12-01-07, 22:00
|
#61
|
Stage 2
Join Date: Dec 2005
Posts: 71
|
Re: BMW E30 325e M20B27
Seb.... daca vrei sa iti inlocuiesti diferentialul as fi interesat sa il cumpar pe cel care il ai acuma pe masina daca este cu autoblocant.
|
|
|
15-01-07, 13:12
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
|
Re: BMW E30 325e M20B27
DA ASA ESTE ,,, EU ITI DAU MULTA DREPTATE ,,, CHIAR AI SATISFACTII CAND TE ASEZI LA START CU O MASINA DE CEL PUTIN 300 CAI SI O BATI SA-U ESTI EGAL ,,, SA SCOTI CEL PUTIN 500 CAI DIN URSUL TAU SA NU MAI SUFERE ATATIA CARE-SI MONTEAZA MOT DE M SI ALTELE.........VIVA TURBO SI MULTA BAFTA !!!!!!!!!!!!!!!
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Dau un reply propiului meu post pentru a vedea care este tema acestui topic si sa nu se mai bage in discutie motoare care costa mai mult ca masina.
Sigur ca un motor de M3, M5 e la indema oricui si nu e ieftin desi iti ofera din start multe performante.
In ce priveste M3 sau M5 am masini mai rapide chiar si marca BMW desigur cu exceptia noului M5 la care inca ma gandesc ca masina de familie.
O masina care o vrei trebuie sa fie echilibrata si ingreunata pe bot si usurata pe spate se dezechilibreaza avand probleme de a fi finuta pe sosea.
Pentru mine a face un motor de 325i de 500cp e o joaca si costa cam 3000euro. A face un motor de m3 sau m5 acolo costa din start mai mult.
In plus nu mai raman la 1200kg fac cel putin 1300 pt ca pe langa motor greu trebuie sa pun si o alta cutie mai grea.
Pistoane-1000, biele 1000, turbina 1000 inca ceva tevi munca, intercoolere blow of mai am, electronica o pot face singur.
Eu totusi vreau sa fac 250-3000 maxim folosind internele de serie si pt putere de 400cp am turbine diverse pe stoc.
Daca vrei sa fi credibil fa o masina vino cu ea la start incerca sa ma invingi de fapt fa asta si mai vorbim altfel o sa ma chinuie talentele .
Cum iti permiti sa spui ca eu ma ,trezesc vorbind aiurea in targ, cand din start vorbesc de buget mic, daca-mi vinzi tu motorul cu 200-300 euro da il pun si o echilibrez dupa din altele cu cantare la roti pentru ca imi place sa lucrez stintific nu dupa ureche.
Topicul asta e deschis de mine cu un anume subiect si bugetul face parte din caietul de sarcini sa fie ieftin altfel luam direct un e30 M3 editie speciala carel inlocuiam tot si-l faceam pe la 800cp din 2.5l si 4 cilinri, dar nu e ieftin.
|
|
|
|
16-01-07, 07:54
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW E30 325e M20B27
Sa nu ma intelegeti gresit.
Se pot scoate puteri fabuloase dar devine scump insa 300cp cred ca-i scoti cu motorul asa cum e el daca-i pui turbo si-l reglezi corect.
|
|
|
17-01-07, 12:51
|
#65
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
Re: BMW E30 325e M20B27
YCSNHT, o intrebare am si eu: mai e 4x4 masina?
|
|
|
17-01-07, 13:10
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
|
Re: BMW E30 325e M20B27
Quote:
Originally Posted by florin83
YCSNHT, o intrebare am si eu: mai e 4x4 masina?
|
DA SIGUR CA ESTE SI ASA VA RAMANE IN CONTINUARE ,,,DACA VREAU SA RENUNT LA 4X4 IMI IAU ALT URS SI IL FAC TURBO,,,PROBABIL C-O S-O FAC CA SA NU-MI MAI AUD VORBE DE GENU "" NU MA DAU CU TINE DECAT DIN MERS CA AI INTEGRALA"" SI CA SA STII NU AM AVUT PROBLEME CU TRANSMISIA
Last edited by YCSNHT; 17-01-07 at 13:14.
|
|
|
17-01-07, 13:31
|
#67
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
Re: BMW E30 325e M20B27
te admir pt treaba asta.. multi iau ix si renunta la transmisia fata..
nu pot sa inteleg.. daca vrei rwd de ce mai iei ix? oricum si fara transmisia fata nu e ca unul rwd pur sange pt ca e gandita suspensia altfel.
cum se descurca cutia de transfer si diferentialul fata? citisem pe alte forumuri din afara ca nu rezista la puteri mai mari de ~250cai. (in special diferentialul fata)
__________________
E36 325i
|
|
|
17-01-07, 22:54
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW E30 325e M20B27
Nu stiu cum ai masurat puterea insa eu nu cred in standurile de la noi.
|
|
|
21-01-07, 10:15
|
#69
|
Stage 2
Join Date: Dec 2005
Posts: 71
|
Re: BMW E30 325e M20B27
Quote:
Originally Posted by andrei318ti
Seb.... daca vrei sa iti inlocuiesti diferentialul as fi interesat sa il cumpar pe cel care il ai acuma pe masina daca este cu autoblocant.
|
Un raspuns se poate?
|
|
|
22-01-07, 17:55
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 5,097
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [BMW] [VW]
|
Re: BMW E30 325e M20B27
bafta . la proiect ,cred ca o sa iasa ceva care va face ravagii
|
|
|
22-01-07, 18:03
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
|
Re: BMW E30 325e M20B27
Quote:
Originally Posted by andrei318ti
Seb.... daca vrei sa iti inlocuiesti diferentialul as fi interesat sa il cumpar pe cel care il ai acuma pe masina daca este cu autoblocant.
|
sal frate ! si cam ce bani tre' sa investesti intr un motor de 2.5i pt al aduce la 300cp.
|
|
|
28-01-07, 14:31
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW E30 325e M20B27
Quote:
Originally Posted by andrei318ti
Un raspuns se poate?
|
Inca nu am ajuns acolo nici macar nu stiu ce diferential are pe ea si daca vreau sa-l schimb sau nu.
Am sa raspund exact cand va fi momentul acum...
|
|
|
27-10-09, 20:42
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW E30 325e M20B27
In sfarsit incet si cu atentie se lucreaza la BMW.
Este deja gata downpipeul.
|
|
|
28-01-10, 00:04
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: BMW E30 325e M20B27
ce soft ti-ai propus sa folosesti?
|
|
|
07-04-10, 19:42
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of: [MERCEDES] [PORSCHE]
|
Re: BMW E30 325e M20B27
se mai lucreaza la proiect?
|
|
|
|
|