36 fara sa ai probleme cu drumurile noastre???
-am lasato de fata km ( 10 cm bara de sol si pragurile 9 cm) (specific bara nu are momentan lip-ul)
- probleme masina ainceput sa km topaie , dak pun bara de ridigizare pe oale ma ajuta??
msss mult , astept parerile voastre.
|
Evident nu ai pus problema cum trebuie.
Ce inseamna probleme ?
Depinde de stilul fiecaruia de mers, nervii, rabdarea, si cunostintele de abordare a unor situatii 'problematice'.
Unii au probleme si cu suspensia stock, si pun inaltatoare, altii merg de cativa ani cu ele lasate, sparg bai de ulei, casete de directie, rup bari stabilizatoare, sparg filtre de benzina, crapa bari fata, indoaie praguri, etc, si tot nu considera ca au probleme cu drumurile
Iar bara de rigidizare, de ce crezi ca se numeste de rigidizare? sa iti faca masina mai rigida, nu mai moale, deci in nici un caz nu o sa tzopaie mai putin masina.
Daca tzopaie, e de vina suspensia ta, care nu lucreaza corespunzator.
|
|
|
29-04-11, 00:43
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 393
|
Re: low, low
Quote:
Originally Posted by Skillzu
Evident nu ai pus problema cum trebuie.
Ce inseamna probleme ?
Depinde de stilul fiecaruia de mers, nervii, rabdarea, si cunostintele de abordare a unor situatii 'problematice'.
Unii au probleme si cu suspensia stock, si pun inaltatoare, altii merg de cativa ani cu ele lasate, sparg bai de ulei, casete de directie, rup bari stabilizatoare, sparg filtre de benzina, crapa bari fata, indoaie praguri, etc, si tot nu considera ca au probleme cu drumurile
Iar bara de rigidizare, de ce crezi ca se numeste de rigidizare? sa iti faca masina mai rigida, nu mai moale, deci in nici un caz nu o sa tzopaie mai putin masina.
Daca tzopaie, e de vina suspensia ta, care nu lucreaza corespunzator.
|
bara de rigidizare nu e o optiune buna...
deci pot face ceva sa nu mai topaie??? e km deranjant la drumurile noastre si mie km frik la viteza sa nu topaie sa ma arunce de pe carosabil
|
|
|
29-04-11, 07:14
|
#5
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of: [BMW] [2 Roti]
|
Re: low, low
Ce fel de suspensie ai? Bucsile,bieletele in ce stare sunt?dupa ce ai coborat masina ai refacut geometria?
|
|
|
30-04-11, 00:21
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 393
|
Re: low, low
Quote:
Originally Posted by da_joint
Ce fel de suspensie ai? Bucsile,bieletele in ce stare sunt?dupa ce ai coborat masina ai refacut geometria?
|
sincer nu am refacut geometria, si km majoritatea pieselor au km 2 ani , ar km trebui schimbate
|
|
|
16-06-11, 15:02
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 701
Member of: [BMW]
|
Re: low, low
Cel mai optim low pentru drumurile noastre plus ceva confort sa nu-ti cada pietrele de la rinichi a fost un weitec fix 40/40, si joasa si confortabila, o placere sa te plimbi cu masina. Avantaje: frumos aspectul masinii per total, perfecta pr drumurile romaniei avand confort la denivelari si gropi, frana buna pe drum denivelat. Dezavantaj: nu ai stabilitate pe curbe, se apleaca masina prea mult
Acum am billstein si e dura ca toti dracii, e buna pt curbe in viteza, stabilitate,etc, dar la denivelarile din drumurile noastre risti sa sari cu masina dupa sosea daca ai viteza, in schimb pe asflat drept si curbe e lipita la propiu si poti sa fortezi masina pana in limitele de aderenta a celor 4 gume.
Avantaje: aderenta mult mai buna pe curbe si asflat drept, aspect nota 10. Dezavantaje: confort nota 2-3, frana pe denivelari putin mai proasta.
Jom reglabila. Avantaj: doar frumoasa. Dezavantaje: garla, nu stie sa faca nimic, e mult mai moale decat o suspensie SH obosita.
|
|
|
|
|