16-11-06, 19:36
|
#16
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 507
Member of: [VW]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Quote:
Originally Posted by bulldog_cox
nu stiu in cat timp ia a lui sebi suta (nu am gasit nici unde totul despre ea,unde gasesc mai multe info) ...dar asta rupe tot
|
atunci asta rupe tot !  si pe aia ... ca mai mult imi placen Vw
|
|
|
22-11-06, 17:50
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,714
Member of: [DACIA]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Quote:
Originally Posted by bulldog_cox
nu stiu in cat timp ia a lui sebi suta (nu am gasit nici unde totul despre ea,unde gasesc mai multe info) ...dar asta rupe tot
|
Parca in 3 sec suta (daca mai i-mi aduc io bine aminte) si 330 maxim... din revista 4 tuning.. nr 1...... Da am auzit ca-L CAM BATE gandul sa-l vanda... mai multe nu zic.........
|
|
|
24-11-06, 12:27
|
#18
|
 Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 251
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
da filmuletze ceva cu masina nu exista???  ((
|
|
|
24-11-06, 23:50
|
#19
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Quote:
Originally Posted by silviu_fxx
Motor: V6 la 15°, BiTurbo 1,3 bar
Cilindree: 3189 cm³
Putere maxima: 550Cp
Cuplu maxim: 580 Nm
Transmisie: integrala
Viteza maxima: 325 km/h
0-100km/h: 3,2 secunde
0-200km/h: 13,3 secunde
0-300km/h: 29,8 secunde
0-400m: 11,4 secunde
Greutate: 1296 kg
|
super masina frate.da mai exista si GOLFIV R32 Leichtbau,editie limitata,sau facut doar 20 bucati si una dintre ele e la noi in Bucuresti,bine e a lu' un romanas kre pleak mai mereu prin Germania.Cica are cu 40 cp mai multe,scaune Recaro,alta evacuare alte jante ,volan skimbat ma rog mai multe kestii si ceva bomba se zice k are unul din cele mai performante sisteme audio auto din Romania.(ALPINE nu stiu kti wati)
|
|
|
09-12-06, 03:40
|
#20
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 675
Member of: [BMW]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
wow......
Transmisie: integrala
Viteza maxima: 325 km/h
0-100km/h: 3,2 secunde
rupe asfaltu'.........!!!
|
|
|
09-12-06, 04:07
|
#21
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,087
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Quote:
Originally Posted by platon911
se zice k are unul din cele mai performante sisteme audio auto din Romania.(ALPINE nu stiu kti wati) 
|
m-as indoi....
in orice caz, golfuletzu rupe. imi place la nebunie.
|
|
|
09-12-06, 15:35
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,388
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Quote:
Originally Posted by silviu_fxx
Motor: V6 la 15°, BiTurbo 1,3 bar
Cilindree: 3189 cm³
Putere maxima: 550Cp
Cuplu maxim: 580 Nm
Transmisie: integrala
Viteza maxima: 325 km/h
0-100km/h: 3,2 secunde
0-200km/h: 13,3 secunde
0-300km/h: 29,8 secunde
0-400m: 11,4 secunde
Greutate: 1296 kg
|
exista Renault 5 turbo in anglia care face 11.5 masina asta 11.4 nu are sanse cu sebastian sau onoriu.vedeti timpii de la vtm , baldescu scoate 9 si ceva pe 400 m si pleaca direct in panta asa ca ....imi pare f mult 11,4 pt un biturbo de 3200
|
|
|
09-12-06, 22:11
|
#23
|
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Quote:
Originally Posted by bogdan_kwx
exista Renault 5 turbo in anglia care face 11.5 masina asta 11.4 nu are sanse cu sebastian sau onoriu.vedeti timpii de la vtm , baldescu scoate 9 si ceva pe 400 m si pleaca direct in panta asa ca ....imi pare f mult 11,4 pt un biturbo de 3200
|
Este doar o masina de strada foarte tunata. In nici un caz nu este stripped. Masina se face la HGP, costa destul de putin si poate destul de multe pentru o masina de strada. Ca cea mai rapida din Ro nu e nici pe departe atata timp cat Evo IX standar are in jur de 12,5 pe 400 m.
__________________
Adrenalina creste o data cu viteza, viteza creste o data cu apasarea pedalei, deci adrenalina creste la pedala.
|
|
|
12-12-06, 21:04
|
#24
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 532
Member of: [FORD]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Golful asta in actiune
filmuletul atasat de tine e cu alt golf ( dahlback racing sunt alti tuneri )
Last edited by CJ-01-WOB; 12-12-06 at 21:10.
|
|
|
17-12-06, 16:58
|
#25
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 162
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
si la cluj este un seat leon cupra r motor de 3100 turbo de 395 de cai ....suta o face in 4.1 .....masina a fost facuta de rothe pt je design .....preturi estimative la asa tuning rothe motorsport germany...gasiti pe google
|
|
|
17-12-06, 23:20
|
#26
|
 Stage 4
Join Date: Nov 2006
Posts: 251
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Bomba frate iti trebuie scoala de pilotaj
|
|
|
18-12-06, 15:34
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,233
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
la o asa masina puternica trebuie sa stii sa o stapanesti daca nu poate fii cam periculos cu ea...frumoasa masina!
|
|
|
18-12-06, 22:01
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
asta ii 100% sigur , daca nu stii sa tii masina aia pe sosea s-ar putea sa iti iei zboru cu ea , intr-un stalp , copac etc
|
|
|
26-12-06, 02:48
|
#29
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,811
Member of: [VW] [SKODA] [Toyota] [2 Roti]
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
super tare golful !
la vara...nu vii cu el in Romania ?
|
|
|
28-12-06, 07:06
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
|
Re: Volkswagen Golf IV R32 HPA Stage II
Quote:
Originally Posted by basy
Este doar o masina de strada foarte tunata. In nici un caz nu este stripped. Masina se face la HGP, costa destul de putin si poate destul de multe pentru o masina de strada. Ca cea mai rapida din Ro nu e nici pe departe atata timp cat Evo IX standar are in jur de 12,5 pe 400 m.
|
Evo XI stock face 13.9 dupa cate stiu eu pana la 12.5 ii mai trebuie vreo 150 de cai peste stock!
|
|
|
|
|