ideea e sa obligi gazele sa o ia si pe cealalta teava.
Depinde cum faci evacuarea dubla, daca vrei putere e de luat in calcul ca trebuie calculata aproape exact evacuarea, adica dau un exemplu
Pt un motor de 1.4 pe benzina cu urmatoarele diametre - 50 pe galerie, 45 de la catalizator pana in intermediara si 40 dupa intermediara pana in finala, trebuie stiut faptul ca o evacuare sport pe o singura conducta e de diametru 50 mm - cap coada. Avand in vedere faptul ca voi la 1.6 - 1.9 sau motorizari mai mari, pe benzina se scoate ceva putere din evacuare pe diesel mai putina, e de stiut ca o evacuare sport mai mare daca se imparte la 2, cele 2 tevi vor fi mai mici decat conducta cu care masina a iesit din fabrica, dar debitul de aer care va fi evacuat la cele doua conducte va fi putin mai mare decat la conducta din fabrica.
sper ca m-am facut inteles. un accelerator de gaze pe cele 2 conducte, sa le zic asa ar fi ideal.
DE RETINUT:
1. ZGOMOT MARIT IN INTERIORUL AUTOMOBILULUI - MASINA VA FI INSUPORTABILA LA DRUM LUNG - FINALA SPORT PRODUCE MULT ZGOMOT (stiu din proprie experienta)
2. Consum mai mare dar nu foarte mare, maxim 2 litri daca se merge sportiv. ZIC MAXIM.