axeLE cu came (sunt doua) le montezi la un service calumea (pot sa va recomand vreo3 cel putin cu experienta de curse pe opel), nu e ferrari, e doar opel
.
softul il poti pune pentru ce benzina vrei tu, daca baieti ide la eds au timp pot face un tur cu tine sa vada exact cu ce benzina mergi (indifierent de ce scre pe ea), si sa iti faca softul in functie de benzina aia cu care mergi de obicei.
detonatiile apar in urma amestecului sarac in special la motoare turbo (prea mult aer, prea putina benzina).
nu spun ca nu ar putea apare si la aspirate, dar conditiile in care pot apare sunt de domeniul masinilor de curse
, si doar cu o inductie fortata ... poate nu vorbim de aceleasi procese
si fenomene...
referitor la thread-ul ala de pe astra forum, nu au descoperit America
.
Cat despre locasul pentru senzorul de presiune, exista de cumparat piesa cu totul din aluminiu ce care doar o prinzi cu coliere si furtune siliconice pe traseu.
Intr-adevar nu este de opel
, dar o gasesti daca cauti piese de ... Nissan 200sx...asta pentru baietii si cu si mai mult cap
.
Bara de bertone are aceeasi marime (nu si forma) ca si astra G normal....nu ati vazut bertone cu bara de astra normala niciodata ? sau invers ?
se potrivesc la swap perfect.