Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-11-04, 22:50   #31
Pedala

Stage 1
 
Pedala's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 13
Default

Masina este tare, dar puterea este prea mare pentru ea. Am vazut-o plecand tare de pe loc si joaca rotile fata in toate partile. Cat despre aspect, cum a mai spus cineva, pentru o Vectra A arata foarte bine. Plus ca fiind niste spoilere produse de cineva de afara au si un rol aerodinamic gandit, nu privit.
Pedala is offline  
Old 02-11-04, 06:11   #32
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

mi-am exprimat si eu dorintza mai devreme sa puna propietarul acel dynosheet unde arata cei 298 de caluti dar nu mi s-a raspuns


Pedala - daca bodykitul e facut afara nu inseamna ca are efecte asupra aerodinamicii masinii.Bodykitul este strict pt infrumusetarea masinii fie ca0-i din romania fie de \"afara\"
pimp_lex is offline  
Old 02-11-04, 16:44   #33
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

halalaz aerodinamica... bara fatza mai mult opreshte aeru decat o face sa curga peste....
tekno is offline  
Old 02-11-04, 17:00   #34
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

pimp_lex, si atunci body kiturile la masinile din Campionatul European de tursime sau DTM tot pt frumusete sunt facute? Aici nu prea cred...
 
Old 02-11-04, 18:45   #35
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

depinde de body kit si de masina

masinile alea din DTM sunt pregatite pt curse, suspensii, frane, rollcage etc. Si body kiturile sunt gandite pt o aerodinamica ceva mai buna, dar, mai mult pt diferentza de greutate (in genral astea de la curse sunt din fibra de carbon)

asa ca una e body kit pe o masina normala de strada si alta pe una preparata de specialisti pt curse
pimp_lex is offline  
Old 02-11-04, 20:02   #36
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default

Body kit-ul este cam nasol, insa tehnica si performantele sunt de nota zece.
In curand am sa pun pe forum niste poze cu masina mea din `86 (care este tatal acelei Vectre) tunata de Mattig, plus unele modificari facute de mine.
Xdriver is offline  
Old 02-11-04, 21:53   #37
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

am si eu o intrebare...
voi chiar credeti k se merita sa bage in ea peste 15mii???
adik nu zic..e tare masina..dar dk o vindea..lua pe ea sa zicem 3 mii + 15mii se fac 18mii..la 18 poti f frumos sa-ti aduci din germany un A6 2.5tdi v6 quatro, k sa nu mai vb de piele crem si insertii de lemn..si tot confortul necesar??
parerea mea
__________________
Is it \'cause they like my gangsta walk..Is it \'cause they like my gangsta talk...Is it cause they like my handsome face...Is it cause they like my gangsta way...PICTURE ME ROLLIN\'
LEXUS is offline  
Old 02-11-04, 22:31   #38
AB-33-WOB

Stock
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3
Default

tot respectu' pt performantzele mashinii (daca sunt reale!!) dar estetic e jale...parca are upgrade-uri de la diferite alte mashini...ex bara fatza are curbura mai accentuata decat forma capotei....nu prea \"bate\" cu forma mashinii, grila radiatorului prea ieshita, parca nu-i d'acolo.., pragurile nici ele nu prea au nimic in comun cu linia mashinii plus ca sunt mai coborate decat bara fatza (nashpa efectul vizual) fusta spate....aceeashi idee: nu se potriveshte cu linia mashinii. in concluzie imi lasa impresia ca e tuning a la spatele blocului, nu cred ca neamtzu shi-a pus mana pe ea din puncru asta de vedere. jentzile mai spala din aspectu stangaci al body kit-ului. interiorul e cuminte, mai cu cust, dar am o nelamurire: daca e turbo unde e indicatorul de presiune??? daca nu cumva o fi pe ceasuri shi nu se vede... cred shi eu ca s-ar preta un dyno, sa se sustzina cele afirmate privitor la performantze. daca omu-i fericit cu mashina, foarte bine, asta conteaza in primul rand, daca a meritat investitzia atator bani, iarashi e o chestiune de optziune personala. pasiunea nu are nimic in comun cu ratziunea. see yaa
AB-33-WOB is offline  
Old 02-11-04, 22:36   #39
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

cam asa e......da eu unu...nu prea m-as baga sa dau peste 140 cu ea..avand in vedere vechimea masinii...asa intr-una mai din 2000 in coace...care e rulata si in Ger..am o tzara de incredere in plus
LEXUS is offline  
Old 02-11-04, 22:53   #40
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"LEXUS\"
voi chiar credeti k se merita sa bage in ea peste 15mii???
da'... daca la om i-a placut vectra shi aia shi-a dorit... in fond shi la urma urmei asta e tunigu/styling... WTF...
tekno is offline  
Old 02-11-04, 23:25   #41
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

De vorbit vorbiti mult, dar macar voi suneti in stare sa faceti macar 10% din ce a facut omul asta? Inteleg, designul exterior se discuta in functie de gusturi, dar daca incepeti cu faze d-asta ca \"eu n-as fi bagat atatia bani in ea ca e veche etc.\" o dam in penibil...omul a vrut sa bage tot ce-i mai bun in ea, cel putin la partea tehnica...partea estetica nu este intr-adevar una spectaculoasa, insa ajuta suficient la aerodinamica...la drumurile de aici ar fi o nebunie sa-ti faci spoilerul la 2 cm de sol...
Tuning in spatele blocului le fac cei patetici cu Daciile, adaugand praguri Gti si pleoape din scotch...cat despre dyno test, tocmai, ca l-a facut, a si spus chestia asta...\"pasiunea nu are nimic in comun cu ratziunea\"...adica cum, il faci pe om nebun ca si-a modificat masina? Hai ca asta e culmea...Iar despre chestia ca mai bine isi lua o masina mai noua si tdi, pai ce dreaqu sa faci cu un ditamai A6 V6 tdi la curse, ca te pishi pe el si cu un 1.6 pus pe o masina mai mica...
 
Old 03-11-04, 01:18   #42
zexxe

Stage 2
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 27
Default

AN ANTENTIA LUI LEXUS... NU ESTI DELOC BINE INFORMAT SAU MAI PRECIS MARCA OPEL PENTRU TINE ESTE O NECUNOSCUTA..
SA-TI EXPLIC CATEVA LUCRURI DESPRE ACEST MODEL DE MASINA.....
AN AFARA DE FAPTUL CA ESTE O MASINA RARA ( a fost fabricata antr-un nr redus) , AN PERIOADA ACEEA('91-'95) NU PREA GASEAI MASINI CU 6 TREPTE ,PESTE 200cp SI 4x4....IAR MOTORUL ARE O PLAJA DE TUNING AL PUTERII DE PANA LA 750cp (http://www.vmax.de/html/frame-haupt.html). AN GERMANIA DACA GASETSI OPEL (C20 LET) AN STARE BUNA SI SUB 75000KM, NU VEI DA MAI PUTIN DE 7-8000EURO PE IA (coaja) LA NOI AN TARA NU SE GASESC ( sant extrem de rare cele an stare buna tehnica) IARA DACA VEI GASI, COSTA CU MULT PESTE 3000 EURO ASA CUM TU CREZI,IARA EU VORBESC DE MODELE DE SERIE FARA NICI UN FEL DE TUNING.......LA PESIMISMUL TAU ,VISAVIS DE MSINA MEA, NU POT SA-TI RAPUND DECAT CU O PROVOCARE ..............................SANT AN STARE SA PRIEZ CU TINE CA DUPA APROAPE 12 ANI , MASINA MEA ESTE UN BOLID CARE SE SIMTE AN APELE EI DUPA 160KM/H,IAR VITEZA MAXIMA ORICAND VREI TU POT SA-TI ARAT CA MERGE LEJER 250-270 KM/H.................. DACA VROIAM TDI FI SIGUR CA A-MI CUMPARAM ,ANSA AM PREFERAT SA-MI PERSONALIZEZ MASINA MEA, AVAND AN VEDERE CA ESTE O RARITATE CU CARE NU MA FAC DE RAS AN NICI O COMPARATIE (pastrand clasa)
AN LEGATURA CU TUNINGUL EXTERIOR NU UITA CA TOT CE AM PUS PE IA ESTE ''DTM'' IAR DESIGNUL DEPINDE DE GUST,MIE A-MI PLACE MULT SI CRED CA ASTA E IMPORTANT.. DACA MAI AI NEDUMERIRI CARE NECESITA LAMURIRI, NU EZITA SA MA SUNI,POATE ANTR-UN FINAL CUNOSCANDO MAI DE APROAPE POATE AI SA AJUNGI SA O APRCIEZI LA FEL DE MULT CA MINE...
RESPECT
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	23131632.jpg
Views:	649
Size:	542.7 KB
ID:	11917  
zexxe is offline  
Old 03-11-04, 04:20   #43
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

intradevar prietenul nostru Lexus a dat din nou cu bata-n balta.

Ce are anul de fabricatie cu mersul cu 140 & +? A mea e din 91 si merge mai bine la 140 ca multe masini noi sau aproape noi. Masina omului asta este si modificata si ingrijita, in stare perfecta (asa pare) deci probabil ca 140 e joaca de copil.

Bogdan - am citit ca a scos puterea pe dyno, daor ziceam sa posteze foaia
pimp_lex is offline  
Old 03-11-04, 14:43   #44
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Masina este belea mai ales ca arata bine si are si 300cp.
In privinta lui LEXUS mai bine il ignoram ca m-a obosit si pe mine pe alt topic cu impresiile lui gresite.
B 68 VLD is offline  
Old 03-11-04, 17:40   #45
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

pt Zexxe...
n-am postat aiurea...okie sunt de acord cu tine....intr-un fel pot sa spun c-ami place masina f mult...te-am vazut de cateva ori pe magheru cu ea..si mi-a atras atentia..si mi-am exprimat admiratia...cand toti ce-i cu care eram se uitau dupa sl-uri si cl-uri...
eu mi-am exprimat parerea in cazul in care ai fi avut toti banii gramada..si ar fi fost o modalitate mai pamanteana
in privinta k am zis ca nu i-as da prea mult n goarna...ok...
te intreb ceva.....tu ai siguranta..in fiecare surubel din acea masina...doamne fereste sa se intample ceva la vit mare...
strain nu sunt de vectra 2000,16v,4x4...chiar p-aci prin dr taberei se plimbau cateva...intr-o stare jalnica...
sincer nu zic k eu n-as baga banii intr-o masina veche...si cine ma cunoaste stie ca-s inebunit dupa cielo-ul care a fost al lui sebastian...tocmai pentru k dintr-o masina slaba sa faci un adversar de temut pentru multi...
LEXUS is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -