13-04-09, 17:48
|
#2356
|
Stage 1
Join Date: Aug 2006
Posts: 16
|
Re: Club astra bertone
salut..sa iti zic si eu parerea mea ...nu cred ca este vorba de zeci de posibilitati...ai avea cateva posibilitati de baza...
1.bujii nasoale,chiar daca le dai jos si ele arata impecabil nu neaparat inseamna k lucreaza corect...
2.rampa aia de fise sa nu aiba vrun cauciuc fisurat sau arculetzul din fisa sa numai fie pana jos cat sa faca contact bine cu bujia..
3.acea rampa de fise are integrata in ea si bobina care efectueaza toata aprinderea masinii...deobicei bobinele astea sunt cam sensibile si dupa un anumit nr de km cad singure..deobicei de la caldura motorului cad..dupa mine in mod sigur ar trebuii sa incerci alta bobina ..km asta ar fi CEA MAI RECOMANDATA VARIANTA SA O INCERCI PRIMA..
4.clapeta murdara ...nu inchide ca lumea si mai trage aer fals..
5.filtru benzina infundat sau daca pui unul nou si tot da in nas pompa de benzina numai baga presiunea corespunzatoare rampei de injectie..
Si 6 care ar fi cam ultima varianta pe ultimul loc sa speram ..vrun injector nasol si nu arunca benzina cum trebuie rezultand mersul intrerupt si trepidatii ale motorului...adik merge in " 3 pistoane "....sau mai este o varianta destul de importanta pe care am patzito si eu debitmetru numai da valoarea care trebuie de aer si rezulta amestec ft prost ...si mie imi intra in trepidatii si era ca si un trabant la plecarea de pe loc...si tura extrem de greu...la mine a fost debitmetru..mai bine incearca de la un prieten cu z20let un debitmetru inainte de a cumpara unul..
Last edited by ame24; 13-04-09 at 17:51.
|
|
|
14-04-09, 13:27
|
#2357
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 222
Member of: [Opel]
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by ame24
salut..sa iti zic si eu parerea mea ...nu cred ca este vorba de zeci de posibilitati...ai avea cateva posibilitati de baza...
1.bujii nasoale,chiar daca le dai jos si ele arata impecabil nu neaparat inseamna k lucreaza corect...
2.rampa aia de fise sa nu aiba vrun cauciuc fisurat sau arculetzul din fisa sa numai fie pana jos cat sa faca contact bine cu bujia..
3.acea rampa de fise are integrata in ea si bobina care efectueaza toata aprinderea masinii...deobicei bobinele astea sunt cam sensibile si dupa un anumit nr de km cad singure..deobicei de la caldura motorului cad..dupa mine in mod sigur ar trebuii sa incerci alta bobina ..km asta ar fi CEA MAI RECOMANDATA VARIANTA SA O INCERCI PRIMA..
4.clapeta murdara ...nu inchide ca lumea si mai trage aer fals..
5.filtru benzina infundat sau daca pui unul nou si tot da in nas pompa de benzina numai baga presiunea corespunzatoare rampei de injectie..
Si 6 care ar fi cam ultima varianta pe ultimul loc sa speram ..vrun injector nasol si nu arunca benzina cum trebuie rezultand mersul intrerupt si trepidatii ale motorului...adik merge in " 3 pistoane "....sau mai este o varianta destul de importanta pe care am patzito si eu debitmetru numai da valoarea care trebuie de aer si rezulta amestec ft prost ...si mie imi intra in trepidatii si era ca si un trabant la plecarea de pe loc...si tura extrem de greu...la mine a fost debitmetru..mai bine incearca de la un prieten cu z20let un debitmetru inainte de a cumpara unul..
|
ame24 mersi mult pt raspuns,o sa vedem ce pot face,o sa le iau pe rand la control
|
|
|
14-04-09, 13:30
|
#2358
|
Stage 4
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
|
Re: Club astra bertone
Naspa daca nu apare nimic pe tester. Astea sunt cele mai nasoale probleme. Succes.
|
|
|
14-04-09, 14:21
|
#2359
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 101
|
Re: Club astra bertone
Daca ar fi de la bujii sau bobine s-ar vedea imediat pe bujii. Daca le dai jos le poti verifica daca sunt ude, ca sa poti sa-ti dai seama care nu lucreaza. E cel mai sigur mod. In plus, daca nu ar lucra aprinderea bine ai avea eroare pe senzorul de aer din cauza amestecului aruncat pe evacuare.
Debitmetrul se verifica cu testerul, ai valoarea standard pe care ar trebui s-o ai si valoarea reala pe care o masoara debitmetrul tau. Daca sunt diferente poti suspecta debitmetrul. Am patit la diesel sa nu arate diferenta mare intre cele 2 valori si nici eroare pe Check si totusi dupa schimbarea debitmetrului masina s-a schimbat total. Masina se tura foarte greu, ca sa urce in ture trebuia tinuta acceleratia apasata 2-3sec, nu prindea mai mult de 120km/h, nu scotea fum.
Daca ai un mecanic bun ia-le pe rand aprindere, alimentare.
Ai mers pe tester Opel de la reprezentanta? De multe ori cel de la reprezentanta ofera mai multe informatii despre senzori, erori. "Agrafa" ai incercat-o?
__________________
Opel Astra Coupe Turbo 2001
BMW 525 TDS touring
Suzuki GSXR 750 2001
|
|
|
14-04-09, 20:26
|
#2360
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 222
Member of: [Opel]
|
Re: Club astra bertone
Nu am fost la service la reprezentanta opel ci la unul normal, am auzit de procedeul "agrafa" dar sincer nu stiu ft bine ce presupune
|
|
|
14-04-09, 20:42
|
#2361
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,175
Member of: [DACIA] [Opel] [Fiat]
|
Re: Club astra bertone
stie cineva daca merge sa pun finala irmscher de pe un bertone 2.2 pe un bertone 1.8?
|
|
|
14-04-09, 22:10
|
#2362
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 101
|
Re: Club astra bertone
https://www.youtube.com/watch?v=87szfFRoM-A
Mai putin scoaterea acelei mufe, nu e nevoie. Tii frana si acceleratia apasate si pui contactul fara a porni motorul. Daca ai erori "masinuta" incepe sa clipeasca. Cum codurile OBD sunt formate din 4 cifre va clipi in serii de cate 4 la fiecare cod de eroare gasit. De exemplu la codul 0172 va clipi de 10 ori pt 0, o data pt 1, de sapte ori si de 2 ori dupa care va face o pauza si daca vei avea si alte coduri va continua in aceeasi maniera. Daca nu, va ramane masina aprinsa.
La modele mai vechi se facea si un scurt in mufa de diagnoza de aici numele. Dar la masinile noastre merge metoda descrisa mai sus.
Recomand un tester Opel pentru ca de cele mai multe ori testerele ordinare nu dau decat erorile si o mica parte din informatiile culese pe mufa OBD. Daca testerul de la Opel e performant si cel care-l utilizeaza stie ce face, iti va putea da informatii legate de diversi senzori care declara alte valori decat cele care ar trebui pe motorul tau, insa fara a intra pe eroare. Debitmetru, senzor de aer, senzor de supra presiune admisie, senzor temperatura, etc.
Nu sari nici peste etapele de verificare clasice, pt aprindere, alimentare. Un service bun va avea scule pentru a verifica scanteia pe fiecare cilindru coroborat cu o verificare a bujiilor iti pot da mai multe info. Spor!
|
|
|
15-04-09, 07:14
|
#2363
|
Street 4 Cars Member
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 54
Member of: [Street 4 Cars]
|
Re: Club astra bertone
Am nevoie de niste pareri in legatura cu o admisie sport pentru un bertone turbo. Nu stiu care ar fi mai buna.
Am inteles ca cel mai bun este filtrul in carcasa de carbon deorece este protejat impotriva caldurii de la motor in comparatie cu cel conic deschis.
Voi de care v-ati montat pe masini? Ma intereseaza sa nu fie foarte scump.
|
|
|
15-04-09, 07:34
|
#2364
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Club astra bertone
simota - 135 euro, e singrul filtru care am simtit ceva.
cel in carcasa e pentru linistea ta sufleteasca, in afara de zgomot mare lucru nu va face.
e adevarat ca cele conice in mediu deschis mai mult rau fac decat bine.
|
|
|
15-04-09, 08:18
|
#2365
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 222
Member of: [Opel]
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by rmg256
https://www.youtube.com/watch?v=87szfFRoM-A
Mai putin scoaterea acelei mufe, nu e nevoie. Tii frana si acceleratia apasate si pui contactul fara a porni motorul. Daca ai erori "masinuta" incepe sa clipeasca. Cum codurile OBD sunt formate din 4 cifre va clipi in serii de cate 4 la fiecare cod de eroare gasit. De exemplu la codul 0172 va clipi de 10 ori pt 0, o data pt 1, de sapte ori si de 2 ori dupa care va face o pauza si daca vei avea si alte coduri va continua in aceeasi maniera. Daca nu, va ramane masina aprinsa.
La modele mai vechi se facea si un scurt in mufa de diagnoza de aici numele. Dar la masinile noastre merge metoda descrisa mai sus.
Recomand un tester Opel pentru ca de cele mai multe ori testerele ordinare nu dau decat erorile si o mica parte din informatiile culese pe mufa OBD. Daca testerul de la Opel e performant si cel care-l utilizeaza stie ce face, iti va putea da informatii legate de diversi senzori care declara alte valori decat cele care ar trebui pe motorul tau, insa fara a intra pe eroare. Debitmetru, senzor de aer, senzor de supra presiune admisie, senzor temperatura, etc.
Nu sari nici peste etapele de verificare clasice, pt aprindere, alimentare. Un service bun va avea scule pentru a verifica scanteia pe fiecare cilindru coroborat cu o verificare a bujiilor iti pot da mai multe info. Spor!
|
rmg256 multam mult de info
|
|
|
15-04-09, 16:47
|
#2366
|
Stage 3
Join Date: Nov 2007
Posts: 140
Member of: [FOTO]
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by elspa
simota - 135 euro, e singrul filtru care am simtit ceva.
cel in carcasa e pentru linistea ta sufleteasca, in afara de zgomot mare lucru nu va face.
e adevarat ca cele conice in mediu deschis mai mult rau fac decat bine.
|
Recomand il am de 1 an, e super bun. Daca la fiecare schimbare de ulei il speli bine cu solutie speciala(preferabil k&n) si daca il dai bine cu ulei(preferabil tot k&n) nu trece prafu ca la celelalte, sa iti strice debitmetru.
Si uite o alta modalitate mai simpla de prindere...pur si simplu il bagi in locul cutiei originale...
|
|
|
17-04-09, 07:57
|
#2367
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 222
Member of: [Opel]
|
Re: Club astra bertone
Paste(ti) fericit tuturor si sarbatori fericite
|
|
|
17-04-09, 10:05
|
#2368
|
Stage 3
Join Date: Nov 2007
Posts: 148
|
Re: Club astra bertone
salut!
as dori sa instalez si eu un intercooler mai mare pe un astra bertone Z20LET peste bara nu sub bara cum ar fi normal...a mai incercat cineva asa ceva? ca eu am cautat pe tot netul si nu am gasit nici macar o poza din care sa ma inspir sau sa vad cum ar arata...astept cateva pareri...
ps:cine merge la mare pe 1 Mai?
__________________
Uleiul de sub masina mea este sudoarea cailor putere
|
|
|
17-04-09, 11:02
|
#2369
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 564
|
Re: Club astra bertone
Va doresc tuturor PASTE FERICIT alaturi de cei dragi oriunde veti fi......lumina in suflete si BUNUL DUMNEZEU sa aiba grija de voi.......SARBATORI FERICITE!!!!!!
|
|
|
17-04-09, 11:45
|
#2370
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 222
Member of: [Opel]
|
Re: Club astra bertone
[QUOTE=rebelu19;2245686]salut!
as dori sa instalez si eu un intercooler mai mare pe un astra bertone Z20LET peste bara nu sub bara cum ar fi normal...a mai incercat cineva asa ceva? ca eu am cautat pe tot netul si nu am gasit nici macar o poza din care sa ma inspir sau sa vad cum ar arata...astept cateva pareri...
ps:cine merge la mare pe 1 Mai?[/QUO
intr adevar in bara originala de bertone nu prea incape un FMIC,poate doar unul ft subtire, dar sa l pui peste bara mi se pare si mai greu de facut si ar arata dizgratios,ai mai avea posibilitatea sa decupezi bara dar iar mi se pare ca ar arata cam naspa si nu stiu cum ai putea sa l montezi, ca fiabilitate cam asa ar trebui sa stea ca sa raceasca bn dar nu e estetic
p.s: ce intercooler ai?
|
|
|
|
|