Salut. Am acelasi model ca tine (1.6 GT). Filtru sport i-am pus, si pot spune ca raspunde mai bine la acceleratie, dar nu se simte vreo crestere de putere. Partea frumoasa la un filtru sport este sunetul. Daca-i pui filtru si tot dai banii, cumpara-i ceva de firma (de ex. K&N, BMC, Pipercross) si daca poti izoleaza cumva partea de filtru expusa direct catre motor, ca sa nu-si ia tot aerul cald din compartimentul motor. mai poti pune priza de aer pe aripa dreapta (in partea unde vine filtrul) ca sa-si traga aer direct de afara (de ex. poti pune priza de aer de pe aripa dreapta de la Mercedes Sprinter).
Cu un chiptuning de calitate, si fara modificari la motor, castigi undeva la 9-10 cp. Daca ai bani sa dai pe chiptuning, eu unul zic ca se merita.
Daca mai ai catalizatorul pe masina, da-l jos, dar pune teava in locul lui, nu lasa carcasa la catalizator goala.
Bujii cu iridiu vreau sa incerc si eu la urmatorul schimb. Am inteles ca se simte diferenta destul de mult. Pana acum am mers pe NGK Racing, si fata de cele stock, parca merge motorul mai rotund si urca altfel in ture.
Sper ca ti-am fost de folos cat de cat. Bafta si spor la modificari.