08-04-10, 12:09
|
#1
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 589
|
TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
astept parerile voastre legat de acest subiect. ma intereseaza in special pt un e30 , m30b35 diferentele de costuri, fiabilitate, putere, racire si cam tot ce ar trebui stiut de cineva nehoatarat legat de intrebarea CE SA FIE? inca un aspect ar fi faptul ca ma intereseaza ca masina sa nu fie DOAR pt liniute si alte alea ci sa poata fi mers cu ea si pe strada chiar daca are un consum mare si spun asta din cauza ca am inteles ca racirea este o mare problema la traficul din bucuresti pt turbo. va multumesc de atentie si astept sfaturile unor cunoscatori in domeniu.
__________________
BMW E30 , 3.5 m30!
|
|
|
10-04-10, 19:16
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
nu sunt mare tehnician, dar pe m30 cred ca ti-ar trebui turbo, pentru ca nu stiu kit-uri cu kompresor, in plus m30 e destul de rezistent, sa vedem si altii ce spun
|
|
|
11-07-10, 05:16
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of: [BMW]
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
daca spui ca vrei liniute atunci clar compresor, fata de turbina este mai fiabil, mai usor de intretinut, singurul dezavantaj fiind ca nu dezvolta aceiasi cai putere ca o turbina dar cum spuneam, daca vrei liniute iti trebuie cuplu mare care il poti obtine mai bine cu un compresor.
PS: dragsterele americane majoritatea au compresor si nu turbina, de ce oare? pe 400 de metrii un compresor este mai bun decat o turbina
|
|
|
04-08-10, 17:17
|
#4
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
eu as opta pentru turbo dar din cate stiu eu ca sa ti pui turbo trebuie sa ti schimbi pistoane,biele etc,dar la motorul tau este ideal, pentru ca acest motor este foarte rezsistent.Cu racirea este ...
|
|
|
24-10-11, 19:39
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,308
Member of: [VW]
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
sau......poti pune si turbo si compresor dezavantajul la turbo este ca iti pleaca de undeva de la 3000 de rot/m iar avantajul la compresor este ca pleca de jos daca stai si o gandesti un pic merg amandoua puse si nu vorbim de un compresor cu racire pe aer ci unul cu apa ca sa nu stai cu 2 intercoolere pe masina te pot ajuta daca vrei. 0764657902 viorel. bafta la ce vrei sa faci
__________________
SERVICE AUTO MULTIMARCA . Executam reparatii mecanica,electrica,tinichigerie si vopsitorie BMW,VW,AUDI,SKODA,MERCEDES,DACIA etc..... Alte detalii 0762459255 ...
|
|
|
02-11-11, 10:47
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
Quote:
Originally Posted by JustinCase
pe 400 de metrii un compresor este mai bun decat o turbina
|
De ce ?
Pentru ca turbina intra dupa 2500-3000? Oricum la 400m mergi numai in ture mari deci dezavantajul asta "pica", de ce crezi ca pentru 400m este mai indicata montarea unui compresor?
__________________
Last edited by moise; 02-11-11 at 10:51.
|
|
|
02-11-11, 22:56
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of: [BMW]
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
ma uitam la dragsterele americane si alea au compresoare, banuiesc ca stiu ei mai bine de ce
totusi cel mai proibabil datorita faptului ca o turbina home made nu livreaza puterea linear ca un compresor
ce-i drept acum realizez ca nu vorbim de o masina top fuel si nici una cu peste 2000cp
la noi omu face liniuta cu masina cu care merge si la piata deci... intradevar in romania o turbina ar fi mai indicata ca "all rounder"
|
|
|
03-11-11, 02:31
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
Quote:
Originally Posted by JustinCase
daca spui ca vrei liniute atunci clar compresor, fata de turbina este mai fiabil, mai usor de intretinut, singurul dezavantaj fiind ca nu dezvolta aceiasi cai putere ca o turbina dar cum spuneam, daca vrei liniute iti trebuie cuplu mare care il poti obtine mai bine cu un compresor.
PS: dragsterele americane majoritatea au compresor si nu turbina, de ce oare? pe 400 de metrii un compresor este mai bun decat o turbina
|
Ai uitat sa spui ca unui dragster i se reface motorul dupa acea cursa de 400 de metri...
Recomand
|
|
|
03-11-11, 12:33
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,499
|
Re: TURBO sau COMPRESOR pe BMW?
Quote:
Originally Posted by gazaruyo
astept parerile voastre legat de acest subiect. ma intereseaza in special pt un e30 , m30b35 diferentele de costuri, fiabilitate, putere, racire si cam tot ce ar trebui stiut de cineva nehoatarat legat de intrebarea CE SA FIE? inca un aspect ar fi faptul ca ma intereseaza ca masina sa nu fie DOAR pt liniute si alte alea ci sa poata fi mers cu ea si pe strada chiar daca are un consum mare si spun asta din cauza ca am inteles ca racirea este o mare problema la traficul din bucuresti pt turbo. va multumesc de atentie si astept sfaturile unor cunoscatori in domeniu.
|
turbo este turbo si este mult mai usor de pu pe linga compresor
|
|
|
|
|